SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
201
60%

Nie
79
23%

Zaszkodziła
57
17%

 
Liczba głosów : 337

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez depas 23 lut 2014, 20:46
Może jakimś wyjściem na ten lęk byłby baklofen jeśli nawet Xanax nie pomaga? Tak się składa że w ostatnim czasie brałem jedno i drugie i mam wrażenie że w odpowiedniej dawce baklo działa silniej przeciwlękowo.
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2136
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 23 lut 2014, 21:37
violet_hair_, czy możesz z perspektywy tych kilku dni powiedzieć, który lek był łatwiejszy przy wprowadzaniu: tianeptyna czy sertralina?
CórkaNocy, depas mądrze mówi: przydałby Ci się lek, który poskromiłby receptory NMDA lub uwolnił więcej GABA, a więc baclofen, lyrica albo chociaż pośrednio taka lamotrygina, która zmniejszy ilość tego cholernego kwasu glutaminowego. Moim zdaniem to on odpowiada za lęk, napięcie, etc, gdyż konkuruje z GABA. Mam nadzieję, że niczego nie przekręciłem, bowiem jestem laikiem w tej kwestii.
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez CórkaNocy 23 lut 2014, 21:54
u mnie benzo nigdy nie przynosiły efektu, bo lęk u mnie się bierze raczej z problemu z serotoniną - bo gdy mam jej za mało, to wracają lęki - a jak jest działanie na noradrenalinę jak w przypadku mirty- to lęki potęguje. bo bez mirty były trochę mniejsze te lęki, a po niej charakterystyczne jest u mnie to, że lęki trwają całymi dniami, od rana chodzę taka nakręcona niepozytywnie
ale muszę ją brac na sen, bo nic mi nie zapewni takiego dobrego snu

a na razie poczekam na dzialanie sertry, o ile pozytywne będzie
CórkaNocy
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez violet_hair_ 23 lut 2014, 22:30
Tańczący z lękami, jasne :)

TIANEPTYNĘ brałam dość krótko i tak na prawdę nie udało mi się jej wprowadzić, a SERTRALINĘ biorę dalej.
T na początku mnie uspokoiła, a S pobudziła jeszcze bardziej.
T tłumiła emocje ale kumulowały się w środku przez co czułam się jak tykająca bomba, S pozwala wyjść emocjom bez problemu
T powodowała silne ataki lęku i paniki w nocy i w ciągu dnia, S powodowała sporadyczne ataki, zawroty głowy, roztrzęsienie wieczorem i jej uboki były raczej stabilniejsze (nie skaczą tak nagle)

T - uboki całkowicie minęły po tygodniu za pierwszym razem brania ale wróciły 18dnia i kolejna próba wprowadzenia się nie udała (źle się czułam od początku do 24dnia brania i rzuciłam to)
S - pierwszy tydzień jest bardzo męczący przez ciągłe odczucie słabości, ciągłą karuzelę w głowie, roztrzęsienie, odrealnienie i "dziwne" odczucie, nie męczy jednak silnymi atakami którymi częstowała mnie T, teraz widzę, że z dnia na dzień jest mniejsze wewnętrzne roztrzęsienie i czuję się zdecydowanie lepiej,

dziś jest 2 dzień na dawce 50mg

Jedyne co mnie martwi o czym chyba pisał miko z lunatic'iem to słabość w mięśniach. Do tej pory ćwiczyłam fizycznie i bardzo bym chciała do tego wrócić, ale trochę się boję i nie mam siły po tygodniu z ubokami. Jakieś rady? Można to przezwyciężyć?
violet_hair_*4w5*INFJ*
Avatar użytkownika
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
05 gru 2013, 19:35
Lokalizacja
niebyt

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 23 lut 2014, 23:06
violet_hair_, ja mam z kolei na początku wchodzenia na SSRI rozluźnienie i wyje.anie, lecz również osłabienie fizyczne przez pierwsze 2 tyg a później u mnie tylko gorzej: napięcie, pobudzenie. Niweluje to pozostałymi lekami, dlatego pytam o tianeptynę, bo również mam ją w domu, ale jeszcze jej nie spróbowałem. To takie moje jajko-niespodzianka na "czarną godzinę" :mrgreen:
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez violet_hair_ 24 lut 2014, 00:45
Tańczący z lękami to u mnie jest na odwrót, po Tianeptynie każdy następny dzień był gorszy. Na SSRI nie jestem nawet 2tyg więc wstrzymam się z oceną. Na pewno będę na bieżąco informować co u mnie:)
violet_hair_*4w5*INFJ*
Avatar użytkownika
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
05 gru 2013, 19:35
Lokalizacja
niebyt

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 24 lut 2014, 08:35
violet_hair_ strasznie różnie ludzie reagują bo ja na tianeptynie nie miałem żadnych efektów ubocznych a po SSRI mnie nieźle trzepie :)
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 24 lut 2014, 09:04
A ja chyba pożegnam się na stałe z miansą w moim super miksie. Mój stan okresliłabym teraz jako "żarłacz biały", czuję się opuchnięta, wciąż głodna mimo że mało jem :?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1931
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Psychotropka`89 24 lut 2014, 09:39
violet_hair_, ja po 1. dwóch tygodniach wróciłam całkiem do formy. ;) Do pracy mam dość hardcorowy spacerek pod górę i faktem jest, że mam lekką zadyszkę <wcześniej jej nie było>, ale nie jest to jakieś znaczące. Mogę powiedzieć, że jak wcześniej miałam kondychę na 100%, to teraz jest 80%. Czyli niewiele się zmieniło.

MalaMi1001, kurcze, niedobrze... :( próbowałaś mirtrazepinę?
Psychotropka`89
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 24 lut 2014, 10:17
Psychotropka`89, nie nie próbowałam, bo nie chcieli mi przepisać :? Kobita stwierdziła, że ona stosuje u wielu osób połączenie miansa+sertra i sprawdza się doskonale, a poza tym wg niej przydałoby mi się trochę przytyć. Przytyć może i tak, ale ja się czuję opuchnięta jak jakiś pieprzony balon, czuję że to nie tycie, a może i tycie, sama już nie wiem :evil: A Ty bierzesz mirtę i jak się spisuje? Masz porównanie z miansą?
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1931
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 24 lut 2014, 10:34
Mirtazapina u niektórych nie powoduje takiego tycia jak mianseryna.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez MalaMi1001 24 lut 2014, 10:45
Albo się odobraże z trazodonem. Sama już nie wiem, bo średnio na mnie działał. Miansa za to działa zarąbiście uspokajająco.
______________
wenlafaksyna 75 mg
zolpidem 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1931
Dołączył(a)
29 paź 2010, 19:44
Lokalizacja
łódzkie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Psychotropka`89 24 lut 2014, 13:09
MalaMi1001, porównania nie mam ale czuję się bardzo dobrze. Tyję, nie puchnę. Już prawie 11 kg. :mhm: Zważywszy na to, że pół roku temu wyglądałam jak anorektyczka i byłam tak znerwicowana, że błagałam o wywiezienie do psychiatryka <nie dawałam rady z tym wszystkim... :cry: > jest teraz BOOOSKO!!! Ja bym spróbowała z tą mirtazepiną... Nie wiem czemu lekarz robi Ci takie problemy. Ja pewnie niedługo bd odstawiać, bo jak tak dalej pójdzie, to łatwiej mnie będzie przeskoczyć, niż obejść. :lol: Ale mam to w dupie, dosłownie i w przenośni. Mężowi się podoba, to najważniejsze <w końcu MAM piersi! 8) >. :twisted:

Mirta też bardzo dobrze uspokaja...
Psychotropka`89
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chronic 24 lut 2014, 19:08
Biorę Setaloft od 3 dni. Drżą mi ręce i czuję, że mam napięte ciało. Dodatkowo jestem jakiś rozdrażniony.Miał ktoś tak? Czy po jakimś czasie to ustąpi?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
01 lut 2014, 00:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

Przeskocz do