KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy kwas walproinowy/walproinian sodu pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
29
56%

Nie
9
17%

Zaszkodził
14
27%

 
Liczba głosów : 52

Re: Depakine

przez depresyjny098 19 kwi 2010, 16:31
Ja brałem depkę w dawce 1/4 tbl
I trchę muliła i męczyła to była przyczyna mojego odstawienia jej...
Ale i tak to mój najlepszy LEK działający uspokajająco jaki do tej pory miałem, bo wszystkie mnie poprostu miażdżą...
Natomiast depka w dawce 300 mg jak dla mnie to też siekiera.
Ja mam specyficzny organizm. Nie musicie się mną sugerowac..
Ale jak na kogoś za ostro działa...to za nóż... i KROIMY...
depresyjny098
Offline

Re: Depakine

przez RafQ 19 kwi 2010, 19:59
Już wszystko wiem odnośnie dawki - 1 tabletka na noc czyli 300.Co do mianseryny to na początku bardzo mi pomagała też w połączeniu z Efectinem 150.Wraz z upływem czasu jednak czułem się coraz gorzej i ostatnio czyli od ok 2 miesięcy wogóle juz nie odczuwam działania leków.Stąd też ta zmiana i sądze że nie zaszkodzi spróbować.
RafQ
Offline

Re: Depakine

Avatar użytkownika
przez saintfloop 06 maja 2010, 23:57
A znacie jakiś nowszy lek od depakine na stabilność emocjonalną?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
04 kwi 2010, 21:57
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Depakine

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 07 maja 2010, 14:10
Jest karbamazepina (Tegretol, Neurotop) - zazwyczaj drugi po Depakine, ja teraz go biorę ale krótko, więc nie wiem jeszcze czy działa, ale skutków ubocznych nie mam wcale.

Trileptal - ulepszony Tegretol (chyba okskarbazepina) - dość drogi

I Lamitrin - lamotrygina - też względnie drogi

Poszukaj, na pewno znajdziesz więcej informacji, zwłaszcza o Lamitrinie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Depakine

przez RafQ 12 maja 2010, 12:49
Biore już Depakine ponad 3 tygodnie i na razie lipa.Jedynie co czuje to bóle brzucha,nudności,zmniejszony apetyt oraz mam problemy ze snem.Miałem co prawda kilka dobrych dni (2-3 w miesiącu) ale poza tym nic pozytywnego nie odczuwam.
RafQ
Offline

Re: Depakine

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 28 maja 2010, 15:55
A ja jednak wracam do Depakine. Tegretol osłabiał działanie Rispoleptu. Lekarz stwierdził, że być może pogorszenie nastroju było niezależne od Depakine, a akurat na nią po prostu zrzuciłem winę. No to biorę. Zobaczymy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Depakine

przez NatNat 28 maja 2010, 16:16
Ja dzięki Depakine odzyskałam spojony sen (w przeciwieństwie do RafQ), to znaczy mam nadzieję, że to jego sprawka, bo biorę go o 21:00 razem z Kwetaplexem i zasypiam jak zabita dwie godziny później. Co prawda mam potem problem z dobudzeniem się, ale dzięki temu, że się w końcu wysypiam nie jestem taka drażliwa w ciągu dnia o najmniejszą drobnostkę. Tylko pod wieczór jestem strasznie rozbita, ale to chyba przez Depralin, który biorę podczas śniadania.

Właściwie to nie wiem, który lek autentycznie pomaga mi w poprawie snu i rozdrażnienia emocjonalnego.
NatNat
Offline

Re: Depakine

przez rune 05 cze 2010, 09:00
Wie ktoś może czy ten lek można rozkruszyć jeśli ma się problemy z połykaniem?
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
01 cze 2010, 21:51

Re: Depakine

Avatar użytkownika
przez Jednakowoż 17 cze 2010, 13:16
Peem wam ta - od trzech tygodni biorę Depakine, dwa tygodnie 300mg, od tygodnia 600 i jestem spokojnniejszy, te emocje mną tak nie targają i muszę faktycznie przyznać, że jestem mniej rozchwiany emocjonalnie. Trochę więcej mi tylko włosy wypadają. I mam opętańczy apetyt, ale nie wiem czy to wina samej Depakine czy czegoś innego.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
22 sty 2010, 21:42

Re: Depakine

przez xxsamotnaxx 08 lip 2010, 18:01
Zaczęły mi strasznie włosy wypadać!! Czy to jest równoznaczne z tym, że te co nie wypadały nie będą rosnąć lub powoli?
xxsamotnaxx
Offline

Re: Depakine

przez Jantarek 12 lip 2010, 21:46
Nie mam żadnych skutków ubocznych od Dupakiny, których się bałem np. wypadania kudłów.
Jantarek
Offline

Re: Depakine

przez nowy stefan 21 lip 2010, 12:00
Witam,
Niedawno dołączyłem do tego forum, od 10 lat leczę się na depresję. Obecnie biorę 20 mg citronilu (tj. chlorowodorek citalopramu) i mianserynę 15 mg. Obecnie odstawiłem mianserynę bo lekarz przepisał mi depakine chrono 300 1 tabletkę na noc od blisko 4 dni. Czy może ktoś mi powiedzieć po jakim czasie ( oczywiście w jakimś przybliżeniu) może zadziałać ten lek, bo na razie nie odczuwam żadnej poprawy, wręcz przeciwnie jestem trochę nerwowy i mam problemy ze snem.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
21 lip 2010, 11:40

Re: Depakine

Avatar użytkownika
przez frytka 23 lip 2010, 09:43
A ja wzięłam dziś pierwszego dropsa i mam strzały dziwne w oku takie jakieś mroczki...
Anioły są wśród Nas
Avatar użytkownika
Offline
Posty
936
Dołączył(a)
24 cze 2010, 14:53

Re: Depakine

przez eufrozyna 22 sie 2010, 22:11
Co za g...wno, nie działa, wykończę się...

(biorę od 3 tygodni, Depakine Chrono 300, 2 x dziennie)
eufrozyna
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do