KWAS WALPROINOWY/WAL.SODU(Depakine,Depakine Chrono,Convulex)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy kwas walproinowy/walproinian sodu pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
29
56%

Nie
9
17%

Zaszkodził
14
27%

 
Liczba głosów : 52

Re: Depakine

Avatar użytkownika
przez zaqzax 22 wrz 2010, 15:35
czy ten lek w połączeniu z wenlafaksyną może mieć wpływ
na silną depresję ? bo wenlafaksyna bardziej działa na silny lęk
ale u mnie póki co nie zadziałała na depresję.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
631
Dołączył(a)
24 wrz 2007, 00:57
Lokalizacja
Europa

Re: Depakine

Avatar użytkownika
przez zaqzax 22 wrz 2010, 15:53
Krwiopij napisał(a):ze stabilizatorow nastroju najlepszy profil przeciwdepresyjny ma lamotrygina,depakine jest raczej chu..owe.


mi chodzi o taka depresja z przewaga silnej melancholii i głębokiego smutku, zahamowania,
w której też występuje lęk.
wiec zalezy mi takze na uspokojeniu ktore daje mi benzo np xanax.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
631
Dołączył(a)
24 wrz 2007, 00:57
Lokalizacja
Europa

Re: Depakine

przez anwet 22 wrz 2010, 16:10
rany... też kiedyś mi lekarka depakine przepisała
bolał mnie po niej brzuch i miałam straszne sensacje żołądkowe..
po 2ch tygodniach stwierdziłam, że moje schizy mi nie przeszkadzają aż tak bardzo jak ból brzucha :/
nawet jeszcze mam gdzieś kilka opakowań
:/
anwet
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Depakine

Avatar użytkownika
przez zaqzax 22 wrz 2010, 16:18
Krwiopij napisał(a):no cóż..w takiej depresji o jakiej napisales depakine wydaje sie najgorszym z możliwych wyborów.
lamotrygina łagodnie pobudza i podnosi nastroj oraz go wyrównuje.biorę go aktualnie-jak to stabilizatory,jej dzialanie jest opoznione,ale u mnie już mikrodawka w pierwszysch dniach minimalnie pomogla :)


łagodnie pobudza ? ale ja wlasnie nie lubie takiego uczucia sztucznego "podbicia" :/
najwazniejsze jest podbicie nastroju, w sensie mocnego zdystansowania, tak
zeby nie czuc tego okropnego smutku, melancholii, załamania, kompletnego rozpadu.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
631
Dołączył(a)
24 wrz 2007, 00:57
Lokalizacja
Europa

Re: Depakine

przez Zenonek 22 wrz 2010, 16:31
zaqzax,

A co z Neurontinem ? Przeciez sam czytales, ze lek ten oprocz tego, ze stabilizuje to jeszcze dziala nieco antydepresyjnie i uspokajajaco...Wartoby sprobowac to raczej...

Ewentualnie cos innego do Wenli....Chociaz dziwne, ze lekarz Ci zlikwidowal Esci jak ta kombinacja dobrze na Ciebie dzialala, niezrozumiale to jest, gdyz jak pisala Shadow Ty znasz swoje cialo i widzisz jak reagujesz, a nie lekarz.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

depakine, tegretol=wypadanie włosów

przez inna89 27 wrz 2010, 12:08
Witam!

Jakiś czas temu brałam depakine cr 2x300. Niestety trwało to tylko ok. pół roku, ponieważ zaczęły mi strasznie wypadać włosy (po prostu garściami :why: ). Dlatego psychiatra zmienił depakinę na tegretol cr 200, który biorę także ok. pół roku i sytuacja zaczyna się powtarzać :( oprócz tego biorę też asertin i zwracam się do Was z pytaniem czy byliście w podobnej sytuacji i czy znacie jakiś lek na stabilizację nastroju, który nie powodował u Was wypadania włosów?

Z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź :)
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
27 wrz 2010, 11:24

Re: depakine, tegretol=wypadanie włosów

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 27 wrz 2010, 15:14
Matko, mnie też garściami lecą,a zjadam tegretol, myślałam, że to od czego innego :shock:
Po topiramacie mi nie wypadały, ale nie jestem w stanie ci go polecić...
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7307
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: depakine, tegretol=wypadanie włosów

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 27 wrz 2010, 16:15
Też brałam Depakine i teraz Tegretol, owszem wypadają mi włosy ale nie wiążę tego z lekami bo zawsze mi strasznie włosy wypadały a i tak mam ich masę.
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: depakine, tegretol=wypadanie włosów

Avatar użytkownika
przez linka 27 wrz 2010, 16:36
Ja jem SSRI i mi wypadają...ale jak nie jadłam też mi wypadały....czasem to nie ma związku z lekami....tylko sama choroba jest przyczyną takiego stanu rzeczy.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: depakine, tegretol=wypadanie włosów

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 27 wrz 2010, 17:01
linka, ale przy Depakinie i Tegretolu, ogolnie przy przeciwpadaczkowych, stabilizatorach, skutkiem ubocznym jest wypadanie włosów, może byc ale nie musi, niektórym mniej niektórym całe placki wypadają.
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: depakine, tegretol=wypadanie włosów

przez cytrynka84 27 wrz 2010, 19:40
Po depakinie wypadaja garsciami,jak tak czytam,nie bralam depa . osobiscie,po tegretolu ,ktory bralam tez mi wypadaly
Niemadry to sie podlamalam,dostalam ketrel na sen 25,-50 i boje sie,bo juz po efectinie mi mocno wypadaja,stosuje tabl na wypadanie wlosow i szampon,ale slabo dzialaja te suplementy i teraz jak jeszcze po ketrelu beda mi wypadac jeszczemocniej to koniec,bede lysa :(
Niemadry,a moge spytac jakie dawki bierzesz ketrelu?
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: depakine, tegretol=wypadanie włosów

przez cytrynka84 27 wrz 2010, 20:20
Niemadry,dzieki za odzew:)
Troche mnie to pocieszylo.
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: depakine, tegretol=wypadanie włosów

przez inna89 28 wrz 2010, 09:05
mi nigdy włosy nie wypadały dopóki nie zaczęłam brać depakiny a potem tegretolu. Też boję się że w końcu wyłysieję i mam przez to strasznego doła :(
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
27 wrz 2010, 11:24

Re: Depakine

przez Wujek_Dobra_Rada 01 paź 2010, 17:25
zaqzax, Masz stany lękowe? Może spróbuj Wellbutrin. Dla mnie był to porządny ''kop w dupę''.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 11 gości

Przeskocz do