ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy zolpidem pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
54
76%

Nie
5
7%

Zaszkodził
12
17%

 
Liczba głosów : 71

Avatar użytkownika
przez jaaa 06 maja 2008, 13:22
a jak dlugo to trwa?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez spitfire 06 maja 2008, 13:48
Ogólnie od ok. 15 lat. Kiedys był to nitrazepam, a od mniej więcej 6 lat stilnox. Ostatnio bierze bez opamiętania. Trwa to juz dobre 2 tygodnie i bez przerwy
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
05 maja 2008, 15:42

Re: Hypnogen

przez marcus666 13 maja 2008, 23:04
Po przerwie znowu wróciłem do hypnopgenu...... Jest dobry, działa na mnie lepiej niz piwo....
po zażyciu tabletki do kilku miniutach dosłownie padam.....majgorzej, że jak tych tabletek zabraknie.....
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
25 gru 2007, 23:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Hypnogen

przez celineczka3 14 maja 2008, 07:00
marcus666 napisał(a):Po przerwie znowu wróciłem do hypnopgenu...... Jest dobry, działa na mnie lepiej niz piwo....
po zażyciu tabletki do kilku miniutach dosłownie padam.....majgorzej, że jak tych tabletek zabraknie.....

A nie mozesz brac jakichs nieuzalezniajacych leków???Jest wiele innych specyfikow ktore dzialaja rozwnie dobrze jak hypnogen, a moze nawet lepiej, nie powodujac uzalenienia:)Porozmawiaj ze swoim lekarzem o tym..:)
celineczka3
Offline

Re: Stilnox - odwyk

przez Vendetta 14 maja 2008, 17:43
JA również brałem stilnox i u mnie napoczatku działał nassennie , a potem po jego zażyciu czulem się pobudzony,rozgadany czyli w sumie dzialał zupełnie na odwrót...
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
24 kwi 2008, 17:19

Re: Stilnox - odwyk

przez spitfire 14 maja 2008, 18:27
I wyszedłeś z tego? Dobrowolnie? Jak to zrobiłes? Jak juz wczesniej pisałem taki problem ma moja znajoma i nie moze przestac go brać.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
05 maja 2008, 15:42

Re: Stilnox - odwyk

Avatar użytkownika
przez jaaa 14 maja 2008, 21:24
2 tygodnie to malo- ja bralam przez 2 tygodnie tez go i nawet do tego inne uspakajacze a stilnox zwiekszona dawka i co teraz od 3 dni spie sama bez niczego;) nie nastawialam sie na odrzucenie go porposrtu na spontana stwoerdzilam ze to na dobre mi nie wychodzi i poszlam do psychiatry bo inny lek ktory pomoz emi w zasypianiu dal mi Zolaxa;) pomaga
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Stilnox - odwyk

Avatar użytkownika
przez Vitalia 15 maja 2008, 14:30
no ale skąd ta osoba bierze tylke tych tabletek ? może trzeba pogadać z osobą co jej to przepisuje?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
457
Dołączył(a)
30 kwi 2008, 12:49

Re: Stilnox - odwyk

przez spitfire 15 maja 2008, 21:05
Tylko, ze nie odwiedza tylko jednego lekarza, tylko jeździ gdzies, u kogo ju dawno nie byla i tam dostaje recepty.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
05 maja 2008, 15:42

Re: Stilnox - odwyk

Avatar użytkownika
przez jaaa 16 maja 2008, 13:27
pojechac do zrodel skad bierze i kazac odnotowc zeby nie przepisywac mu go;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Hypnogen

przez marcus666 26 maja 2008, 00:30
celineczka3 napisał(a):
marcus666 napisał(a):Po przerwie znowu wróciłem do hypnopgenu...... Jest dobry, działa na mnie lepiej niz piwo....
po zażyciu tabletki do kilku miniutach dosłownie padam.....majgorzej, że jak tych tabletek zabraknie.....

A nie mozesz brac jakichs nieuzalezniajacych leków???Jest wiele innych specyfikow ktore dzialaja rozwnie dobrze jak hypnogen, a moze nawet lepiej, nie powodujac uzalenienia:)Porozmawiaj ze swoim lekarzem o tym..:)
Hypnogen jest jednak najleopszy dla mnie, na razie działa dobrze.... a jak do tej pory nie wyeliminowałem sytuacji, dzieki której nie mogę zasypiać....
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
25 gru 2007, 23:00

Re: Stilnox- ostrożnie!

przez tomejerry 20 cze 2008, 14:54
Nie chciałbym wydawać skrajnych opinii krzywdzących producenta leku, zwłaszcza, że jest odpowiednie ostrzeżenie w ulotce. Niestety przestrogi (prawdopodobnie) okazały się słuszne w moim przypadku. Być może właśnie na skutek brania Stilnoxu (kiedyś - Sanval) od 2004 roku (co prawda tylko pół tabletki i z dłuższymi przerwami) pojawiła się u mnie zmiana osobowości- zamiast pogodnego jak niegdyś, optymistycznie nastawionego do życia człowieka, jest agresywny, niedoszły samobójca często w depresji bez wyraźnej przyczyny, przekonany o braku sensu życia i WSZYSTKIEGO do okoła. Podejrzenie, że przyczyną jest Stilnox, pojawiło się dziś, gdy przypadkowo natrafiłem na artykuł o lekach nasennych. Zdaję sobie sprawę, że może istnieć cały szereg innych przyczyn, jednak lepiej z tym lekiem ostrożnie. Jeśli chodzi o mnie- przestaję to brać. Jestem w trakcie przerwy w (")kuracji(") i jakoś "głodu" nie odczuwam. Ale dół jest. Pozdrawiam. M.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
20 cze 2008, 14:34

Re: Stilnox

przez tomejerry 20 cze 2008, 15:11
Nadmienię jeszcze, że zawsze po wzięciu połóweczki następnego dnia jest dół. Może ma ktoś podobne objawy? :?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
20 cze 2008, 14:34

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez jaaa 20 cze 2008, 20:19
podejrzewam ze masz depresje nieleczona( a moze jednak leczona? ) ja nie mam dola po stilnoxie zasdego biore go tylko na sen
i to wiecej niz pol;)
a to ze mam doly itd jest z powodowane przyczynami calkiem innymi
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

Przeskocz do