ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy zolpidem pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
54
76%

Nie
5
7%

Zaszkodził
12
17%

 
Liczba głosów : 71

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez MOCca 31 sie 2010, 11:49
Zenonek, linka, dzięki za rady, chyba poproszę o ten syropek przy najbliższej okazji, ostatnio brałam coś takiego jak tonisol, ułatwiające zasypianie, nic nie pomogło.
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez linka 31 sie 2010, 11:51
MOCca, wybieram to ja się na Cypr w sobotę rano :mrgreen:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Stilnox

przez Zenonek 31 sie 2010, 11:52
MOCca,

Te ziolowe tabletki tez sobie kup, wiem co sobie myslisz, ze ziolka to nic nie da, tez tak myslalem, ale mama mi je zapodala (7 naraz) i po nich usnalem - powaga !

Z powodzeniem moze je brac ile wlezie, one tez tak po paru miesiacach troche uspokaja + syrop Hydro i bedzie git.

te tabletki : http://www.aptekaotc.pl/go/_info/?id=684
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Stilnox

przez cytrynka84 31 sie 2010, 13:55
Deahtrip,domyslam sie ze lightowe te halucynacje,,to nie jest jakis drug,jesli juz to bardzo lekki.
No to faktycznie troche klops,ze wzieles wczoraj znowu,tez przyzwyczailam sie ,ze tabletka za mnie zasypia :( kiedys lerivon teraz czesciej nasen,ale ograniczam zolpidem.
Brales juz relanium i bylo ok,a tu powrot,tak to jest z lekami nasennymi niestety,wiem cos o tym :(
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez Korba 02 wrz 2010, 15:11
Deathtrip napisał(a):Ogólnie te halucynacje są bardzo lightowe. Raczej takie zniekształcenie obrazu. Różowych króliczków skaczących po suficie nie doświadczycie :D

Mam tylko mały problem. Znowu wziąłem zolpidem. Ogólnie przywzwyczaiłem się, że to tabletka za mnie zasypia. Powiedzmy, że zaśnięcie wymaga jakiejś koncentracji, minimalnego wysiłku. Strasznie martwi mnie to, że się od tego odzwyczaiłem...


różowych króliczków może nie, ale poruszające się kwiatki tak oraz słowotok, którego się potem nie pamięta.... :mrgreen:

żarty żartami, znowu wziąłeś zolpidem, zolpidem zasypia za Ciebie, może przyjść moment, że zolpidem będzie Ci potrzebny w ciągu dnia.... ja się uzależniłam. potrafiłam wrzucić garść na noc... także ku przestrodze... ;)
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Stilnox

przez cytrynka84 02 wrz 2010, 15:40
Mowi sie cos,a potem rano nic nie pamieta... tez tego doswiadczylam.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: Stilnox

przez Wujek_Dobra_Rada 02 wrz 2010, 21:59
Korba napisał(a):
Deathtrip napisał(a):Ogólnie te halucynacje są bardzo lightowe. Raczej takie zniekształcenie obrazu. Różowych króliczków skaczących po suficie nie doświadczycie :D

Mam tylko mały problem. Znowu wziąłem zolpidem. Ogólnie przywzwyczaiłem się, że to tabletka za mnie zasypia. Powiedzmy, że zaśnięcie wymaga jakiejś koncentracji, minimalnego wysiłku. Strasznie martwi mnie to, że się od tego odzwyczaiłem...


różowych króliczków może nie, ale poruszające się kwiatki tak oraz słowotok, którego się potem nie pamięta.... :mrgreen:

żarty żartami, znowu wziąłeś zolpidem, zolpidem zasypia za Ciebie, może przyjść moment, że zolpidem będzie Ci potrzebny w ciągu dnia.... ja się uzależniłam. potrafiłam wrzucić garść na noc... także ku przestrodze... ;)


Ja raz wziąłem 14 tablet jednorazowo. Następnego dnia miałem paskudnego kaca. Ogólnie już od dawna mnie nie bawią takie akcje. Ale moja ciekawość musiała być zaspokojona. W dzień nigdy nie brałem. No może kilka razy rano, ale jak wróciłem o 9 rano do domu, co by się kimnąć.
Nie biorę tego jako środka ''rekreacyjnego''.

[Dodane po edycji:]

Hej ludziska. Zapytajcie lekarza o Selofen (Zaleplon). Jest to to lek niebenzodiazepinowy, o działaniu bardzo podobnum do Stilnoxu, ale który nie ma efektów ubocznych jak halucynacje, czy bycie na haju. Na mnie 1 taletka zadziałała bardzo mocno. Jedyne co się czuje to tylko dużą senność. Dla mnie ten lek to bomba, bo niestety mam problem z nadużywaniem leków. Ten się kompletnie nie nadaje do celów poza farmakologicznych. Naprawdę polecam. Opakowanie kosztuje 25 zł około za 20 tablet.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Stilnox

przez Aga43214 12 paź 2010, 22:08
Witam, nie zaczynajcie brać nigdy w życiu tego leku ! dostałam go w wieku 17 lat i uzależniłam się momentalnie... mialam tylko problemy ze spaniem a podejrzewam że mam zniszczoną wątrobę od tego leku. Słyszałam ze bardzo ją niszczy. Brałam ten lek ponieważ odczuwałam taką jakby błogość, latwiej mi się rozmawiało z ludzmi i ogolnie mialam 1000 razy wiecej chęci do zycia.! nie piszcie się na cos takiego !
Aga43214
Offline

Re: Stilnox

przez Nieśpiąca 03 lis 2010, 01:52
Ha, Stlinox. Dostałam w wieku 14 lat kiedy miałam problemy ze snem (pominę milczeniem fakt, że później z ulotki dowiedziałam się, iż u osób poniżej 15 roku życia nie powinno się go stosować...). Miałam zażywać pół tabletki. Nie ukrywam, że szybko z ta dawka wzrosła 4-5 krotnie. Kiedy problemy minęły Stlinox poszedł w odstawkę. Podczas nawrotu znów do niego wróciłam. Szukano winy w tarczycy, endokrynolog powiedział bym jak najszybciej rzuciła to świństwo, zwłaszcza, że jestem młodą osobą (obecnie lat 16) a to nie jest dobry lek a na dodatek uzależniający. No i znów go rzuciłam.

Jeśli chodzi o "skutki uboczne" to pewnej nocy, po bardzo złym, bardzo nerwowym jak nigdy dniu, kładąc się do łóżka wiedziałam, że nie zasnę. Dodatkowo z nerwów trzęsły mi się ręce, nie panowałam nad sobą - wzięłam 8 tabletek, które okrasiłam dużą ilością wody, a że w tym środowisku lepiej się rozpuszczają... Z domu pamiętam tylko sytuację kiedy stałam nad kiblem, a raczej trzymano mnie bo nie mogłam złapać równowagi, najzwyczajniej w świecie wszystko kręciło się w kółeczko. Z izby przyjęć próbę założenia cewnika i dziwne pytania ordynatora na które dość zabawnie odpowiadałam. No a potem całodzienny pobyt w szpitalu, gdzie uchodziłam za gwiazdę, prawdziwa rewelacja taki "samobójca" - ino żebym ja jeszcze chciała się zabić... Ze zdarzeń, które mi opowiedziano - po obudzeniu (w domu), na pytanie ile tabletek wzięłam szłam w zaparte, że jedną, potem jednak grzecznie się przyznałam. Ba, co więcej opowiedziałam jakie to sytuacje wywołały we mnie złość i cały czas podtrzymywałam wersję, że nie chciałam się zabić tylko zasnąć. Dodatkowo nawet mówiłam o rzeczach spoza mojej świadomości - o tym co sobie myślałam i jak się czułam.

A no i wymiotowanie pod drzwiami służby zdrowia - uważajcie więc z powiedzeniem, że "żygać Wam się na to chce"... ;)
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
15 sty 2010, 20:02

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez Korba 08 gru 2010, 23:36
Stilnoxiku, Ty mój stary przyjacielu...., działaj działaj.... :105:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Stilnox

przez kasia000 09 gru 2010, 10:55
on nigdy nie zawodzi;-))))
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez Korba 09 gru 2010, 11:53
to fakt :yeah:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Stilnox

przez kasia000 09 gru 2010, 15:52
nigdy też sie od niego nie uazależniłam ...a takie rózności można w necie przeczytać że ho ho!
brałam nie przerwalnie 2 razy po pół roku oczywiście z etapami zmniejsznia dawki łącznie ..ale nie czułam jakiegoś fizycznego uazleżnienia nigdy!

[Dodane po edycji:]

chociaż wiem ,że nie jest potrezbne jakieś zmnijszanie dawki ale ja sobie lubie wolno leki odstawiać
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez Korba 13 gru 2010, 18:16
wyczytałam, że stilnox może wchodzić w interakcje z sertraliną.
ktoś się orientuje, czy faktycznie tak jest?
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 29 gości

Przeskocz do