ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy zolpidem pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
54
76%

Nie
5
7%

Zaszkodził
12
17%

 
Liczba głosów : 71

Re: Stilnox

przez Lupo 11 kwi 2009, 12:40
Witam
Mam takie małe pytanie odnośnie Stilnoxu. Lekarz przepisał mi stilnox na moją bezsenność, po przeczytaniu wszystkiego jakoś nie mam go zamiaru brać noc w noc, tylko w tych sytuacjach kryzysowych, raz - dwa razy na tydzień. Tak żeby jako tako być przytomnym za dnia. Ale nie do tego zmierzam. Chciałem się dowiedzieć czy jeśli ktoś będzie próbował mnie obudzić to czy mu się uda? Bo matka nie zawsze się dobrze czuje i czasem może budzić mnie w nocy żeby jej coś tam pomóc. I nie chciałbym żeby spanikowała nie mogąc mnie obudzić. Ewentualnie czy głośniejsza muzyka mnie może obudzić (bo jak będę musiał rano wstać do pracy żebym nie zaspał).

Pozdrawiam.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
11 kwi 2009, 12:17

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez linka 11 kwi 2009, 14:14
Lupo, Spokojnie jeśli będziesz go brał w zaleconej dawce - i wieczorem ( a nie w środku nocy) to napewno obudzisz się na dzwięk budzika/muzyki. Co do budzenia w nocy, to napewno mam da cię radę obudzić, najwyżej trochę dłuzej zajmie co "dojście do ładu" i załapanie o co chodzi mamie ;)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Stilnox

przez agjam 24 kwi 2009, 21:19
Szanowni forumowicze,
Jestem lekarzem psychiatrą z Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Od kilku lat zajmuję się osobami uzależnionymi od Stilnoxu i innych preparatów zolpidemu. Nasz ośrodek posiada największe doświadczenie w pomocy rosnącej liczbie osób uzależnionych od tej substancji. Osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy proszę o kontakt tel.: 22-45-82-753 lub 22-45-82-734 w godz. 11.00-13.30 (Gab. lekarski oddziału F3B) Dr Jamroży
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 kwi 2009, 20:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Stilnox

przez magpyr12345 14 maja 2009, 01:34
VanTheWoman napisał(a):tak się uzależniłam od wstrętnego swiństwa że jedna mała tabletka opętała mnie bezgranicznie i choć próbuję nie potrafię sobie wmówić że zasne bez niej.na tym właśnie polega mój problem uzależnienia.wiem że muszę zmienić myślenie , zacząć myśleć że dam radę zasnąć bez tabletki, ale niestety nie potrafię. wstrętna myśl o wzięciu tabletki puka wciąż w głowie i każe brać i brać.nie znajduję rzeczy która da mi takie samo poczucie bezpieczeństwa że zasnę.czuję się jak narkoman alkoholik i hazardzista, uzależniony od rzeczy i myślenia nad którymi kompletnie nie panuje......


Jak bierzesz go długo to paradoskalnie nie powinno się mieć problemów z odstawieniem. Psychicznie można uzależnić się od wszystkiego. Fakt, na początku działa silnie, rozluźnia itd, ale juz po kilku dniach ten efekt zaczyna zanikać, az w końcu zostaje delikatny efekt usypiający. Wystarczy tylko ze sobie uświadomisz, że to juz nie działa na ciebie i tyle, cała filozofia, rzucisz bez problemu.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 maja 2009, 01:00

Re: Stilnox

przez ROXANA 15 maja 2009, 19:05
To wcale nie jest takie proste odstawić Stilnox,a konkretnie substancje czynną Stilnoxu,czyli Zolpidem.Przyznam,że u mnie bywało już dramatycznie ciężko kiedy brałam po 40 tabletek dziennie.To był koszmar! Nie umiałam z tego wyjść.Chodzę na terapię 7 miesięcy i dopiero teraz widzę jako takie efekty tej terapii. Z doświadczenia nie radzę nikomu sięgać po jakiekolwiek benzodiazepiny,silnie uzależniają!
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
15 lut 2009, 17:09

Re: Stilnox

przez magpyr12345 20 maja 2009, 00:48
ROXANA napisał(a):To wcale nie jest takie proste odstawić Stilnox,a konkretnie substancje czynną Stilnoxu,czyli Zolpidem.Przyznam,że u mnie bywało już dramatycznie ciężko kiedy brałam po 40 tabletek dziennie.To był koszmar! Nie umiałam z tego wyjść.Chodzę na terapię 7 miesięcy i dopiero teraz widzę jako takie efekty tej terapii. Z doświadczenia nie radzę nikomu sięgać po jakiekolwiek benzodiazepiny,silnie uzależniają!


ciekawe skąd miałaś tyle tego leku żeby dziennie brać dwa opakowania. I radzę wam cieszyć się, że ktoś mniej mądry nie zapisał wam czegoś co naprawdę uzależnia;/

matko boska, stilnox- zolpidem to nie benzo;/ czy wy ludzie umiecie czytać i możecie mieć na tyle samokrytyki do waszej "wiedzy" zeby nie pisać takich głupot? Gdybyś brała prawdziwe benzodiazepiny to wtedy moglibyśmy rozmawiać o uzależnieniu w prawidłowym tego słowa znaczeniu, a nie o zerwaniu z nawykiem rozwiązywania problemów tabletką...
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 maja 2009, 01:00

Re: Stilnox

przez Korba 20 maja 2009, 04:17
magpyr12345, Ty też najwyraźniej nie wiesz, o czym piszesz, oczywiście stilnox to nie benzo, ale można się od tego dość silnie uzależnić.
Korba
Offline

Re: Stilnox

przez ROXANA 20 maja 2009, 06:05
A propos Zolpidemu,dobrze wiem ,że to nie benzodiazepiny. Jestem lek.radiologiem i naprawdę nie mam żadnych problemów ze z dobycią takich ilość recept na dany specyfik. I do wiadomości Stilnox,NaSen,Sanval czy Polsen (wszystkie wymienione leki zawierają Zolpidem), mimo iż są to leki nowej generacji,to jednak uzależniają.Jestem na to żywym dowodem. A osoby nie znające się w temacie,lepiej niech głosu nie zabierają.
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
15 lut 2009, 17:09

Re: Stilnox

przez kasia000 20 maja 2009, 09:46
Roksana -brać po tyle tabletek stilnoxu naraz???o luuuuudzie...
wydaje mi się ze miałaś poważne problemy ze sobą..psychiką..itp
kasia000
Offline

Re: Stilnox

przez magpyr12345 20 maja 2009, 23:24
no ja myślę, że osoby z takimi problemami powinny raczej iść do lekarza niż leczyć. Przedstaw mi proszę wiarygodne dowody na to, że uzależnia FIZYCZNIE. Notatki osób na detoxie od zolpidemu które wrzeszczą, krzyczą, drapią ściany i tak dalej. To są takie hmm widoczne dla osób trzecich objawy odstawienne.

Wiesz, brać "tyle" to hmm...masz watę z mózgu. Wbiłaś sobie, że to Cię uzależniło i szukasz pomocy w tabletce która już dawno, właściwie na początku przestala działać.

A powiedz na kogo wystawialaś sobie tyle recept? Bo napewno nie na siebie i rodzinę. A to wiesz jak stoi w stosunku do prawa, nie mówiąc o etyce lekarskiej.

Jesteś poprostu marginesem..i robisz ludzią wodę z mógzu.

Porównaj proszę "uzależnienie" od zolpidemu do clozepamu, marihuany do heroiny. Żal słuchać, że w polsce leczą osoby bez żadnej wiedzy...jak ty dostałaś dyplom w ogóle?

[Dodane po edycji:]

a żeby nie było ze nie wiem, brałem przez ponad pół roku:-).
Na ulotce odradzane jest leczenie dłuższe niż 2 tygodniowe,
a każdy mądry lekarz powie Ci zebyś stosowała doraźnie,
BO TYLKO WTEDY N I E TRACI DZIAŁANIA
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 maja 2009, 01:00

Re: Stilnox

przez ROXANA 21 maja 2009, 05:59
Do wiadomości: moi różni koledzy lekarze wystawiali mi recepty,a nie ja sama. Ech niektórzy tu takie głupoty piszą,bo chyba nigdy nie mieli poważnych problemów.

Najważniejsze, że wychodzę już na prostą dzięki terapii. Pisałam, że bywało że brałam po 40 tabl. dziennie,ale to było kiedyś. Dziś widzę u siebie postępy,bo potrafię nie brać tego leku kilka miesięcy. Wpadłam w ten nałóg kiedy miałam poważne problemy,a tabletka dawała mi chwilę zapomnienia. Nawet nie wiadomo kiedy a człowiek się uzależni. To że jestem lekarzem,to nie oznacza,że nie mogę mieć takich kłopotów z uzależnieniem.Jestem takim samym człowiekiem jak wszyscy i mam prawo do słabości.

A propos nie wystawiałam recept na inne osoby.Wszystkie recepty byłe wystawiane na mnie.To,że jestem uzależniona,nie oznacza,że nie mam godności.
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
15 lut 2009, 17:09

Re: Stilnox

przez kasia000 21 maja 2009, 08:06
nie wiem lepiej piwka sie napić niż ćpać zolpidem ...ludzie 40 tabl.szok!
kasia000
Offline

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez namiestnik 21 maja 2009, 08:27
ROXANA, dobrze, że idziesz do przodu.

kasia000, napewno. Ale to tak jak powiedzieć palaczowi, że jego nałóg jest szkodliwy. On to może rozumieć, starać się, ale nie jest w stanie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Stilnox

przez kasia000 21 maja 2009, 08:31
MAGPYR-stilnox nie traci działanie po 2 tygodniach-nie przesadzaj!
sama brałam prawie pół roku ,cały czas działał tak samo..nawet potem zmnijszyłam dawke na pół tabl..i też było ok!
kasia000
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Malarz cieni i 29 gości

Przeskocz do