ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy zolpidem pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
54
76%

Nie
5
7%

Zaszkodził
12
17%

 
Liczba głosów : 71

Re: Hypnogen

przez marcus666 04 sie 2008, 23:55
Ok, dzieki za poradę. Jak tylko ustawie sie na wizytę to poproszę o ten lek.
A teraz pytania z innej mańki; czy kos z obecnych przedawkował hynogen i jak to sie skończyło.....
pozdrawiam
marcus666
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
25 gru 2007, 23:00

Re: Stilnox

przez szefuncio1 05 sie 2008, 20:26
Doły trzeba przeczekać. Najgorzej jest koło trzydziestki, potem ponoć łatwiej się pozbierać. Prochy - najlepiej pod kontrolą dobrego lekarza odstawić (może jakiś specjalista internetowy? Do medyka z takimi sprawami mimo 21. wieku bywa obciach chodzić, niesłusznie, ale co zrobić). Powodzenia wszystkim!

M.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
05 sie 2008, 20:21

Re: Zolpic

przez Szaman 29 wrz 2008, 01:03
chlorpotixen to neuroleptyk i mozna go brac ile sie chce bo on przeciwienstwie do zolpicu nie uzależnia, najlepiej radziłbym niełączyc tych dwoch specywfikow bo to jest niefskazane pozatym po 3 4 tabsach chlorpotixeu sen powinien przyjsc bez problemu pozdrawiam
Life is a heavy sword, on which God wrote, love, fight, suffer ......
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
13 sty 2008, 21:10

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez Szeida 02 paź 2008, 22:51
Bardzo miło się po nim zasypia i łatwo wstaje, ale bała bym się często brac, bo łatwo przywyknąc...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 00:23
Lokalizacja
Warszawa

Re: Stilnox

przez Szaman 03 paź 2008, 22:32
fakt jeswt taki ze po stilnoxach latwo sie zasypia ale na dlurzszą mete nieradze sie bawic z tym lekiem bo odstawienie to istny koszmar i czesto trzeba sie wspomagac antydepresantami bądz innymi lekami ktore niepowodują uzależnienia jak w przypadky zolpidemu i wszelkich jego pochodnych
Life is a heavy sword, on which God wrote, love, fight, suffer ......
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
13 sty 2008, 21:10

Re: Stilnox

przez baaaton1 03 lis 2008, 20:18
Witam,jestem tutaj nowa,właśnie dziś lekarz przepisał mi na bezsenność STILNOX,powiedział,że środek ten jest łagodny,ale po przeczytaniu wszystkich komentarzy co do tego leku to zaczynam mieć obawy czy je brać,czy to prawda,że jest to bardzo silny lek? Pozdrawiam.Ania.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
02 lis 2008, 13:50

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez jaaa 03 lis 2008, 20:26
tak powala w ciagu 10 minut

wiec sama musisz okreslic jak bardzo niedosypiasz ze chcesz juz zasnac
do tego stilnox uzaleznia;)

polecalabym raczej lerivon na bezsennosc na dluzsza mete jest lepszy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Stilnox

przez baaaton1 03 lis 2008, 20:37
jaaa napisał(a):tak powala w ciagu 10 minut

wiec sama musisz okreslic jak bardzo niedosypiasz ze chcesz juz zasnac
do tego stilnox uzaleznia;)

polecalabym raczej lerivon na bezsennosc na dluzsza mete jest lepszy


---- EDIT ----

Dziękuje za radę,teraz nie wiem co mam zrobić,a problemy ze snem mam ogromne.Pozdrawiam.Ania.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
02 lis 2008, 13:50

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez Anna R. 03 lis 2008, 20:56
Brałam Stilnox dwa tygodnie. Przez pierwszy tydzień było ok. Zasypiałam bez problemów i budziłam się rano we względnie dobrym stanie. Jedyne zaburzenia, jakie zaobserwowałam, polegały na trudnościach w odróżnieniu snów od jawy. W drugim tygodniu było gorzej. Zasypiałam wprawdzie szybko, ale spałam coraz krócej. Pod koniec kuracji długość snu wynosiła ok godziny. Potem budziłam się i już nie mogłam zasnąć. Jednym słowem to lek do stosowania sporadycznego. Nie pomógł mi, ale i na szczęście nie zaszkodził.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Stilnox

przez baaaton1 03 lis 2008, 21:05
Mam jeszcze jedno pytanie czy STILNOX jest silniejszym lekiem od CLONAZEPAMUM ? ANIA.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
02 lis 2008, 13:50

Re: Stilnox

Avatar użytkownika
przez jaaa 03 lis 2008, 21:34
nie ;)jest pikusiem w stosunku do Clona- ktory jest silnym benzo!

pojdz do psychiatry dobrze ci radze i zasugeruj lek Lerivon ew,. Mirzaten
dziala on tez antydepresynie i antylękowo a jak wiemy to ma duzy zwiazek z bezsennoscia;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Stilnox

przez baaaton1 03 lis 2008, 21:39
jaaa napisał(a):nie ;)jest pikusiem w stosunku do Clona- ktory jest silnym benzo!

pojdz do psychiatry dobrze ci radze i zasugeruj lek Lerivon ew,. Mirzaten
dziala on tez antydepresynie i antylękowo a jak wiemy to ma duzy zwiazek z bezsennoscia;)


---- EDIT ----

Bardzo dziękuję za radę,dziś na noc jednak wezmę to co mi przepisał lekarz i zobaczę jak sprawa wygląda,a co do psychiatry to chyba mi się kłania wizyta u tego specjalisty.Pozdrawiam.Ania.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
02 lis 2008, 13:50

Re: Stilnox

przez neina 04 lis 2008, 08:23
Anna R. napisał(a):Brałam Stilnox dwa tygodnie. Przez pierwszy tydzień było ok. Zasypiałam bez problemów i budziłam się rano we względnie dobrym stanie. Jedyne zaburzenia, jakie zaobserwowałam, polegały na trudnościach w odróżnieniu snów od jawy. W drugim tygodniu było gorzej. Zasypiałam wprawdzie szybko, ale spałam coraz krócej. Pod koniec kuracji długość snu wynosiła ok godziny. Potem budziłam się i już nie mogłam zasnąć. Jednym słowem to lek do stosowania sporadycznego. Nie pomógł mi, ale i na szczęście nie zaszkodził.



Hym miałam podobne objawy z tymże nie tyle nie odróżniałam jawy od snu ale i też zdarzało mi się:
Chodzić przez sen -> potwierdziło się którejś nocy gdy wdepnęłam w miskę w wodą mojego psieja (do dziś nie jestem w 100% pewna czy aby mi się śniło czy nie że zjadłam żarcie piesa :D)
Dzwoniłam do kogoś i rozmawiałam...
Gadałam przez sen
...póki co uczę się żyć...
Offline
Posty
104
Dołączył(a)
04 cze 2007, 18:44
Lokalizacja
warszawa

Re: Stilnox

przez baaaton1 04 lis 2008, 09:43
Ja pierwszy raz przed chwilą wstałam po dziwnie przespanej nocy ( Po STILNOX , wzięłam jak na pierwszy raz 0,5 tabletki ) Tak jak większość ludzi miałam te same objawy,nie wiedziałam czy to sen czy jawa,czy budziłam się w nocy czy tylko mi się to śniło,bardzo dziwne uczucie,dziwne sny.Teraz rano czuję się bardzo dobrze.Pozdrawiam. ANIA.

---- EDIT ----

Wczoraj na noc wzięłam po raz drugi wzięłam 0,5 tab. STILNOXU,nie mogłam zasnąć i zaobserwowałam u siebie takie objawy jak kołatanie serca,niepokój a nawet jakaś dziwna panika,bałam się nie wiem dlaczego,zasnęłam nad ranem ok 6.00,spałam chyba ze 2 godziny,potem tylko się kręciłam,więc wstałam,byłam rozkojarzona poirytowana,przeszło mi dopiero ok 14.00 i jak na razie czuję się dobrze.Czy te objawy w.w. to normalka? Boję się dzisiejszej nocy,a może 0,5 tabl.to za mało? Pozdrawiam.Ania.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
02 lis 2008, 13:50

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do