ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy zolpidem pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
54
76%

Nie
5
7%

Zaszkodził
12
17%

 
Liczba głosów : 71

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

Avatar użytkownika
przez lucy1979 11 maja 2014, 15:20
Marian_Paździoch napisał(a):Ostatni raz zolpidem brałem prawie 2 lata temu. Pół tabletki i była faza, po jednej podobno chodziłem po domu i bredziłem. Wczoraj leżąc już w łóżku wziąłem połówkę i co pół godziny budziły mnie jakieś dziwne halucynacje, masakra. Ale za to później spałem jak zabity. Coś za coś.


Na Wikipedii jest napisane, że Zolpidem może wywoływać halucynacje.
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

Avatar użytkownika
przez tahela 11 maja 2014, 16:16
nie moze,ale raczej wywołuje u wiekszosci, z którymi rozmawiałam i ktorzy brali, u mnie tez wywoływał, fakt ,ze spi sie po tym najlepiej i nic innego nie st tak skuteczne jeśli idzie o lek nasenny w moim wypadku.
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10995
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 maja 2014, 17:03
ja biore dwa i wystarcza.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

przez one-half 11 maja 2014, 17:46
Chopie, nie bierz benzodiazepin dlugoterminowo, bo sobie budyn z mozgu zrobisz. Ja przez stosunkowo krotki czas bralem lorazepam i diazepam i odczulem to, glownie w ten sposob ze te leki pogarszaja pamiec i koncentracje. Boje sie myslec, co by sie stalo, gdybym bral to dluzej
Offline
Posty
350
Dołączył(a)
27 kwi 2012, 18:12

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 11 maja 2014, 17:54
no tak to powinno isc do odsawianie, przedwcoraj zawuwzylem ze jestem w stanie zasnac bez zadnych leków. tyle tylko ze nie można tak od razu przerwac brania tych tabletek.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

przez one-half 11 maja 2014, 18:09
No od razu nie odstawiaj bo ataku padaczki dostaniesz
Offline
Posty
350
Dołączył(a)
27 kwi 2012, 18:12

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 12 maja 2014, 12:50
one-half napisał(a):No od razu nie odstawiaj bo ataku padaczki dostaniesz

Wiesio, to co najwyżej ataku sraczki może dostać. :evil:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

przez Kenzi 26 maja 2014, 23:38
wątek o moim ulubionym zolpidemiku :> długo stosowałam go w celach nasennych. niestety,po jakimś czasie moi współlokatorzy zaobserwowali umnie dziwne pobudzenie,euforię. zrobiłam się bardzo przytulasta, milutka. Siadalam mojej mamie nakolana i ją całowałam. Czułam się jakbym nie pochodziła z tego świata. Kiedyś spróbowałam zwiększyć dawkę do 2 by zasnąć i przed snem obserwowałam halucynacje na suficie.

Najgorsze, że nie chce mi się tego odstawiać, bo po zażyciu zolpi jestem szczęśliwa :<

temat w sam raz do hyperreala :angel:
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
26 maja 2014, 23:19

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 27 maja 2014, 11:33
Kenzi, masz się czym chwalić... faktycznie... :roll:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

przez kris4321 08 cze 2014, 19:20
Witam wszystkich forumowiczów

Poszukuje pomocy odnośnie sprawy związanej z lekiem "nasen" brałem ten lek koło 3 lat dość regularnie żeby zasnąć, pewnie się od niego uzależniłem. Brałem zawsze przed snem jedną tabletkę 10mg. Od dwóch lat cierpię na bóle pleców i napięcia mięśni w okolicach karu, barków i żeber najczęściej dokuczają plecy że ciężko wstać rano z łóżka, a w dzień ból jest czasem nie do zniesienia, strasznie się mięśnie mi napinają. Wiem że zolpidem zawarty w tych tabletach może powodować takie efekty uboczne i chciałbym się dowiedzieć czy moje dolegliwości mogą być spowodowane tak długotrwałym braniem tego leku. Czasem zdarzało się tak, że jak rano wstawałem to musiałem wziąć pół tabletki z rana żeby zmniejszyć napięcie mięśni. (ale naprawdę takie sytuacje zdarzały mi się sporadycznie). Prosiłbym o jakąś radę co mam zrobić, i czy te napięcia mięśni mogą być spowodowane od tych tabletek.
Będę bardzo wdzięczny za informację.
Pozdrawiam wszystkich
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
08 cze 2014, 19:11

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

Avatar użytkownika
przez Po prostu maciek 08 cze 2014, 20:04
Nie polecam. Chodź nasen jest generalnie pyszny bo pomaga na bezsenność i do tego daje fajną fazę to uzależnia. Lepiej znaleźne sobie na niego jakis zamiennik.
Rok 2015 będzie niewątpliwie inny.
Wraz ze zniknięciem Jej z mojego życia umarła połowa mnie. Natomiast druga połowa, która pozostała nienawidzi mnie jeszcze bardziej niż Ona.
Posty
2016
Dołączył(a)
17 lis 2013, 18:47

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

Avatar użytkownika
przez Psychoanalepsja_SS 08 cze 2014, 20:44
Generalnie mówi się, że objawy odstawienne substancji są odwrotne do efektów działania danej substancji. Zolpidem, jako substancja działająca na te same receptory co leki z grupy benzodiazepin, rozluźnia mięśnie, więc napięcie mięśni przy braku zolpidemu w krwioobiegu jest bardzo możliwe.
Odstawianie leków działających na receptory GABA-A (czyli benzodiazepiny oraz leki "Z" takie jak zolpidem) może być nie dość, że bolesne, ale i zagrażające życiu. Proponowałbym skonsultować się z lekarzem.
Posty
1406
Dołączył(a)
16 mar 2014, 19:38
Lokalizacja
Warszawa

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

przez kris4321 08 cze 2014, 23:00
Dzięki bardzo za informacje. Jeśli ktoś jeszcze coś w tym temacie to będę bardzo wdzięczny. Zawsze im więcej opinij tym lepiej.
Pozdrawiam wszystkich
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
08 cze 2014, 19:11

ZOLPIDEM(Hypnogen,Nasen,Onirex,Polsen,Stilnox,Zolpic,Zoratio

Avatar użytkownika
przez Arasha 08 cze 2014, 23:42
Znam jedną dziewczynę z tego forum, która od 6 lat bierze Zolpidem i poza psychicznym uzależnieniem innych objawów nie ma. Jej nick to psychotropka'89. Napisz do niej prywatną wiadomość, na pewno udzieli Ci wyczerpujących informacji, bo to bardzo sympatyczna i otwarta dziewczyna.

A tak w ogóle, to Ty nadal bierzesz ten lek, czy już odstawiłeś ? Bo jeżeli nie, to na pewno nie rób tego gwałtownie. Dawkę trzeba zawsze zmniejszać bardzo powoli - dotyczy to generalnie wszystkich psychotropów.

Jeżeli zaś chodzi o bezsenność - to temat niestety :roll: nie jest mi obcy. Biorę od 7 lat Mirtagen, niby antydepresant, ale na większości działający nasennie, bez niego nie jestem w stanie w ogóle zasnąć. A czasami nawet on nie daje rady :bezradny: i muszę jeszcze brać benzo. Mirtagen mogę szczerze polecić, chociaż powoduje zwiększone łaknienie, co u niektórych może się przełożyć na parę kilo ( albo i więcej ) do przodu.

Jeżeli chodzi o Ciebie, to zastanów się, czy wtedy, gdy brałeś rano połówkę, bo ból był nie do zniesienia, po wzięciu leku zmniejszał się i czy napięcie ustępowało ? To może dać Ci odp. na pytanie, czy te bóle to faktycznie efekt odstawienny. Przecież naprawdę wiele osób ma problemy z kręgosłupem i nie jest to związane z branymi lekami. Bóle mięśni, nerwobóle mogą się pojawić nagle, a czasami mogą być także spowodowane depresją ( co wydaje się nieprawdopodobne, ale tak jest ).

Pozdrawiam ;) - Arasha
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 40 gości

Przeskocz do