TRAZODON (Trittico CR/XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy trazodon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
101
64%

Nie
38
24%

Zaszkodził
18
11%

 
Liczba głosów : 157

Trittico

przez EclipSe 20 lut 2011, 14:16
na mnie dziala usypiajaco, na innych pobudzajaco. Jezeli lekarz ci zapisal, to na bank zadziala.

Venus napisał(a):EclipSe na mnie trittico to ma działać antydepresyjnie :?
Juz pal licho, że sie boje leków, ale niech ja się zacznę czuc normalnie, bo
po trzech dniach to ja mam już tego "cudownego" samopoczucia serdecznie dosyc :evil: :evil: :evil:
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
06 sty 2008, 03:33

Trittico

przez Venus 20 lut 2011, 15:22
[quote="EclipSe"]na mnie dziala usypiajaco, na innych pobudzajaco. Jezeli lekarz ci zapisal, to na bank zadziala.

No to niech zacznie jak najprędzej, bo już czując mdłosci zaczynam się zastanawiać czy moj przed chwilą
zjedzony obiad, nie wyląduje za moment w toalecie. Przepraszam, ale musiałam to z siebie wyrzucić. :?
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Trittico

przez EclipSe 20 lut 2011, 15:25
Na bank zadziala :). Jak mi sie zasilily problemy ze snem i nie spalem 4 dni, dostalem trittico i odrazu mega poprawa :0.
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
06 sty 2008, 03:33

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Trittico

przez Venus 20 lut 2011, 15:38
U mnie totalny koszmar, ale to przez tą velke

-- 20 lut 2011, 22:09 --

Zaczęłam już glupieć, drugi dzień mam wymioty i nie wiem czy to od schodzenia z venlafaksyny, czo od
trittico. Powinnam wziąć dzisiaj pierwsze 2/3 tabletki i nie wiem co robić. Czy można brać dłuzej 1/3, czy
czwartego dnia trzeba koniecznie zwiększyc? Niestety, moja lekarz nie odbiera telefonu.
Bla bla bla...
Offline
Posty
707
Dołączył(a)
22 lis 2008, 18:43
Lokalizacja
Z Wariatkowa :P

Trittico

przez Lili-ana 23 lut 2011, 00:21
Nie trzeba brać jak lekarz kazał, daj sobie jeszcze kilka dni. To dziwne że masz mdłości po trittico, u mnie nic takiego nie nastąpiło. Biorę już 3 miesiąc i jest OK, ładnie mnie usypia i lekko uspokaja, biorę najmniejszą dawke z możliwych 25mg, bo jestem lekofobem ;)
Ogólnie wolę terapię i zdrowe odżywianie niż leki i niedługo odstawię je całkiem :)
Lili-ana
Offline

Trittico

Avatar użytkownika
przez Anna R. 23 lut 2011, 08:40
Venus napisał(a):EclipSe na mnie trittico to ma działać antydepresyjnie :?
Juz pal licho, że sie boje leków, ale niech ja się zacznę czuc normalnie, bo
po trzech dniach to ja mam już tego "cudownego" samopoczucia serdecznie dosyc :evil: :evil: :evil:


Moim zdaniem twoje złe samopoczucie jest wynikiem odstawienia wenlafaksyny, a nie przyjmowania Trittico. Na twoim miejscu brałabym te leki "na zakładkę", lekarz nic o tym nie wspomniał?

Wenlafaksyna obok paroksetyny jest najgorszym do odstawienia lekiem. Pojawiają się właśnie mdłości, wymioty, zawroty głowy i inne ciekawostki. Po ok. dwóch tygodniach powinno wszystko minąć. Na mnie Trittico działało pobudzająco, zwłaszcza w mixie z Lerivonem. Miko ma racje, to łagodny lek, niemal bez skutków ubocznych, do tego nie wywołuje objawów odstawiennych. Takze bierz bez obaw.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Trittico

przez kasia000 23 lut 2011, 13:37
mnie też trittico pobudziło..fe

-- 23 lut 2011, 12:39 --

z paroksetyną idzie sobie poradzić z odsrawieniem ale trzeba mieć sposoby..
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Trittico

przez Anna Maria 25 lut 2011, 19:02
Lekarka zapisała mi dziś ten lek.Nastawiona jestem do niego sceptycznie czy aby na pewno wystarczjącą podziała na depresję i nasennie :?
Cóż pobierzemy-zobaczymy

-- 25 lut 2011, 19:19 --

Muli mnie a tylko 25 mg wzięłam
Anna Maria
Offline

Trittico

Avatar użytkownika
przez Alienated 26 lut 2011, 00:53
kasiątko napisał(a):Lekarka zapisała mi dziś ten lek.Nastawiona jestem do niego sceptycznie czy aby na pewno wystarczjącą podziała na depresję i nasennie :?
Cóż pobierzemy-zobaczymy

-- 25 lut 2011, 19:19 --

Muli mnie a tylko 25 mg wzięłam

Też biorę tego 25mg, ale czy pomaga na cokolwiek? Nie wiem. Zostało mi jeszcze jedno całe opakowanie, które zamierzam zużyć do końca, a później najprawdopodobniej z Trittico zrezygnuję.
"A Magda jest najlepsza, bo ma złote serce... Bo to jest Magda...!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3400
Dołączył(a)
28 sty 2009, 19:11

Trittico

Avatar użytkownika
przez Anna R. 26 lut 2011, 07:11
25 mg to za mało na jakiekolwiek działanie oprócz nasennego. Skuteczne dawki terapeutyczne wahają się od 150 do 300 mg
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Trittico

Avatar użytkownika
przez komaros83 26 lut 2011, 20:24
Witam wszystkich serdecznie!
Jestem tu po raz pierwszy. Z Depresją i lękami walczę już od ok 9 lat... pierwszym lekiem jaki dostałem był cipramil, który nie okazał się skuteczny. Lekarz zapisał następny i był to efectin er 75. Brałem po jednej kapsułce dziennie i wszystkie objawy ustąpiły i mogłem znów normalnie żyć. Dawka ta była kontynuowana przez dosyć długi czas. Później próby ostawiania. Ciężko było mi odstawić ten lek całkowicie nawet z najmniejszej dawki-zawroty głowy, uczucia jakby wyładowań głowie itd. Więc brałem dziennie takie totalne minimum, wręcz "okruchy" tego leku aby nie dopuścić do objawów odstawiennych. W trakcie kiedy w moim życiu bywało różnie wracałem do pełnej terapeutycznej dawki..kiedy była poprawa...znów "okruchy" i tak przez długi czas. W sumie na efectinie byłem przez ok 7 lat ( nie cały czas na pełnej dawce 75) Lek udało się całkowicie odstawić w 2009r, Byłem wtedy bardzo zadowolony gdyż źle sie czułem ze sobą, że nie mogę się od tego uwolnić i biorę leki tego typu. Wypadki losowe w poźniejszym czasie spowodowały nawrót depresji :( nie było wyjścia i lekarz znów zalecił efectin z tym, że tańszy odpowiednik Venlectine w tej samej dawce. Kiedy stan mojej psychiki się poprawił znów zadecydowałem o odstawieniu i udało się. Jednak na dziś dzień nie czuję się dobrze. Depresja i lęki powróciły. Zaczęło się testowanie innych leków z lekarzem...
Bałem sie efectinu, bo podnosił ciśnienie (albo on albo mój lęk i depresja) a ja jestem strasznie przewrażliwiony na punkcie swojego zdrowia :(
Zapisał parogen-okazał sie niedobry, bo znacznej poprawy nie odczułem za to libido zero
Następnie właśnie trittico-też średnio z rezultatem
Później velbutrin-pobrałem go 2 dni i sie wystraszyłem (odczuwałem zawroty w glowie, zdawalo mi sie, ze mam wyzsze cisnienie)
Teraz lekarz zapisał anafranil ale jak sobie o tym leku poczytalem to juz go na bank nie wezme.
Najbardziej boje sie tego, bo mysle, ze teli tego typu maja negatywny wplyw na organizm, ze jedno lecza a drugie niszcza i pozostawiaja w mozgu, organizmie nieodwracalne zmiany :( jeszcze jak jakis gosc napisal gdzies na forum, ze efectin u niego spowodowal Stwardnienie zanikowe boczne to juz w ogole boje sie tych wszystkich lekow :(
Wiem ,ze zaden lek mi nie pomoze jak bede go zaczynal brac, potem sie wystrasze i odstawie lub zmniejsze dawke ale to jest silniejsze odemnie i juz nie wiem co mam zrobic :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
26 lut 2011, 19:43
Lokalizacja
W-wa

Trittico

Avatar użytkownika
przez Adamo 26 lut 2011, 21:03
Brałeś 7 lat wenlafaksynę i wszystko było dobrze. Nie wkręcaj sobie żadnego stwardnienia rozsianego tylko wróć do wenly.
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

Trittico

przez Lili-ana 27 lut 2011, 01:28
komaros83,
A próbowałeś psychoterapii??

-- 27 lut 2011, 00:33 --

Anna R. napisał(a):25 mg to za mało na jakiekolwiek działanie oprócz nasennego. Skuteczne dawki terapeutyczne wahają się od 150 do 300 mg

to prawda, tyle właśnie biorę i śpię super, prócz tego czuję się normalnie, jakbym nie brała żadnego leku więc odstawię go niebawem, bo po co mi to??
Lili-ana
Offline

Trittico

Avatar użytkownika
przez Anna R. 27 lut 2011, 09:14
Komaros, to co opisujesz jest niestety zaklętym kręgiem. Nie poczujesz się lepiej zanim nie rozpoczniesz farmakoterapii, a żeby ją zacząć musisz przestać bać się leczenia. Skoro obawiasz się Efectinu, Anafranilu i Wellbutrinu, to spróbuj może sertraliny. Mało skutków ubocznych, nie podnosi ciśnienia, przepisywana jest po zawałach i przy chorobach nowotworowych. Poproś tez lekarza o benzo do antydepresantu, usunie lęki i złagodzi fazę wchodzenia w lek.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do