TRAZODON (Trittico CR/XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy trazodon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
101
64%

Nie
38
24%

Zaszkodził
18
11%

 
Liczba głosów : 157

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez nobody25 31 sie 2014, 18:03
estera1, zdaje sobie sprawę z tego że w takim mieście jak Poznań, dużo łatwiej wyjść z depresji/leków/fobii. Jeżdżę na rowerze,mam taki dobry, lekki aluminiowy. Świetnie się jeździ, Boże co ja km na tym rowerze już zrobiłem to głowa mała. Dodatkowo 3-4 razy w tyg. basen. Tylko właśnie najgorzej zrobić ten 1 krok. Miałem się przeprowadzać w sumie teraz, w tym tygodniu, a tak mnie zmógł spadek albo wzrost hormonów że bez benzo to nie przeżył bym raczej. To taka trochę droga donikąd,no ale co zrobić. Ty jesteś z Poznania?
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez estera1 31 sie 2014, 19:46
Nie.Gdybym byla zapewne poszlabym z toba na rower ;) a nie ma u ciebie jakis zlotow rowerzystow np.co sobote i wspolnie jezdza w trasy?poszukaj na fb.Dokladnie z jakim hormonem masz problem?to przez przesadke ,co z tym guzem?super,ze masz chceci wyjsc z domu.Kobiety nie chcesz miec?albo jakas chocby przyjaciolke ?zapisz sie na terapie,wyprowadz sie i zacznij zyc swoim zycirm skoro rodzina ma cie gdzies.Pracujesz?byles na jakims urlopie zdala od poznania?

-- 31 sie 2014, 18:48 --

Odbiegamy troche od tematu w watku.Zaraz nam ktos napisze ,ze zasmiecamy watek :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

TRAZODON (Trittico CR)

przez saba100 18 wrz 2014, 13:34
Witam! Chciałam się podpytać, ponieważ od kilku miesięcy (pięciu) biorę trittico a od roku escitil i niedawno pojawiły mi się zawroty głowy i bóle brzucha a pod koniec sierpnia nawet jednodniowy incydent z gorączką. Zaczęłam miewać drżenia rąk jak po mocnej kawie, mam wrażenie bujania i czasami mimowolnie trzęsę nogą. Czy to może wynik brania któregoś z leków?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
18 wrz 2014, 13:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 18 wrz 2014, 14:17
saba100 napisał(a):Witam! Chciałam się podpytać, ponieważ od kilku miesięcy (pięciu) biorę trittico a od roku escitil i niedawno pojawiły mi się zawroty głowy i bóle brzucha a pod koniec sierpnia nawet jednodniowy incydent z gorączką. Zaczęłam miewać drżenia rąk jak po mocnej kawie, mam wrażenie bujania i czasami mimowolnie trzęsę nogą. Czy to może wynik brania któregoś z leków?

Raczej nie, po takim czasie, no chyba ze byla zwiekszona dawka któregos z leków nie dawno??
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

TRAZODON (Trittico CR)

przez mio85 20 wrz 2014, 11:31
Witajcie,
czy ktos z was bral trittico w dawkach powyzej 150 mg, ale nie na problemy ze snem tylko na depresje? Slyszalem, ze wlasnie do 150 mg bierze sie glownie ze wzgledu na wlasciwosci nasenne, a dawka powyzej jest juz glownie przeciwdepresyjna. Ja doszedlem tylko do 150 mg, ale wlasnie skutkiem ubocznym byla nadmierna sennosc w ciagu dnia i klopoty z wybudzeniem. Pozniej z racji tego, ze bez fluoksetyny trittico nie pomoglo i depresja wrocila zrezygnowalem z niego. Lekarz mowil, ze powinny byc wyzsze dawki, ale skoro tak bardzo mnie usypial to moglbym miec problem na wiekszej dawce. Jestem niezmiernie ciekawy czy w wyzszej dawce ta nasenna moc leku jest oslabiona i trazodon dziala wtedy inaczej, tzn. moze np. pobudzac i wyciagac z depresji? 90% osob, ktore pytalem dawki do 150 mg nie pomogly w depresji, ale jesli ten lek dzialalby w wyzszej dawce bez az tak strasznego dzialania nasennego to wart by bylo sprawdzic jego potencal przeciwdepresyjny. Tym bardziej, ze zdecydowanie podnosi mozliwosci seksualne.
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
28 gru 2010, 21:08

TRAZODON (Trittico CR)

przez kielbasa82 24 wrz 2014, 11:14
Witajcie
Wie ktos jak sie schodzi z Trittico aż do odstawienia?
Ja biorę od 3miesięcy 100mg wieczorem, lekarza mam za tydzień a chciałbym zacząć odstawiać.
Napiszcie jak coś wiecie.Dzięki.
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 14:23

TRAZODON (Trittico CR)

przez Zbychu 1977 24 wrz 2014, 11:26
Był okres ze brałem 600mg trazodonu na depresje jednak z racji ze nie czułem ze cos biorę odstawiłem go.
Zbychu 1977
Offline

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez estera1 24 wrz 2014, 11:43
ja odstawiłąm bez problemu ale zastępując go innym lekiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Kat_ 24 wrz 2014, 15:13
Biorę obecnie 25mg i śpię jak niemowlę.
Wellbutrin 300mg
suplementy: Omega3, multiwitamina, magnez z witaminami B
Avatar użytkownika
Offline
Posty
308
Dołączył(a)
03 maja 2014, 23:07
Lokalizacja
Hell

TRAZODON (Trittico CR)

przez kielbasa82 26 wrz 2014, 17:25
estera1 napisał(a):ja odstawiłąm bez problemu ale zastępując go innym lekiem



Odstawiłas bez problemu ale w jaki sposób,schodziłas z dawek? co ile dni zmniejszałaś? jaką brałaś dawkę?
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 14:23

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez estera1 26 wrz 2014, 18:06
brałam 75mg odstawiłam od razu bez zmniejszenia dawki zastępując tritico mirtą.Na sen go bierzesz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

TRAZODON (Trittico CR)

przez kielbasa82 27 wrz 2014, 18:27
Czego zmieniłas na mirtę, lepiej działa? tak na sen ja brałem 100mg i teraz 3 dzień biorę 75mg, chyba jeszcze z jeden dzien i zejde na 50mg.
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 14:23

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez estera1 27 wrz 2014, 20:47
Po tritico mialam silne bóle i zawroty głowy,serce mi non stop waliło a raz po nim spalam raz nie.Po tritico w nocy sie pocilam i mialam mega zatkany nos
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

TRAZODON (Trittico CR)

przez mio85 27 wrz 2014, 22:21
Zbychu 1977 napisał(a):Był okres ze brałem 600mg trazodonu na depresje jednak z racji ze nie czułem ze cos biorę odstawiłem go.


Zadna wczesniejsza dawka nie powodowal u ciebie senności i problemow ze wstawaniem z łóżka? To niesamowite, ja juz po 25-50 słaniałem się na nogach w dzień. Czyli wychodzi na to, ze tylko Zbychu leczyl się tu dwakami, ktore rzeczywiscie moglyby pomoc na depresje. Jakis wniosek? Nasi lekarze przepisuja go tylko przy problemach ze snem?
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
28 gru 2010, 21:08

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do