TRAZODON (Trittico CR/XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy trazodon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
101
64%

Nie
38
24%

Zaszkodził
18
11%

 
Liczba głosów : 157

Re: Trittico

przez montechristo 28 kwi 2010, 20:25
rober6666 napisał(a):Dzięki za pozytywna opinię !!!
Czyli na totalna depresję tez Ci pomógł?Na lęk i beznadziejność życia?
Robert



Pomógł mi. Serio a było naprawde źle. Myślałem że juz z tego nie wyjdę i albo ja wygram z depresję albo zginiemy razem.

Teraz jest ok. Stałem sie silniejszy, może nie tak jak kiedś ale postęp jest ogromny.
Mam siłę, energię do działania, optymizm, motywację, szybicej myślę, wróciła mi silna wola.

Polecam
Offline
Posty
753
Dołączył(a)
08 gru 2009, 15:27

Re: Trittico

przez rober6666 29 kwi 2010, 10:19
Naprawdę wielkie dzięki za opinię
W ciągu 3 lat zeżarłem już parę tysięcy sztuk prochów , czego skutkiem zawsze jest pogorszenie i tak już tragicznego stanu (no poza benzo oczywiście-ale to syf na chwile tylko ). Śmialo moge powiedzien , że każdy dzień to walka o życie
dobrze mieć alternatywe w postaci Trittico
testuje teraz pewien zestaw leków , jak pogorszy sprawę ( jak zwykle) to wchodze na Trittico )
Co mi szkodzi? Gorzej i tak juz nie będzie
Dzięki
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: Trittico

przez montechristo 29 kwi 2010, 22:55
rober6666 napisał(a):Naprawdę wielkie dzięki za opinię
W ciągu 3 lat zeżarłem już parę tysięcy sztuk prochów , czego skutkiem zawsze jest pogorszenie i tak już tragicznego stanu (no poza benzo oczywiście-ale to syf na chwile tylko ). Śmialo moge powiedzien , że każdy dzień to walka o życie
dobrze mieć alternatywe w postaci Trittico
testuje teraz pewien zestaw leków , jak pogorszy sprawę ( jak zwykle) to wchodze na Trittico )
Co mi szkodzi? Gorzej i tak juz nie będzie
Dzięki
Robert


Po konsultacjach z lekarzem można spróbować. I co ważne nie zaburza libido. Ja to łączyłem z Citalem ale odstawiłem niedawno i mi chęci na sex wróciły tak jak bym był nastolatkiem. A to też ważne - no tak?:)
Offline
Posty
753
Dołączył(a)
08 gru 2009, 15:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Trittico

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 29 kwi 2010, 23:14
montechristo napisał(a):I co ważne nie zaburza libido. Ja to łączyłem z Citalem ale odstawiłem niedawno i mi chęci na sex wróciły tak jak bym był nastolatkiem. A to też ważne - no tak?:)

Ja podczas brania miałam takie chęci jak nigdy w życiu, nawet bez leków:)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Trittico

przez montechristo 01 maja 2010, 22:15
wiola173 napisał(a):
montechristo napisał(a):I co ważne nie zaburza libido. Ja to łączyłem z Citalem ale odstawiłem niedawno i mi chęci na sex wróciły tak jak bym był nastolatkiem. A to też ważne - no tak?:)

Ja podczas brania miałam takie chęci jak nigdy w życiu, nawet bez leków:)



Wiolka....a ile brałaś tego Trittico?
Ja właśnie odstawiam Cital...zobaczymy jak mi skoczy libido.
Do tego ćwiczę i dbam o dietę. Zawsze tak miałem jak poprzerzucałem żelastwo na siłce to mi libido wzrastało
Offline
Posty
753
Dołączył(a)
08 gru 2009, 15:27

Re: Trittico

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 01 maja 2010, 22:19
Ja tylko 75 CR.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Trittico

przez montechristo 01 maja 2010, 22:22
wiola173 napisał(a):Ja tylko 75 CR.



Ja biorę 250 mg - może za dużo? ale nie mogę zejść niżej bo się za bardzo boję nawrotu deprechy. A jest b. dobrze pod tym względem.

Rozmawiałem z psychiatrą i mi powiedziała że to Cital z tym libido dlatego odstawiam już.
A tritico ma działać pozytywnie na libido tylko że ja zacząłem od razu z citalem.
Offline
Posty
753
Dołączył(a)
08 gru 2009, 15:27

Re: Trittico

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 02 maja 2010, 00:27
Mówiąc szczerze to nie wiem, nie mam dużego doświadczenia z trittico, próbowałam na nie przejść, ale na lęki mi nie pomagał, więc wróciłam do anafranilu. Chociaż może to ja brałam za mało. Jeszce o nim pomyślę, bo mi fajnie sen regulowało i napędzało trochę.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Trittico

przez rober6666 02 maja 2010, 11:11
Montechristo
...powiedz mi jeszcze czy nie zamulał cie jakoś na początku ten trittico???
bo ja jestem strasznie wrazliwy na taki skutek uboczny. Juz teraz , bez leku mam tragiczny deficyt energii życiowej, totalna beznadzieja , nie mam sił wstać z łóżka , a ostatnio przerosło ,mnie
pomalowanie frajerskiej ściany w pokoju..
Więc boję sie , że ściągnie mnie jeszcze niżej , a wtedy to juz chyba zdechne,hehehe
A rozważam trazodon jako ostanią chyba deske ratunku l,ub gwóźdź do trumny :D
pozdrawiam
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: Trittico

Avatar użytkownika
przez pajak 02 maja 2010, 12:29
Witam, ja miałem przygode z tym lekiem. Miał pomóc mi spać w nocy, a w dzień mnie podnieść. O ile w nocy spało mi się po nim fantastycznie, o tyle w dzień nie mogłem sie obudzić i tylko czekałem na wieczór. Po 1,5 miesiąca odstawiony i zmieniony na sulpiryd plus effectin
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
240
Dołączył(a)
12 sty 2007, 00:30
Lokalizacja
Człuchów

Re: Trittico

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 02 maja 2010, 15:40
Ja nie miałam problemów z sennością w dzień, właściwie dodawał mi energii i spałam mniej niż teraz.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Trittico

przez rober6666 04 maja 2010, 11:19
Montechristo Zdesper
Zacząłem przygodę z Trittico...
Oczywiście od malej dawki wieczorem
Strasznie mnie muli dzisiaj...jestem nieprzytomny
Dopiero sie raczyłem obudzić i ogolić.
Czy takie początkowe zmulenie i ospałość sa normalne???
Kiedy minie?
Czy ten lek ma potencjał aktywizujący w perspektywie??
Wiąże z nim duże nadzieje.
Może wyciągnie mnie z mega depresji w CHAD nie powodując jednocześnie lęków,akatyzji oraz derealizacji
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: Trittico

przez zdesper 04 maja 2010, 12:29
a ile wzieles?
zdesper
Offline

Re: Trittico

przez rober6666 04 maja 2010, 13:05
25 mg
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: eovo i 36 gości

Przeskocz do