TRAZODON (Trittico CR/XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy trazodon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
101
64%

Nie
38
24%

Zaszkodził
18
11%

 
Liczba głosów : 157

TRAZODON (Trittico CR)

przez pająk 23 kwi 2014, 21:23
manbearpig napisał(a):czy senność w ciągu dnia przechodzi po jakimś czasie? zacząłem brać tritico w dawce 150mg, docelowo mam dojść 300mg. problem w tym, że czuje się zamulony cały czas, a co najlepsze w nocy i tak nie mogłem zasnąć, nie mówiąc, o tym co się działo tam na dole :pirate:


Bralam przez prawie 3tyg w dawce 75, sennosc i zamulenie w ciagu dnia nie przeszlo wiec odstawilam po konsultacji z dockiem.
pająk
Offline

TRAZODON (Trittico CR)

przez contradiction7 25 kwi 2014, 16:09
Hej
Biorę Trittico od jakiś 4 tygodni, przez 3 tyg brałam dawkę 75 mg i nagle poczułam się lepiej, bo długich miesiącach nie odpowiadania na różne leki antydepresyjne byłam już przygotowana na elektrowstrząsy. I nagle poczułam się lepiej. Lekarka zaleciła zwiększenie dawki do 150 mg i od tego momentu znów jest gorzej. Czy to możliwe żeby lek przestał działąć po killku dniach? Czy to może być objaw zwiekszania dawki?
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
12 paź 2012, 22:21

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 25 kwi 2014, 16:22
Czy to może być objaw zwiekszania dawki?


Na pewno ( według mnie ).
Skoro było dobrze na 75mg , to po kiego grzyba przesalać tę "zupę". Na pewno przez to nie będzie ( jak widzisz ) lepsza , ani smaczniejsza .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9026
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

TRAZODON (Trittico CR)

przez mo1977 29 kwi 2014, 12:41
mam problemy z hormonami i dostałam ten lek na problemy ze snem. biore go od tygodnia w dawce 50 mg przed snem i na spanie pomaga. kilka skutków ubocznych miałam ale po jednym dniu mijały. niestety problemem są zawroty głowy i senność w ciągu dnia. troszkę mnie to męczy. czy te obiawy z czasem miną. bo to bardzo utrudnia mi funkcjonowanie?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
29 kwi 2014, 12:35

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez nobody25 01 maja 2014, 22:24
mo1977, miną, na pewno, może inaczej : przzynajmniej na mnie ten lek działał tak sedująco troszeczkę, i taka przymulka zostawała, ale idzie się przyzwyczaić :) , a jakie masz problemy z hormonami? bo ja też mam, jestem X-men...
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

TRAZODON (Trittico CR)

przez mo1977 02 maja 2014, 07:58
mam pcos i co jeszcze to nie wiem, bo tak naprawdę męcze sie z tym od jesieni i miałam źle dopasowane leki antykoncepcyjne. musiałam je odstawić i teraz czekam na dokładne badania, wtedy będę wiedziała co więcej. jeszcze pare tygodni. wizytę u endokrynologa mam 12 maja, a trzy miechy mija w czerwcu i wtedy mogą mnie dokładnie badać i może dowiem się jak to z tymi moimi hormonkami jest.
zmieniłam sobie dawkę z 50 na 25 zasypiam, ale wydaje mi sie że wcześniej się wybudzam.jestem mniej przymulona, ale zawroty są, to troszkę więcej niż tydzień, więc jeszcze poczekam. utrudniemiem jest dla mnie jazda samochodem. za 3 tyg chce wrócić do pracy a dodatkowo mam małe dziecko które musze odbierać z przedszkola, a nie mieszkam w mieście i autobusem byłoby ciężko, bo kilka przesiadek. więc w moim przypadku jazda autkiem jest obowiązkowa.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
29 kwi 2014, 12:35

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Jaghoda 12 maja 2014, 16:24
Też mam Trittico ale po ok. 4 tygodniach łykania, po przejściu do dawki 150 mam tak okropne zawroty głowy i napięcie w głowie, ogólne osłabienie, mdłości, że zmniejszyłam dawkę i zastanawiam się czy nie prosić o zmianę leku:(

A cieszyłam się że wreszcie coś nie na dzień tylko na noc, przez pierwsze 2 tyg było ok.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
12 maja 2014, 16:09

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 14 maja 2014, 20:50
Hej,
mam pytanko:
Czy odstawienie ot tak, z dnia na dzień <100mg> triticco - nie zadziałał na mnie :? , a w zastępstwie mirta, może spowodować jakieś skutki odstawienne? Brałam triticco 3 miechy.

Proszę o szybką odpowiedź! :uklon:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1798
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez sunREmo 15 maja 2014, 20:49
Tez zmieniłam z dnia na dzień triticco na mirte. Przy tej zmianie wreszcie sie wyspalam. Obudziam sie po 9h za zaslinoonej poduszce. :zzz: Przez kilka dni ciężko było sie dobudzic i mialam uczucie jakby mózg nie nadazal za głową. :bezradny:
Radzę zacząć od minimalnej dawki mirty max 7, 5mg / czyli 1/4 tabletki 30mg i delikatnie zwiekszyc.
Dobranoc!
To spanie niestety po jakimś czasie mija.

-- 15 maja 2014, 20:33 --

Tez zmieniłam z dnia na dzień triticco na mirte. Przy tej zmianie wreszcie sie wyspalam. Obudziam sie po 9h za zaslinoonej poduszce. :zzz: Przez kilka dni ciężko było sie dobudzic i mialam uczucie jakby mózg nie nadazal za głową. :bezradny:
Radzę zacząć od minimalnej dawki mirty max 7, 5mg / czyli 1/4 tabletki 30mg i delikatnie zwiekszyc.
Dobranoc!
To spanie niestety po jakimś czasie mija.

-- 15 maja 2014, 20:33 --

Tez zmieniłam z dnia na dzień triticco na mirte. Przy tej zmianie wreszcie sie wyspalam. Obudziam sie po 9h za zaslinoonej poduszce. :zzz: Przez kilka dni ciężko było sie dobudzic i mialam uczucie jakby mózg nie nadazal za głową. :bezradny:
Radzę zacząć od minimalnej dawki mirty max 7, 5mg / czyli 1/4 tabletki 30mg i delikatnie zwiekszyc.
Dobranoc!
To spanie niestety po jakimś czasie mija.

-- 15 maja 2014, 20:33 --

Tez zmieniłam z dnia na dzień triticco na mirte. Przy tej zmianie wreszcie sie wyspalam. Obudziam sie po 9h za zaslinoonej poduszce. :zzz: Przez kilka dni ciężko było sie dobudzic i mialam uczucie jakby mózg nie nadazal za głową. :bezradny:
Radzę zacząć od minimalnej dawki mirty max 7, 5mg / czyli 1/4 tabletki 30mg i delikatnie zwiekszyc.
Dobranoc!
To spanie niestety po jakimś czasie mija.
W oczekiwaniu... Na cud.

sit nox cum somno, sit sine lite dies...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
29 sty 2009, 13:57
Lokalizacja
3city

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 15 maja 2014, 21:56
Dzięki za odzew sunREmo, odstawiłam z dnia na dzień. Nie będę się pitolić. :roll:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1798
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez sunREmo 16 maja 2014, 11:23
Ups, widzę, że znowu forum mi oszalało ;) Kilka razy to samo. Adminie pomóż!

& Psychotropka - Ja obecnie mianseryna zamiast mirty. Mniej chyba zmula. Ale tycie podobnie :/
W oczekiwaniu... Na cud.

sit nox cum somno, sit sine lite dies...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
29 sty 2009, 13:57
Lokalizacja
3city

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 16 maja 2014, 11:40
sunREmo, mnie nic nie zamula. Znów jest dooobrze... :D
Żadnych skutków odstawiennych po triticco nie miałam. Może dlatego, że brałam go tylko przez 3 miesiące w dawce 100 mg... :?:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1798
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

TRAZODON (Trittico CR)

przez mio85 23 maja 2014, 23:55
Mnie martwi to, że po 70 dniach brania Trittico najpierw w dawce 75 mg, teraz wchodze na 150 mg cały czas drża mi mięśnie, szczegolnie nóg i takie napięcie w nich (dyskomfort). Odczuwaliście podobnie, i czy jest szansa zeby ten skutek uboczny minał, skoro u mnie utrzymuje się juz długo? Co wogole sadzicie o tym leku? Mam depresję lękową i szczerze powiedziawszy na lęki trochę pomógł, na depresję tak średnio, a dziś psychiatra powiedzial mi, że mam całkowice odstawić seronil, który pomagał w depresji polepszał nastrój, a dawkę trittico stopniowo zwiększać być może nawet do 250-300 mg. Czego się boję totalnego zamulenia oraz problemów ze wstaniem. Jakos mnie to nie przekonuje, bo kiedy odstawilem seronil samo trittico w dawce 125 mg nie dało sobie rady i depresja wróciła.Co powiecie o tym leku, dziala silnie przeciw depresyjnie i przeciwlękowo, czy raczej jest slaby w tych kwestiach i pomaga tylko na sen? Naszych omnibusow chcialbym zapytać, jak wypada on w badanich na tle innych leków, jeśli chodzi o lęki i depresję.
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
28 gru 2010, 21:08

TRAZODON (Trittico CR)

przez jolantka 24 maja 2014, 03:32
mio, u mnie nasennie okej już od lat, nie ma problemu się zwlec rano, na lęki tak średnio wyczuwalnie, trochę/odrobinę się olewactwo i pogodzenie z rzeczywistością włączyło, depresyjnie nijak, biorę 75, więc to za mała dawka (kiedyś brałam 150 i właściwie nie odczułam dużego działania przeciwdepresyjnego). Nie wiem, jakby to było przy 250-300 aż. Może coś by bardziej zaszalał, ja żrę głównie na sen.
jolantka
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

Przeskocz do