OLANZAPINA (Olasyn,Olanzin,Olzapin,Sanza,Zalasta,Zolafren)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy olanzapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
34
54%

Nie
9
14%

Zaszkodziła
20
32%

 
Liczba głosów : 63

Zalasta

przez asaneta 27 cze 2007, 16:53
Hej,
z doświadczenia wiem,ze ten lek zaczyna dzialac dopiero po kilku dniach i efekty sa widoczne wlasnie wtedy,natomiast jesli odstawisz lek po kilku dniach czy tygodniach zazywania twoj organizm powraca do stanu w jakim byl przed rozpoczeciem dawkowania leku,dlatego czujesz sie źle,ale nie wynika z tego,że Zalasta uzależnia lecz dlatego,że po prostu przestaje dzialac i spelniac swoje funkcje.

pozdrawiam,

Aneta.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
22 cze 2007, 15:25

ZOLAFREN (Olanzapina-Olzapin,Zalasta,Zyprexa)

przez Walgart 06 wrz 2007, 11:43
Witam! Chciałem zapytać czy wie ktoś o jakimś zamienniku na ten lek(zolafren), ponieważ lekarz polecił mi go zażywam już jakiś czas, jednak
ma on dużo skutków ubocznych.Teraz chciałbym rozpocząc współżycie z moją dziewczyną jednak boję się bo nie mam takiej erekcji jak bez leków czy po alkoholu.Ogólnie moej libido jest jakieś inne.
Może ktoś coś poradzić.
Pozdrawiam!
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
23 lis 2006, 13:37

Avatar użytkownika
przez juka 11 wrz 2007, 00:36
no niestety na poczatku tak bedzie dopoki oragnizm sie sam nie przyzwyczai:(ogilnie leki tego typu zmniejszaja libido ale nie poddawaj sie!!!!!!
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez juka 01 paź 2007, 15:05
lek w porzadku ale nie dla cukrzyków i ludzi dbajacych o linie :/
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Avatar użytkownika
przez Jovita 03 paź 2007, 21:18
no ja od dzis biore ten lek , czytam wasze wypowiedzi i troszke sie obawiam o uzaleznienie , zreszta przeczytalam ulotke i jest to lek dla osob ''nienormalnych'' , ja mam glupie natretne mysli no i zobaczymy czy mi pomoze..
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez Sekundant 06 paź 2007, 21:56
Pierwszego dnia po zażyciu Zolafrenu - od razu zasnąłem. Przyjmowałem lek przez około dwa lata. Z czasem zaczęły pojawiać się skutki uboczne, króte całkowicie wypaczyły sens używania go przeze mnie. Zolafren zmiejszał libido, dlatego w sytuacji wskazującej - robiłem sobię pewną przerwę :P
Nożyczkami skracam odległość do normalności.

A poza tym czasem bywa zabawnie. Patrz wyżej

:-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
27 lut 2007, 15:54
Lokalizacja
Szczecin - okolice

przez daniel_chicago 27 gru 2007, 14:27
ja właśnie odstawiłem zalaste która praktycznie nic mi nie dawała oprócz tego że pozwalała mi zasnąć bez problemów i troszeczkę łagodziła depresję... skutek uboczny to - mimo trzymania diety - przybycie na wadze (urósł mi brzuch), ogólnie uważam ten lek za kiepski, mimo zapewnień mojego lekarza że jest cudowny, lepsze są SSRI.
trzeba przetrwać zimę żeby móc poczuć wiosnę...
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
26 gru 2007, 18:16
Lokalizacja
Chicago

Avatar użytkownika
przez Jovita 07 sty 2008, 23:16
odlozylam to paskudztwo juz dawno , wprowadzil mnie ten lek w silne lęki i depersonalizacje , ledwo kontaktowalam ze swiatem - zly lek niedobry lek bee :twisted:
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez jaaa 06 maja 2008, 13:39
fuck ja nie wiem co robic dostalam Zolaxe to chyba to samo> i po przeczytaniu ulotki wystraszylam sie:
http://www.zdrowastrona.pl/index.php?ma ... turnid=204

zwlaszcza to:Dyskinezy późne:

i jak ja mam spac i jednczesnie nie nabawic sie gorszego gowna np lekow? :(:(:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Zalasta

Avatar użytkownika
przez maya 02 sie 2008, 17:49
zolafren, zalasta itd w ogóle neuroleptyki atypowe mają koszmarne skutki uboczne. Ja brałam zolafren przez 3 lata na natręctwa jako wspomaganie SSRI. Te leki działają na ośrodki głodu i sytości w mózgu powodując apetyt, którego nie da się "uśpić", poza tym zatrzymuje wodę w organizmie powodując obrzęki, znacznie spowalnia metabolizm, no i zaburza gospodarkę hormonalną (szybko rośnie prolaktyna, która to szczególnie u kobiet powoduje niezły chaos zaburzając funkcjonowanie jajników, poziom androgenów i estrogenów, powodując przyrost wagi). Ja po tym leku nabawiłam się poważnej choroby somatycznej właśnie związaną z hormonami, ale dłuższe stosowanie grozi też cukrzycą :/ hmmmm fajnie by było jakby wymyślili wreszcie jakieś dobre neuroleptyki.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
31 lip 2008, 12:16

Re: Zolafren

przez Szaman 04 wrz 2008, 14:12
witam mam pytanko tez biore teraz ten zolafren 10mg na noc, mam pytanko jak bezpiecznie odstawic ten lek mianowicie jak najlepiej zmniejszyc dawke??? lekarz twierdzi zeby od razy zeskoczyc na 5mg i brac przez 10 dni i odstawic calkowicie ale mi sie wcioz nie udaje:( i mam z tym problem jesli macie jakies inne proozycje to prosze o pomoc.....pozdrawiam ps. jesli ktos to odstawial to prosze o napisanie jak z dawkowaniem co ile zmniejszac itp.
Life is a heavy sword, on which God wrote, love, fight, suffer ......
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
13 sty 2008, 21:10

Re: Zolafren

przez Szaman 04 wrz 2008, 14:30
aha dodam jeszcze ze zolafren biorę ok. 2 miesięcy wczesniej bralem mrtastad tez na usypianie ale lekarz zdecydowal mi goi zamienic na zolafren tyle ze ten drugi chcem odstawic jesli ktos mial podobny problem prosze o odpowiedz z gory dziekuje :?
Life is a heavy sword, on which God wrote, love, fight, suffer ......
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
13 sty 2008, 21:10

Re: Zolafren

Avatar użytkownika
przez juka 04 wrz 2008, 22:58
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Re: Zolafren

przez Szaman 05 wrz 2008, 11:56
tak ale takie odstawienie to jest w przypadku 2,5 roku a nie 2 miesięcy i podejrzewam ze w moim przypadku odstawienie wygkloda troszke inaczej jezeli mial ktos podobną sytuacje to prosze o pomoc ;/
Life is a heavy sword, on which God wrote, love, fight, suffer ......
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
13 sty 2008, 21:10

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do