ESTAZOLAM (Estazolam,Estazolam TZF)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

ESTAZOLAM (Estazolam,Estazolam TZF)

Avatar użytkownika
przez madzia669 15 sie 2006, 20:01
Mam pytanie czy brał ktoś z Was lek o nawie ESTAZOLAM?????pozdrawiam
You Shine your light when you forgive I cry
Avatar użytkownika
Offline
Posty
82
Dołączył(a)
11 sie 2006, 14:36
Lokalizacja
Okolice Olsztyna

przez magorzata 15 sie 2006, 21:25
Biorę ten lek już drugi rok-bardzo dobrze po nim zasypiam ale uważaj jest uzależniający.Ja nie potrafię z niego zejść Pozdrawiam i życzę miłych snów
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
07 cze 2006, 19:04

Avatar użytkownika
przez madzia669 16 sie 2006, 17:02
Ja brałam ten lek przez kilka miesięcy ale lekarze nie chcieli mi juz go wypisywac i chyba dobrze czasami mam chęć wrócić do niego ale się nie poddaje ;) pozdrawiam
You Shine your light when you forgive I cry
Avatar użytkownika
Offline
Posty
82
Dołączył(a)
11 sie 2006, 14:36
Lokalizacja
Okolice Olsztyna

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Brałem Estazolam

przez Heliush 05 cze 2007, 01:07
Tak brałem Estazolam. To dobry lek nasenny jak dla mnie. Przyjemnie się po nim zasypia. Najpierw przychodzi upragnione uczucie sennosci , a dopiero potem sen. Stilnoxowi brakuje własnie tej opcji, bo on działa tak jakby urywała się film i śpisz nawet nie wiesz kiedy, a estazolam najpierw wycisza i odpreża i łagodnie się przenosisz w sen. Niestety nie można go brac na stałe , bo uzależnia i efekt nasenny znika po jakimś czasie. ale doraźnie jest bardzo OK. I chyba jest duzo tańszy niż stilnox
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 kwi 2007, 19:18

przez Dolly 02 gru 2007, 11:59
Brałam. Doraźnie. Nie pomagał... chociaż po jakimś czasie zasnęłam...
śmierć ...
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
01 gru 2007, 12:56
Lokalizacja
z nikąd

Avatar użytkownika
przez upside_down 01 mar 2008, 15:43
Ja bralam doraznie, jak nie moglam zasnac, dzialal na mnie dobrze, w sensie najpierw taka mila sennosc, a pozniej sen jak zabita przez cala noc. Tyle ze na nastepny dzien po nim tez bylam bardzo senna i ogolnie spowolniona. Ale doraznie nadaje sie jak najbardziej.
Don't call the doctors cause they've seen it all before
They'll just say
Let her crash and burn
She'll learn
Avatar użytkownika
Offline
Posty
51
Dołączył(a)
01 mar 2008, 14:55

POMOCY! Problem z odstawieniem Estazolamu.

przez Danka 12 kwi 2008, 13:11
Bardzo proszę o poradę. Moja mama ma 70lat,leczy się na nadciśnienie,a od ok 20lat zażywa tabletki nasenne. Przez kilka lat brała Lorefan,następnie Estazolam 2mg przez ok 8 lay,ale teraz od ok tygodnia nie mogła spac po zażyciu Estazolamu i lekarz przepisał tabletki Nasen 10mg a tamte kazał odstawic. Mama czuje się bardzo zle,jest rozdrażniona,osłabiona,ma szumy w uszach.
Bardzo się o nią martwię i zastanawiam się czy można zmienic tabletki nasenne z dnia na dzien. Uprzejmie proszę o poradę.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
12 kwi 2008, 13:04

przez ARTmen 12 kwi 2008, 13:37
Nigdy takich leków nie odstawia się odrazu!Powinno się zmiejszać dawki i to bardzo powoli.8 lat to sporo czasu.Organizm się przyzwyczaił.Wiem po sobie gdy nagle odstawiłem benzodiazepiny.Na drugi dzień byłem cały roztrzęsiony,o śnie w nocy mogłem zapomieć.Bałem się że umrę.Zamiana na inne leki nic nie dawała.Musiałem wrócić do poprzedniego leku i pod kontrolą mądrego lekarza powoli zmiejszałem dawki przez 3 miesiące.A brałem ten lek 6lat.Już po dwóch tygodniach zażywania tego leku można się uzależnić!
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

przez celineczka3 12 kwi 2008, 16:27
Danka napisał(a):czy można zmienic tabletki nasenne z dnia na dzien

NIGDY!!Szczerze mowiac to ten lekarz byl chyba pijany kiedy mowil od odstawieniu tego leku po tylku latach. Po takim okresie czasu benzodiazepin juz sie raczej nie odstawia, chyba ze baaaaaardzo powoli ale i tak jest ryzyko wystapienia napadów padaczkowych
i innych różnych objawów swiadczacych swiadczacych o uzaleznieniu:
''Nagłe odstawienie leku po długotrwałym stosowaniu może powodować wystąpienie objawów zespołu odstawiennego, którego objawami są bezsenność, ból głowy, bóle mięśniowe, wzmożony lęk i napięcie, pobudzenie psychoruchowe, stany splątania i drażliwości; w ciężkich przypadkach mogą wystąpić depersonalizacja, derealizacja, nadwrażliwość na bodźce, drętwienie i mrowienie kończyn, omamy lub napady padaczkowe. U osób w podeszłym wieku mogą wystąpić objawy neurologiczne.''Takze radze uwazac!!
celineczka3
Offline

przez ARTmen 13 kwi 2008, 12:42
Zgadzam się całkowicie z calineczką3.Ten lekarz to chyba jakiś niedoświadczony czy coś.
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

Re: Estazolam

Avatar użytkownika
przez mariogangsta 18 cze 2008, 09:10
A jakie znacie jeszcze inne dobre leki nasenne-to dla mnie bardzo ważne!!! POMÓŻCIE :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
29 maja 2008, 09:15
Lokalizacja
Kraków

Re: Estazolam

przez piniu 21 cze 2008, 16:33
Witaj - mam ten sam problem z estazolamem - zmienili sklad ewidentnie - mozesz niby zamienic na lek z tej samej grupy - czyli benzodiazepiny - konsultowalem z psychiatra ...
nitrazepam albo lorafen - w rownowaznej dawce !!! - oczywisciie to wszystko w teorii bo nie wiadomo jak Twoja mama to zniesie.
ile Twoja mama brala tego estazolamu ?
po jakiej serii nie moze spac ?
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
05 maja 2008, 12:26

Re: Estazolam

Avatar użytkownika
przez digital 28 cze 2008, 21:35
Ja z Estazolamem mam nienajlepsze doświadczenie. Kilka lat temu po zażyciu 4 mg i zapiciu alkoholem z miałem pół godzinne opóźnienie w stosunku do rzeczywistości (coś jak sen z otwartymi oczyma) Więc zalecam trochę ostrożności z tym lekiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
27 cze 2008, 23:46
Lokalizacja
Poznań

Re: Estazolam

Avatar użytkownika
przez mariogangsta 30 cze 2008, 11:41
Mnie właśnie lekarz zmienił z estazolamu na nitrazepam,ale ten "nitro..." to straszne badziewie ,na następnej wizycie prosze go hyba o powrót do estazolamu.
Właśnie to mi sie w nim podoba ,że działa podobnie do naturalnego "schematu" zasypiania-jak ktoś tam wyżej napisał.Najpierw upragniona senność a później miły sen bez przebudzeń(częstych).
Nie zamieniajcie na lorafen bo to podobno mocno uzależniające benzo-lepiej zostać przy estazolamie i stopniowo zmniejszać dawki albo przejść np. na nitrazepam(po zmniejszeniu dawek) a potem starać sie wogóle odstawić(choć po tylu latach bedzie bardzo ciężko).Ja biorę po 1 tabletce(estaz.), od 3 m-cy i nadal na mnie działa :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
29 maja 2008, 09:15
Lokalizacja
Kraków

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do