SULPIRYD (Sulpiryd)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sulpiryd pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
57
63%

Nie
15
17%

Zaszkodził
18
20%

 
Liczba głosów : 90

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 29 sie 2012, 11:16
W sensie jakie masz objawy, co Ci dolega, jakie masz objawy?
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez tictac 29 sie 2012, 11:43
Zaburzenia żołądkowo-jelitowe na tle nerwowym i odwrotnie . Po kilku latach nerwica, fobia społeczna w małym stopniu.
Strach przed miejscami gdzie nie ma blisko toalety , jazda autobusem , korki , centrum miasta , wyjazdy , egzaminy.
Wczoraj miałem mały wyjazd po 4 mg bromazepamu w końcu o 80 % zmniejszyły się objawy niemal w ogóle nie czułem bólu brzucha
nie byłem spięty itd itp. Niestety nie mam żadnych badań i nie wiem czy po bromku mogę iść na badanie krwi. Spoko lek ale
niestety mam go tylko kilka tabletek i będę na razie brał doraźnie, ciekawy jestem również jak działa Sulpiryd. Bo podobno dla takich nerwicowców żołądka jest dobry.
Paroksetyna 10 mg - rano - w planach zejście na 5 mg
Bromazepam 6mg - sometimes :)
Spasmolina , Smecta - na IBS
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 29 sie 2012, 12:15
Ja jutro idę do psychiatry zacząć w końcu normalne leczenie, bo na własną rękę coś mi nie wychodzi. A wieczory są najokropniejsze.
Sulpirydu na własną rękę nie polecam. Chwilę było lepiej, a później kanał. Uważam, ogólnie, że to dobry lek ale może uda mi się znaleść coś co pomoże mi bez tych ubocznych efektów. Mam dobrego psychiatrę w zanadrzu i oby mi pomógł, bo już żyć mi się nie chce.
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez tictac 29 sie 2012, 12:40
Ale kanał w sensie psychicznym czy jeśli chodzi o skutki uboczne u kobiet ? Mam znajomego który też bierze Sulpiryd i odstawić też nie jest za wesoło.
Paroksetyna 10 mg - rano - w planach zejście na 5 mg
Bromazepam 6mg - sometimes :)
Spasmolina , Smecta - na IBS
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 29 sie 2012, 12:50
Psychicznie się załamałam. Po odstawieniu mam ciągłe ataki żołądkowe, wiecznie mi niedobrze. Boję się cokolwiek zjeść, chudnę.
Jak chodzi o skutki uboczne, to w trakcie brania wystąpiły zaburzenia miesiączki, mlekotok, ból piersi. Ale po miesiącu pojawiły się inne objawy z powodu których odstawiłam lek. Zaczęły się pojawiać okropne duszności, serce pracowało nienormalnie. Jak zawsze mam tętno 70-80, tak miałam 50, słabo mi było ale psychiczny speed nie pozwalał mi odpocząć. Takiej manii dostałam, że jeszcze to trzeba zrobić, jeszcze tamto... I serce zaczęło niewydalać, dodatkowo coraz częstsze napady duszności. Co z tego, że żołądek się uspokoił jak pojawiło się co innego. Odkąd odstawiłam sulpiryd z żołądkiem jest bardzo duże pogorszenie, napady kilka razy dziennie, najgorsze wieczory, jestem słaba, otępiała, nic mi się nie chce, śpie do 11tej, a jestem dalej zmęczona. Zero chęci do życia, gonitwy myśli,itd.

Chyba wszystko napisałam. Acha, jestem pewna, że te duszności są od sulpirydu, bo po 3 dniach nie brania go minęły całkowicie. :?
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez tictac 29 sie 2012, 13:03
Zazwyczaj skutki odstawienia jakiegoś leku z tych półek mają to do siebie , że muszą dać trochę popalić.
Ale czytałem również opinie o ludziach którzy biorą lek cały czas i nie odstawiają.
Ja mam również czasami problemy z sercem ale bardziej w drugą stronę "tachykardia" .
Pierwszym moim psychotropem był Sedam 3 ( bromazepam ) .
Wziąłem najpierw 1/2 tabletki ( 1,5 mb ) ale nic nie poczułem.
Za 2 dni 1 tabletkę ( 3mg ) na noc, w końcu normalnie zasnąłem, a następnego dnia w pracy czułem się lepiej niż zwykle do popołudnia.
Za kolejne 3 dni ( wczoraj wziąłem około 1 i pół tabletki czyli 4,5 mg ) przed wyjazdem. Czułem się jeszcze lepiej - ale to nie był jeszcze szczyt moich marzeń.
A dzisiaj rano na razie nie czuje żadnych skutków ubocznych i na razie robię przerwę bo nie chce się uzależnić.
I myślę nad tym Sulpirydem.
Paroksetyna 10 mg - rano - w planach zejście na 5 mg
Bromazepam 6mg - sometimes :)
Spasmolina , Smecta - na IBS
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez Dziwne 29 sie 2012, 21:04
mi psychiatra odstawił sulpiryd, a zamiast tego pramolan :smile: . Bo ten sulpiryd za słaby na moją psychozę chyba... 5 dnia działał i dół. Po pramolanie czuję się już od 1 dnia cudnie, ciekawe co będzie dalej...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
14 cze 2011, 23:08

SULPIRYD (Sulpiryd)

przez uzytkownik 29 sie 2012, 21:11
Pramolan na psychozy? Coś nowego...
Pramolan, to coś pokroju hydroksyzyny... nie ma nic wspólnego z gaszeniem psychoz.
uzytkownik
Offline

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez Dziwne 29 sie 2012, 21:21
Sranie tam... każdy przypadek jest inny, a mój jeszcze inny niż inny bo bardzo skomplikowany i wież mi, że jakoś jednak pośrednio działa. Jest masę zastosowań danego leku poza oficjalnych, których nie znajdziesz w ulotce... po co by wtedy był psychiatra... Moja psychoza jest inna niż psychoza w schizofrenii..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
14 cze 2011, 23:08

SULPIRYD (Sulpiryd)

przez uzytkownik 29 sie 2012, 21:27
Psychoza = problem z dopaminą...
Pramolan nie ma nic wspólnego z tym neuroprzekaźnikiem.
uzytkownik
Offline

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez Dziwne 29 sie 2012, 21:33
uzytkownik napisał(a):Psychoza = problem z dopaminą...
Pramolan nie ma nic wspólnego z tym neuroprzekaźnikiem.


"Opipramol – organiczny związek chemiczny, lek psychotropowy, silny agonista receptorów σ1 i σ2[5]; jednocześnie słaby/umiarkowany antagonista receptorów dopaminy D2, serotoniny 5-HT2, histaminy H1 i H2"
Cytat z wikipedii.
Ciekawe, tu co innego piszą...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
14 cze 2011, 23:08

SULPIRYD (Sulpiryd)

przez QueenForever 29 sie 2012, 21:35
Opipramol jest antagonistą dopaminowych receptorów D2.
QueenForever
Offline

SULPIRYD (Sulpiryd)

przez uzytkownik 29 sie 2012, 22:08
Czekolada też powoduje wyrzut dopaminy... ale to są ilości - obstawiam osobiście, że - podobne do opipramolu...
Więc nie wiem jakie ilości trzeba by wszamać, aby pramolan powodował sytuację paradoksalną, czyli zmniejszenie jej ilości... (sytuacja oczekiwana w psychozie)...

Tak samo jak z lekami przeciwpsychotycznymi - małe ilości zwiększają stężenie, większe ilości redukują...
uzytkownik
Offline

SULPIRYD (Sulpiryd)

Avatar użytkownika
przez Dziwne 29 sie 2012, 22:54
Heh dobry jesteś..... w torii. Pisać każdy może :mrgreen: Jak byś był psychiatrą z doświadczeniem wieloletnim to mógłbyś wiedzieć z doświadczenia czy ta teoria ma jakieś poparcie. Ja jestem dowodem, że się mylisz no ale brnij dalej w swoje teorie...
Poza tym nawet nie wiesz, że psychozę wywołuje mała ilość dopaminy, a duża ilość dopaminy przypuszczalnie powoduje schizofrenie.
Jak porównujesz leki psychotropowe do czekolady to brawo :lol:
Chyba sam jesteś w lekko odmiennym stanie świadomości :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
14 cze 2011, 23:08

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 23 gości

Przeskocz do