SULPIRYD (Sulpiryd)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sulpiryd pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
57
63%

Nie
15
17%

Zaszkodził
18
20%

 
Liczba głosów : 90

Avatar użytkownika
przez Misiunia 04 sie 2007, 17:04
A mnie sulpiryd przypisał gastrolog,który stwierdził,że moje zaburzenia żołądkowo-jelitowe są spowodowane nerwicą.Powiedział,że to łagodny lek nie powodujący uzależnienia.Odstawiłam go jednak ponieważ
po pierwsze nie widziałam żadnej poprawy,a po drugie szereg skutków ubocznych:od drżenia głowy do mlekotoku i zatrzymania miesiączki.Musiałam brac progesteron w zastrzykach, żeby wywołac miesiączkę...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
29 lip 2007, 12:19
Lokalizacja
UK

przez Pstryk 16 sie 2007, 20:45
Wywaliłam sulpiryd bez konsultacji. Działy się ze mną cyrki :x
Pstryk
Offline

Po jakim czasie zaczynaja dzialac tabletki sulpiryd

przez kamil 26... 01 wrz 2007, 15:02
czesc wszystkim
moglby mi ktos napisac po jakim czasie zaczynaja dzialac tabletki sulpiryd
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
24 paź 2006, 17:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez MaRiAnEk 01 wrz 2007, 15:42
...
Ostatnio edytowano 29 wrz 2007, 22:33 przez MaRiAnEk, łącznie edytowano 1 raz
Offline
konto zablokowane
Posty
738
Dołączył(a)
04 kwi 2007, 22:36

Avatar użytkownika
przez Jovita 20 wrz 2007, 21:18
ja sulpiryd biore tylko przez tydzien jako dodatek do nowego leku zebym sie bardzo zle nie czula , ale nie razde go stosowac bo uzaleznia....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez indigo.boy 26 wrz 2007, 21:31
Ja biore sulpiryd juz prawie rok (na depresje), wczesniej bralem 2 razy dziennie po 50mg, teraz juz tylko raz dziennie. Moze to przez tak mala dawke, ale nie zauwazylem zadnych pozytywnych ani tez negatywnych skutkow. Myslalem, zeby juz odstawic, ale psychiatra jest innego zdania wiec biore.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
17 wrz 2007, 23:47
Lokalizacja
Bydgoszcz

Avatar użytkownika
przez Jovita 27 wrz 2007, 19:05
przeciez on uzaleznia :shock: w dodatku rok to za dluuugo , nie wolnobrac tak dlugo tego samego leku tym bardziej tego!!
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez indigo.boy 10 paź 2007, 01:20
Hmm, zaufalem w tej sprawie mojemu psychiatrze. Nie widze zadnych objawow uzaleznienia, poza tym dawka jest taka mala, ze watpie aby lek ten mial na mnie duzy wplyw.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
17 wrz 2007, 23:47
Lokalizacja
Bydgoszcz

Avatar użytkownika
przez pyzia1 16 paź 2007, 14:39
Sulpiryd brałam jakiś czas temu, jedyne działanie, jakie zauważyłam to zatrzymanie okresu:) Dobrze, że sama odstawiłam bo lekarz oczywiście nie ostrzegł mnie, że można się uzależnić. Jovita, czy to prawda, że nie wolno przez rok brac tego samego leku? Nawet jeśli pomaga??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
745
Dołączył(a)
15 paź 2007, 10:28

przez Wera 07 lis 2007, 11:46
biorę dawkę 200 mg i wystapił u mnie mlekotok czy ktos miał podobne objawy mlekotoku?pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez kaska 09 lis 2007, 12:00
Ale przeraził mnie ten sulpiryd. Zazywam go razem z asentrą od miesiaca(depresja+zaburzenia lekowe). Na plus- psychicznie faktycznie lepiej. Nie mam juz problemów jelitowych. Niestety sa również minusy. Jem za trzech:(, przytyłam już ze 3 kg.Do tego moje piersi.... Wielkie, obrzmiałe i bolą. Żeby tylko mlekotok sie nie pojawił... Jak tak dalej pójdzie to będę wygladac jak monstrum, co z pewnościa nie pomoże mi w wyjściu z depresji Nie kojarzyłam sulpirydu z tymi objawami. Mam nadzieję, że lekarz zmieni mi to paskudztwo na cos innego. Jak nie zmieni sama odstawie! Czy sa jakieś problemy po odstawieniu tego leku?
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
30 paź 2007, 12:20

Avatar użytkownika
przez Jovita 09 lis 2007, 14:34
pyzia1 napisał(a): Jovita, czy to prawda, że nie wolno przez rok brac tego samego leku? Nawet jeśli pomaga??


moje zdanie jest takie:nie mozna!!!!!!!!!! przyklad mojej przyjaciolki babcia chorowala na depresja i stosowala rok te same prochy , po roku czasu wyladowala w szpitalu z dziwnymi urojeniami i wizjami , widziala czarne dziury do ktorych wpadala lub rozmawiala z Bogiem - acha byla normalna chora osoba na depresje i co prez lekarza popelnila samobojstwo gdyz faszerowal ja tymi samymi prochami rok czasu!
ROK TO ZA DUZO STANOWCZO!
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez Wera 09 lis 2007, 16:00
kaska
jaką dawkę bierzesz sulpirydu, bo mi lekarz zredukował do 100 mg
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez pyzia1 11 lis 2007, 19:26
Hyhy Jovita, a jeśli ktoś bierze to samo przez 8 lat?
Wszelkie przywiązanie jest koniec końców źródłem bólu.Szczęśliwi,którzy obywają się bez niego.Samotny nie opłakuje nikogo,nikt też nie płacze nad nim.Niech ten,kto nie chce cierpieć,kto czuje trwogę przed zgryzotą,uwalnia się od ludzi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
745
Dołączył(a)
15 paź 2007, 10:28

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 22 gości

Przeskocz do