SULPIRYD (Sulpiryd)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sulpiryd pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
57
63%

Nie
15
17%

Zaszkodził
18
20%

 
Liczba głosów : 90

Re: Sulpiryd

przez Belt 05 lip 2009, 21:53
Ja biore 600mg w podzielonej podwojnej dawce rano i po poludniu i nic mi to nie daje... moze i jakies efekty pozytywne sa, sama juz nie wiem co jest na powaznie a co mi wmawia lekarz. Dopiero Cital mnie ruszyl ale to w negatywna strone.

[Dodane po edycji:]

No dobra, przyznaje sie bez bicia, 600 mg to dla mnie za duzo, mam meczace jak dla mnie objawy uboczne. Czy ktos wie, czy z sulpirydem trzeba sie bawic czy moge odrazu zejsc z dawki 600mg do 400 ? COs czuje ze moj organizm bedzie mi wdzieczny jesli odrazu odstawie to swinstwo ale bez przesady, tak nagle nie mozna, poza tym po 400 nie mialam efektow ubocznych.

[Dodane po edycji:]

Chyba ze to mala dawka Citalu tak mnie wziela, do kitu, ze w tym samym czasie zwiekszylam sulpiryd i dostalam ten nowy lek. Ja nie mam ochoty bawic sie w sprawdzanie, co tak na mnie dziala.
Belt
Offline

Re: Sulpiryd

przez lex 13 lip 2009, 12:34
Po jakim czasie działa ten Sulpiryd, bo nie mogę znaleźć dokładnych informacji, a już różne wersje słyszałem, jedna wersja że krócej niż zwykłe leki antydepresyjne,a inna że o wiele dłużej nawet 8-12 tyg. Będe wdzięczny za odp bo biore w dawce 50 mg rano i 50 mg po południu na zaburzenia depresyjno- lękowe, głównie lęk który objawia się że mi strasznie niedobrze i na wymioty się zbiera.
lex
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
12 mar 2008, 12:07

Re: SULPIRYD ODSTAWIENIE

przez krzysiek123 14 lip 2009, 20:45
Witam
Mam podobny problem jak ty.Brałem sulpiryd przez 10 dni w tej samej dawce co ty,ale nie czułem sie zbyt dobrze wiec odstawiłem.I rowniez zaczał mi się koszmar:mocno nasilona depresja.Mam to przepisane na zaburzenia lękowo-depresyjne.Możesz mi napisać jak się teraz czujesz, czy to mineło ,czy wróciłes do leku,czy byłes u jakiegoś lekarza z tym?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
14 lip 2009, 19:04

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Sulpiryd

przez darunia 21 lip 2009, 21:46
lex moja nerwica objawia sie tak jak u Ciebie (zołądek, wymioty itp.) tez dostałam sulpiryd biore 50mg rano + zotral 1 tabl i dzisiaj zauważyłam ze mam mlekotok, biore prawie miesiąc, zołądek i brzuch uspokoiły się ale dzisiaj wystraszyłam sie bardzo :?
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

Re: Sulpiryd

przez slavo 06 sie 2009, 13:57
Biorę Sulpiryd już 4 lata, początkowo 100 mg,teraz 200 mg na dobę,czuję się po nim dobrze.Jedyny minus to to,że każda próba odstawienia go kończyła się porażką-kompletny dół,myśli samobójcze,bóle jelitowe.Lekarz mówi,że będę musiał go brać do końca życia.Czy ktoś ma podobne doświadczenia z tym lekiem?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
06 sie 2009, 13:46

Re: SULPIRYD ODSTAWIENIE

przez darunia 09 sie 2009, 10:12
Ja brałam sulpiryd przez miesiąc i było ok ale dostałam mlekotoku po nim i musiałam odstawić, jednoczesnie zwiększyć dawke zotralu i nie wiem czego to wina ale naastrój się posypał, jakieś doły mi się przyczepiły (wczesniej miałam raczej problemy z nerwica)
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

Re: SULPIRYD ODSTAWIENIE

Avatar użytkownika
przez hanca84 09 sie 2009, 13:05
Spróbuj jeszcze poczekać, ja brałam Sulpiryd 3 miesiace, ale zatrzymała mi się miesiaczka, więc odstawiłam z dnia na dzień i żadnych efektów odstawiennych nie zauważyłam.
"Pan jest moim Pasterzem, niczego mi nie zabraknie...
Chociażbym przechodził przez ciemną dolinę, zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
09 maja 2009, 13:47

Re: Sulpiryd

przez ed_mrowkojad 15 sie 2009, 13:20
ja tak mialem, nawet zmniejszenie dawki powodowalo ostra depreche, mysli samobojcze tez, uczucie bezsensu, jakos to przetrwalem znaczy z 100mg przeszedlem na 50mg i teraz jest lepiej nie mam tych mysli, jest ok, mimo, ze nerwow wcale mniej nie mam, staram sie walczyc, bo im dluzej bym to bral to tym bardziej bym sie uzaleznial. W ogole zauwazylem jakby sulpiryd wysuszal mi blone sluzowa nosa i wytwarzal wiecej sluzu w zoladku, niby ochranial zoladek, ale biorac go zawartosc czulem w oskrzelach.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
03 lip 2009, 13:27

Re: Sulpiryd

przez nimfa27 21 paź 2009, 16:09
Ja biorę Sulpiryd już prawie 4 lata na dolegliwości żołądkowo-jelitowe.Działa rewelacyjnie,15 lat brałam różne inne leki i nic nie działało.Owszem,przytyłam 6-8 kg.ale to na korzyść.Niestety zatrzymuje miesiączkę,dlatego co ok.pół roku robię krótką przerwę,by dostać okres.Jednak objawy chorobowe wracają szybko po odstawieniu,dlatego po 2-3 tygodniach przerwy biorę znowu.Chyba będę brać to już zawsze.Przyjmuję 100 mg 1 raz dziennie.Najgorszym objawem ubocznym u mnie jest to,że oprócz braku miesiączki libido spada do 0.Sulpiryd najwyrażniej mocno miesza w hormonach...
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
21 paź 2009, 15:44

Re: Sulpiryd

przez Wera 22 paź 2009, 17:56
nimfa27

a masz mlekotok? bo ja zazywam prawie 3 lata dawka 200 mg ale wystąpił u mnie mlekotok i dosyć spory, pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Re: Sulpiryd

przez nimfa27 29 paź 2009, 23:29
Na szczęście nie mam mleka,nie wiedziałam,że są takie skutki uboczne,trochę to przerażające.Dobrze,że choć to mnie ominęło...
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
21 paź 2009, 15:44

Re: Sulpiryl

przez danusia86 08 sty 2010, 01:16
Zapewne chodziło autorowi tematu o Sulpiryd jak już z resztą pewnie któs poprawił. Dla mnie ten syrop był za kiepski, no ale może komuś kto ma nerwice o słabym nasileniu pomoże. Z tego co pamiętam, to jest to syropek na ziołach... Zapewne troche uspokoi ale nie ma co nastawiać się na cuda.
danusia86
Offline

Re: Sulpiryl

przez ewaryst7 08 sty 2010, 09:20
Sulpiryd.Przestalam po nim miesiączkować.Moj organizm zwariował .
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: Sulpiryl

przez danusia86 08 sty 2010, 14:24
ewaryst7 napisał(a):Sulpiryd.Przestalam po nim miesiączkować.Moj organizm zwariował .


No to faktycznie! Takich efektów bym się po tym nie spodziewała! :?
danusia86
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do