BUSPIRON (Buspirone,Buxal,Buspar,Bespar,Mabuson,Spamilan)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy buspiron pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
17
55%

Nie
10
32%

Zaszkodził
4
13%

 
Liczba głosów : 31

Re: Spamilan

przez izu 22 sie 2008, 14:28
lekarz mi go przepisał razem z seronilem (którego nie biorę). spamilanu mam 10mg/dobę. biorę go od 3 dni i narazie zauważyłam lekki szczękościsk, zawroty, bóle głowy i go najgorsze mam kłopoty ze snem. kłade się ok 22 a budzę się o 2 w nocy (zasypiam), potem ok 4 (zasypiam) i po 6 (nie mogę już zasnąć). czy długo może sie utrzymywać taki brak senności?
izu
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
22 sie 2008, 11:03

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez Reptile 16 wrz 2008, 19:56
Brałem to kiedyś, dostałem od lekarza darmowe opakowanie. Na początku zero efektów, a czwartego dnia akurat gdy siedziałem na leckji, dostałem takiego ataku, że musieli mnie koledzy wyprowadzić z klasy i pomóc. Akurat w tym momencie wchodziłą do klasy pielęgniarka, z nieba mi spadła :P Miałem straszne mrowienie i zaburzoną koordynację ruchów, pielęgniarka mnie wzieła do siebie i uspokoiła. Powiedziała że spamilan jest tworzony z jakiejś rośliny, to prawda??
Lekarz powiedział że to raczej nie od spamilanu tak się poczułęm, ale od samej nerwicy, ale w kazdym bądź razie już go więcej nie wezmę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
84
Dołączył(a)
10 wrz 2008, 19:38

Re: Spamilan

przez Krasnooka 24 wrz 2008, 16:57
Dadany do asentry wspomagał jej działanie,wszystko grało znacznie lepiej niż sertralina solo.Jak działa pojedyńczo nie mam pojęcia,ale jako taki wspomagacz sprawdza się.
Krasnooka
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez namiestnik 24 wrz 2008, 18:16
A co dokładnie po nim czuliście?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez Gosiulka 24 wrz 2008, 18:27
Ja zażywam spamilan już półtora roku Jest mi po nim lepiej nie mam już takich lęków jak kiedyś Na samym początku brania czułam takie jakby mrowienie w głowie ale szło się do tego przyzwyczaić bo czuło się wtedy że działa i byłam trochę otumaniona ale to pryszcz najważniejsze że pomaga mi
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
851
Dołączył(a)
15 wrz 2007, 16:26
Lokalizacja
pomorskie

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez Faustyna 31 paź 2008, 14:22
biorę 3 dzień i tak pół godziny po łyknięciu zaczyna się atak lęku....duszność, zawroty głowy, kołatanie serca, kłucie w boku....nie wiem czy mam brać dalej , czy iść do psychiatry ( bo to 3 dzień ) ......ale boję się łyknąć wieczorną dawkę !!!!!!! Boję się :(:( panicznie wręcz.......czy ktoś tak miał ???
"Coraz rzadziej widzę świat kolorowo,
coraz lepiej czuję się sam ze sobą"
- Mirosław Breguła -"Pewnie też to znasz"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
30 paź 2008, 15:06

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez Gosiulka 31 paź 2008, 18:37
Faustyna, może naczytałaś się skutków ubocznych stąd te lęki i duszności nic ci po nim nie będzie Ja też na początku bałam się je brać a teraz widzisz już ponad półtora roku je biorę 3 razy dziennie i wszystko jest w porządku Nie zaszkodzi jak pójdziesz do psychiatry tylko upewni że nic ci nie będzie to tylko nerwy bo Spamilan działa dopiero po około 3 tygodniach
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
851
Dołączył(a)
15 wrz 2007, 16:26
Lokalizacja
pomorskie

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez El Chupacabra 22 sty 2009, 14:54
Witam.

Bralem Spamilan i czulem sie po nim nadmiernie pobudzony, czesto wrecz agresywny. Na mnie nie dzialal.


EDIT: forum nie jest od handlowania lekami.//Amon

wola człowieka jest jego niebem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1052
Dołączył(a)
22 sty 2009, 14:40
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Spamilan

przez bartek_26 14 mar 2009, 19:24
Cześć wszystkim.
Jestem nowy na forum.
Błagam was o pomoc!!!
Od 6 lat cierpię na depresje lękową.
brałem zawsze Paromerck, zyprexę i jak miałem napad lęku, to doraźnie afobam.
Po Pięciu latach odstawiłem leki, gdyż wszystko było ok.
Po pięciu miesiącach jednak wrócił sam lęk. Poszedłem do lekarki i zacząłem brać sam afobam, ale w ogóle nie pomagał. Zwykle atak trwał maximum 3 tygodnie - do miesiąca, a tu w ogóle nie przechodził. Wróciłem z powrotem do paromercku, ale dalej nic. Później odstawiłem afobam, bo w ogóle już nie działał, a włączyłem do paromercku velafax 37,5 mg 2x dziennie po pół tabletki oraz spamilan 10 mg jedną wieczorem Na początku było spoko, po dwóch miesiącach się unormowało, lecz teraz znowu się zaczęło. Łącznie trwa to już 7 miesiąc. Nie wiem co robić. Czy to już tak do końca życia będzie?? Generalnie funkcjonuje dobrze, studiuję i w ogóle jakoś daję radę, a lęk idzie mi głównie w objawy somatyczne, czyli najbardziej w napięcie mięśniowe i "dziwności" w klatce piersiowej. Zwykle pojawia się w środku dnia i trwa różnie, czasem tylko ze dwie godziny, czasem dłużej. Są dni, że nie ma go w ogóle, ale potem wraca. Proszę, jeśli ktoś miał podobnie i dał jakoś radę z tego wyjść - błagam o radę.
Pozdrawiam serdecznie :smile:
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
14 mar 2009, 19:10

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez Ropi7 16 mar 2009, 00:12
Spamilan jako lek nie bardzo na mnie działa, nie tłumi do końca lęków teraz przy najbliższej wizycie u lekarza poproszę o coś innego, biorąc ten lek wiem że się od niego nie uzależniam, ślinię się jak niemowlak i nie mogę spać, a jeszcze dokuczają mi czasami skurcze dodatkowe komorowe więc ten lek jest generalnie dla mnie słaby nie wycina mi do końca lęków raczej znosi je tylko na chwilę.
Jest coś czego nie mogę zatrzymać - to czas.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
15 mar 2009, 23:50
Lokalizacja
Przemyśl

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez ketjow 24 kwi 2009, 12:42
Witam po jakim czasie zaczął na was działać Spamilan ja do tego biore Seroxat 1.5 tabletki czyli 30mg i 2 razy dziennie Spamilan

moje aktualne objawy to zimnie poty na dłoniach i stopach dreszcze duszenie się i napady lęku pozdrawiam
Rzeczywistość daje więcej wrażeń niż fikcja
Avatar użytkownika
Offline
Posty
106
Dołączył(a)
11 lis 2008, 02:11
Lokalizacja
Poznań

Re: Spamilan

przez bartek_26 05 maja 2009, 17:12
No na mnie spamilan zaczął działać tak po 3 tygodniach, ale co jakiś czas objawy wracały:( Biorę do tego również seroxat jedną tabletkę dziennie, i velaxin 37,5 mg -jedną tabletkę raz dziennie:) teraz, tak po ok. pół roku zażywania tych leków, jest w miarę stabilnie, lęk prawie się nie pojawia, czasem tylko coś tam się zaczyna dziać, ale dość szybko przechodzi:) Nie wiem, czy lęk wróci, ale mam nadzieję, że nie :smile: :smile: Pozdrawiam i powodzenia życzę
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
14 mar 2009, 19:10

Re: Spamilan

przez summer_87 16 maja 2009, 11:03
Czesc! Tez biore Spamilan juz 2 dzien i czuje sie lepiej, poniewaz nie jestem nerwowa jak przed braniem tego leku.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
16 maja 2009, 10:52

Re: Buspiron

przez lekopawel 25 cze 2009, 01:02
Czy ktoś z Was brał Buspiron na zaburzenia lękowe uogólnione?

Ja leczę się od kilku lat SSRI (właśnie jestem w trakcie zmiany z Paroksetyny na Sertralinę). Lekarz przepisał mi Afobam, żebym brał doraźnie w przypadku silnych działań ubocznych (przy odstawianiu jednego i rozpoczynaniu drugiego leku). Zauważyłem, że już 0,5mg działa na mnie zbawiennie likwidując nie tylko silne lęki, które pojawiły się właśnie dzisiaj (nie wiem czy dlatego, że zacząłem Setaloft, czy to jeszcze efekt odstawienia Seroxatu), ale również ten paraliżujący lęk uogólniony, który zatruwa całe moje życie.
W związku z tym wnioskuję, że moje problemy z zerową motywacją, ciągłym przemęczeniem i obniżonym nastrojem wynikają nie z depresji afektywnej tylko z lęku uogólnionego, który trapi mnie 24h. Wiem, że SSRI pomagają również przy lęku uogólnionym (Seroxat kiedyś na mnie działał), ale może warto by też spróbować czegoś bardziej skierowanego na usuwanie samego lęku?
Oczywiście benzodiazepiny silnie uzależniają przy długotrwałym stosowaniu więc się na to nie odważę, ale podobno Buspiron działa przeciwlękowo, a nie uzależnia. Czy ktoś z Was stosował może Buspiron razem z SSRI?
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
14 maja 2009, 12:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 24 gości

Przeskocz do