BUSPIRON (Buspirone,Buxal,Buspar,Bespar,Mabuson,Spamilan)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy buspiron pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
16
53%

Nie
10
33%

Zaszkodził
4
13%

 
Liczba głosów : 30

przez dominika75 31 maja 2007, 11:34
A ja biore Spamilan od tygodnia, razem z efektinem. Zacząl dzialać dopiero wczoraj, ale jak długo to potrwa nie wiem. Tak mam z większością leków- przez chwile dzialają a potem klapa. Znowu lęki i doły.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
21 maja 2007, 13:39
Lokalizacja
RZESZÓW

Avatar użytkownika
przez jowita 31 lip 2007, 09:52
dostałam Spamilan wczoraj!wzielam na noc 1tabletke,po 2 godzinach czułam sie gumowa:)dodam iz od 2 tygodni bylam bez zadnych lekow wiec moze dlatego to tak zadzialalao,dzis rano wziełam 2 tabletke i mam nadzieje ze bedzie dobrze:)nie biore zadnych innych,odstawilam sama efectin i lekarz dał mi ten spamilan na podtrzymanie zeby leki nie wrucily!
co do ceny to za jedno pudełko 5mg zaplacilam 6zł :lol: wiec uwarzam ze to nie wiele w poruwnaniu do tego co wydawałam na efectin!

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:08 pm ]
niech mi ktos napisze czy zawroty gowy i otepienie i uczucie ze zaraz sie przewruce oraz bóle zoladka to normalne objawy????kiedy tio minie??biore lek od poniedzialku 2 razy dziennie i innych tabletek juz nie!!
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

OBJAWY LEKU SPAMILAN

Avatar użytkownika
przez jowita 02 sie 2007, 12:13
niech mi ktos napisze czy zawroty gLowy i otepienie i uczucie ze zaraz sie przewruce oraz bóle zoladka to normalne objawy????kiedy to minie??biore lek od poniedzialku 2 razy dziennie i innych tabletek juz nie!!
czułam sie tak dobrze i juz sie cieszyłam a tu takie dziwne objawy ze mama ochote odstawic ten lek :roll: prosze o rade!!
Może zawsze trzeba najpierw przejsc przez piekło......by zrozumiec czym naprawde szczeście jest.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez @gape 05 sie 2007, 10:29
pierwsze dwa tygodnie brania spamilanu tez byly dla mnie okropne. Biore juz dwa miesiace razem z coaxilem . Bylo juz troche lepiej , mam zwekszona dawke spamilanu do maximum , ale znowu zaczelam sie zle czuc , Ide chyba do innego psychiatry.
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
05 sty 2007, 18:41
Lokalizacja
gdynia

Avatar użytkownika
przez Gosiulka 21 wrz 2007, 11:21
Ja biorę Spamilan od połowy roku i czuję się świetnie w dawkach 3 razy dziennie po 5mg czyli 15mg na dobę :mrgreen: .Na początku tylko miałam takie dziwne mrowienie w głowie ale póżniej przeszło no i wreszcie mogłam normalnie się wyspać :lol: .Najważniejsze że lęki przeszły może nie do końca ale jest ich o wiele wiele mniej :P
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
851
Dołączył(a)
15 wrz 2007, 16:26
Lokalizacja
pomorskie

Avatar użytkownika
przez Topa 31 paź 2007, 13:59
Na mnie nie zadzialal w ogole. Tylko mnie po nim mdlilo, caly efekt
Avatar użytkownika
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
09 lis 2006, 12:02

przez Moniunia27 28 lut 2008, 17:32
na mnie ten mabuson wogole nie dziala-jak mi go lekarka przypisywala to mowila ze ma leciutkie dzialanie uspokajajace cos ala relanium i mam go brac 3 razy dziennie po jednej-od dwoch lat to biore ale z duzymi przerwami bo dla mnie to on chyba za slaby licho wie. :roll:
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 lut 2008, 19:09
Lokalizacja
Myslenice

przez Moniunia27 29 lut 2008, 15:29
ja biore tylko ze zamiennik tego mabuson tez 3 razy dziennie po 10 mg.zaczyna pomagac pomalu a lekarka mowila ze on odrazu po jednej tabletce pomaga a mi dopiero po tygodniu brania.
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 lut 2008, 19:09
Lokalizacja
Myslenice

przez Moniunia27 02 mar 2008, 12:21
no to "fajną "mam psychiatre i tak juz chce z niej zrezygnowac bo tylko na kase patrzy i nic wiecej a ona mi mowila ze mabuson to tak jak relanium mozna brac kiedy najdzie cie gorszy dzien jakies lęki sie pojawiaja i ze dziala od razu jako natychmiastowy srodek uspakajacy mozna go brac tak jak tabletke od bolu glowy no to ladnie mi powiedziala :roll:

we wtorek juz ide do nowej lekarki panstwowej bo tak przez 4 lata chodzilam prywatnie do tej samej i nic ona nie daje i jeszcze glupoty opowiada o mabusonie :roll:
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 lut 2008, 19:09
Lokalizacja
Myslenice

Re: Spamilan

przez siivaa 13 maja 2008, 20:18
Ja zaczęłam brać spamilan 6 dni temu po dwie dabletki 5 mg,rano i w południe.Dwa pierwsze dni były ok,trzeciego dnia czułam się jakbym dostała w łeb :cry: ,byłam ogłupiała i miałam słabe zawroty głowy,zawroty się uspokoiły,a dzisiaj miałam ślinotok i trzeszczenie w uszach,sama nie wiem jak to nazwać, :cry: ,mam nadzieję,że nie długo mi to przejdzoe,a co jest jeszcze najgorsze to to,że nie mogę spać,chodzę cały dzień przytomna jak nigdy(a należe do śpiochó) i najgorszy jest wieczór jak się kładę do łóżka,bo nie mogę wtedy zasnąć i się kręcę i wtedy głupoty związane z lękami chodzą mi po głowie,wcześniej brałam afobam rok czasu,ale lekarz powiedział dość bo i tak juz mi nie pomagał i brałam jeszcze hydroxizinum,po której dobrze mi się spała,czy przy spamilanie na wieczór mogę sobie wziąść hydroxyzinkę ???
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
19 lip 2007, 17:30

Re: Spamilan

przez Holek85 24 cze 2008, 15:05
Spamilan to bardzo dobry lek, szkoda, że przestaje działać po 3 tygodniach...
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
10 sty 2007, 17:25
Lokalizacja
Gdańsk

Spamilan

Avatar użytkownika
przez adelkowska 05 sie 2008, 21:56
Czy ten lek pomoże mi w wyciszeniu się? Bo ja na razie wróciłam z sanatorium w Wonieściu gdzie zaserwowano mi bicze szkockie. Jestem po nich podminowana, jeszcze bardziej pobudliwa i byle mała rzecz mnie wytrąca z równowagi. Nie jest to przyjemne. Może Spamilan wpłynie na to że zacznę bardziej olewać różne rzeczy i spojrzę na wszystko z dysnansem?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
24 lut 2008, 20:33
Lokalizacja
poznań

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez adelkowska 06 sie 2008, 22:43
Ech, po przeczytaniu wszystkich postów wątpię w to że ten lek mi pomoże. Wnioskuję że jest słaby i zawodny w działaniu. Co zrobić żeby przestać się denerwować wszystkim? Nie mam już siły na nerwy, ale nie mogę się odseparować od stresów, a więc chyba tylko śmierć przyniesie mi ulgę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
24 lut 2008, 20:33
Lokalizacja
poznań

Re: Spamilan

Avatar użytkownika
przez eligojot 07 sie 2008, 09:16
Spamilan działa na zasadzie podwyższania poziomu serotoniny. Jezeli na kogos nie działa leki z grupy sssri to spamilan tez nie zadziala.
Bóg zawsze odpowiada na prośby. Czasem jednak odpowiedź brzmi: "Nie".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
710
Dołączył(a)
09 paź 2007, 17:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do