BUSPIRON (Buspirone,Buxal,Buspar,Bespar,Mabuson,Spamilan)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy buspiron pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
16
53%

Nie
10
33%

Zaszkodził
4
13%

 
Liczba głosów : 30

BUSPIRON (Buspirone,Buxal,Buspar,Bespar,Mabuson,Spamilan)

przez Tomasz81 22 lis 2005, 14:46
Czy ktoś z was brał może spamilan. Dzisiaj przepisał

mi to lekarz. Czy wiecie może jakie daje efekty. Czy jest choć troche skuteczny?
Pozdrawiam wszystkich!
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
22 lis 2005, 14:35

Avatar użytkownika
przez KOREK 22 lis 2005, 14:57
Bralem Spamilan.W moim przypadku okazal sie calkiem

niezly.Ale jak zadziala na ciebie to nie wiem .Mam nadzieje ze ci pomoze.Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
470
Dołączył(a)
05 lis 2005, 22:53

przez Tomasz81 22 lis 2005, 15:18
Dzieki za odpowiedź.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
22 lis 2005, 14:35

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Buspiron

Avatar użytkownika
przez Dydona 09 sty 2006, 23:38
Lekiem z zupełnie innej grupy jest Buspiron (Mabuson, Spamilan) - działa on przeciwlękowo, ale nie nasennie i nie przeciwdrgawkowo. Nie powoduje on uzależnienia psychofizycznego i w dawkach leczniczych nie upośledza pamięci, sprawności psychoruchowej. Jego działanie rozwija się jednak dopiero po upływie około 2 - 3 tygodni.
Czy ktoś z was go zażywał?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
05 sty 2006, 22:19
Lokalizacja
małopolska

Spamilan - jak działa???

Avatar użytkownika
przez cicha woda 16 sty 2006, 15:48
Od miesiąca biorę Seronil, dzisiaj dodatkowo lekarz zapisał mi Spamilan, mam brać 2 razy dziennie. Czy ktoś z was brał ten lek? Jak on na was działa? Czy są po nim skutki uboczne np. senność?
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

Avatar użytkownika
przez KOREK 16 sty 2006, 21:19
Przy dawce" 5" zero jakichkolwiek skutkow ubocznych,Przy" 10" lekkie zawroty głowy i zwiekszone wydzielanie sliny,ale tylko na poczatku leczenia.Po tygodniu przeszło.Pierwsze pozytywne efekty wystapiły u mnie po jakis 10 dniach.Sennosc u mnie nie wystepowała.Mam nadzieje,ze pomoze Ci ten lek.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
470
Dołączył(a)
05 lis 2005, 22:53

Avatar użytkownika
przez cicha woda 03 lut 2006, 18:02
Czy ktoś z was jeszcze brał Spamilan?
Biorę go od 4 dni i mam straszne bóle głowy ale za to lepiej śpię.
Czy te bóle są normalne na początku brania tego leku?
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

Avatar użytkownika
przez KOREK 07 lut 2006, 01:49
melissaa napisał(a):ja brałam wprawdzie dawno ale to był mój pierwszy lek i bardzo dobrze go wspominam....praktycznie zero problemów z odstawieniem no moze poza suchoscia w ustach ...u mnie ten lek podziałał dosc szybko zwłaszcza na sen..poczekaj jeszcze
Piekny przykład na to jak ten sam lek działa inaczej na kazdego.Suchosc w ustach?Sliniłem sie jak niemowlak.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
470
Dołączył(a)
05 lis 2005, 22:53

przez SP 13 kwi 2006, 14:55
Czy to jest zwykly lek antydepresyjny czy psychtrop bo jakos trudno mi to ustalic czytaja ulotke.
Na marginesie czym jest takze benzodiazepina?
SP
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
13 kwi 2006, 14:05

przez iggloo 22 kwi 2006, 17:39
melissaa napisał(a):ja brałam wprawdzie dawno ale to był mój pierwszy lek i bardzo dobrze go wspominam....praktycznie zero problemów z odstawieniem no moze poza suchoscia w ustach ...u mnie ten lek podziałał dosc szybko zwłaszcza na sen..poczekaj jeszcze
skoro dobrze wspominasz Spamilan więc pewnie dobrze sie po nim czułaś; moje pytanie: dlaczego go odstawiłaś ? czy wyzdrowiałaś? czy z jakiejś innej przyczyny? ja biore Spamilan od dłuższego czasu 2x5mg/dobe, czuje sie po nim bardzo dobrze choć czasem aż za mocno pobudzony wręcz nakręcony, ale każdą próbę odstawienia go( ile można łykać!) nie znosze najlepiej,po prostu wracam do niego po tygodniu bo źle sie czuje, i nie wiem, czy to jest skutek odstawienia czy dalej choroba, jak odróżnić nerwice od efektu odstawiennego skoro są one( czytam w ulotce ) dokładnie takie same? jak długo można odczuwać negatywne skutki odstawienia go?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
21 kwi 2006, 20:15
Lokalizacja
Tarnów

przez feniks 05 maja 2006, 22:20
Ja biorę spamilan od jakiegoś pół roku. Jest nie uzależniający i dlatego lekarka zmieniła mi sedan na spamilan. Czuję się po nim dobrze. Na poczatku jak zwykle, trochę senność, ale tak to nic wielkiego.

[ Dodano: Pią Maj 05, 2006 10:21 pm ]
aha a benzodiazepina to jest taki środek i wszystkie te leki przeciwlękowe są z grupy benzodiazepiny. To jest przeciwdepresyjne i przeciwlękowe.Mogę zapytać cioci - aptekarki , jeśli bardzo Ci na tym zalezy. Jak się dowiem, to napiszę.
"When I need the guns, I'll get the guns."


pasiutniczek,sakamotko,ziskopatko.
Offline
Posty
55
Dołączył(a)
29 kwi 2006, 13:41

przez SP 08 maja 2006, 02:16
ok
SP
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
13 kwi 2006, 14:05

JAK DŁUGO BRALIŚCIE SPAMILAN?

przez forever 15 maja 2006, 20:36
czesc
jestem lekarką ale nie psychiatra biorę od 2miesiecy efectin er- obecnie 75mg. OD tygodnia dodałam Spamilan bo utrzymywały się lęki obecnie 3x5mg. W indexie leków jest ze zaczyna działać po 2-3 tygodniach a odstawia się po miesiącu. Czyli wychodzi na to, że odstawia się zaraz po unormowaniu?. A jak jest w praktyce??
wybaczyć to znaczy wszystko zrozumieć
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
20 mar 2006, 23:52
Lokalizacja
pruszków

Avatar użytkownika
przez grown-up19 28 maja 2006, 21:31
ja brałem Spamilan równy miesiąc, a odstawiłem 3 dni przed rozpoczęciem zażywania wenlafaksyny (velafax, efectin). owszem, lek działał i to nawet dobrze, ale po odstawieniu miałem ogromne i uciążliwe napady płaczu... nawet nie chcę sobie tego przypominać, bo to było okropne. potrafiło mnie zdołować nawet to, że na dworze robi się ciemno albo, że z rąk wypadła mi łyżeczka do kawy :( jednak po 2 tygodniach brania Velafaxu wszystko się uspokoiło. ogólnie spamilan mi pomógł, ale czułem się przy nim dziwnie, bo miałem jakieś dziwne wybuchy śmiechu i napady hipomanii. niby nic złego, ale wyglądałem wtedy jak jakiś maniak, potrafiłem przyjść na zajęcia z gadającą zabawką-misiem :D ale sobie wtedy obory narobiłem... :/
pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
03 sty 2006, 23:03
Lokalizacja
Podkarpacie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 23 gości

Przeskocz do