LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy lamotrygina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
41
69%

Nie
13
22%

Zaszkodziła
5
8%

 
Liczba głosów : 59

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez elfrid 02 mar 2014, 17:15
pink_hope, no to dziwne, mnie neuroleptyki lepiej stabilizują niż lamotrygina. widać wszystko kwestią osobniczego przypadku
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez coma 02 mar 2014, 22:42
coś jest nie tak, wczoraj w ciągu 5 minut jebnął mi nastrój, płacz i bezradność pojawiła się jak grom z jasnego nieba kiedy wracałam z zakupów, dzisiaj czuję się nieswojo, jestem poddenerwowana, nie kontroluję moich nerwów, nastrój się jakby obniżył , najgorsze jest to, że ja chyba nie wiem jak wygląda "normalny" nastrój... nie wiem jak wygląda ten złoty środek, znam tylko dwa bieguny a "normalność" jest dla mnie czymś niepojętym...
PEACE & LOVE
Avatar użytkownika
Offline
Posty
346
Dołączył(a)
23 gru 2013, 20:14

wysypka po lamotryginie

przez soulmate1993 14 mar 2014, 13:44
Witam,

od 2 tyg zazywam lamotrygine w dawce 75 mg, na wlasna reke zwiekszylam sobie ja do 100 mg i bralam ja tak chyba przez 3 dni bo wyczytalam ze to dawka skuteczna i czulam sie dobrze, troche sie przestraszylam i wrocilam do dawki zalecanej przez lekarza, mam straszna wysypke teraz nie wiem czy to dlatego ze tak szybko wzielam taka dawke czy cos innego sie dzieje, wiem ze na poczatku moze ona wystapic ale mam cala twarz, szyje,brzuuch tym wysypane.... czy to minie? mam sie niepokoic?

-- 14 mar 2014, 13:04 --

Prosze o odpowiedz kogos kto mial podobnie po tym leku

-- 14 mar 2014, 13:05 --

prosze o odpowiedz kogos kto mial podobne skutki uboczne
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
14 mar 2014, 13:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

wysypka po lamotryginie

Avatar użytkownika
przez Weiss 14 mar 2014, 16:53
Lekarz zalecil Ci brac odrazu 75 mg? jak tak kurna, to cos z nim nie halo. Lamo bierze sie od 25 mg i zwieksza o nastepne 25 przez nastepny tydzien - tak az do uzyskania zalecanej dawki. Wlasnie po to zeby nie bylo wysypki, bo Lamo jest szczegolnie cholernie uczulajaca.
Zadzwon do lekarza i zapytaj co mozesz wziasc na szybko - wapno w duzej dawce, Hydroxyzyne, moze jakis lek antyhistamiczny dla alergikow. Jak sie nie bedziesz mogla skontaktowac, to przejdz sie do apteki, bo ja nie wiem z jakimi srodkami Lamo mozna mieszac. Hydroxyzyne napewno, bo sama bralam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
134
Dołączył(a)
09 sty 2014, 00:59
Lokalizacja
PL

wysypka po lamotryginie

Avatar użytkownika
przez pink_hope 14 mar 2014, 17:33
ja też zaczynałam od 25mg i co 2 tygodnie zwiększam o kolejne 25mg...lekarz uprzedzał mnie o działaniu tego specyfiku....watpię zeby tu pomogło wapno....
Raz tylko w zyciu człowiek może być szczęśliwym.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
417
Dołączył(a)
05 paź 2012, 13:27
Lokalizacja
Częstochowa

wysypka po lamotryginie

przez soulmate1993 14 mar 2014, 18:11
pink_hope napisał(a):ja też zaczynałam od 25mg i co 2 tygodnie zwiększam o kolejne 25mg...lekarz uprzedzał mnie o działaniu tego specyfiku....watpię zeby tu pomogło wapno....




a co innego?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
14 mar 2014, 13:31

wysypka po lamotryginie

Avatar użytkownika
przez pink_hope 14 mar 2014, 18:36
soulmate1993,zmniejszyć do mniejszej dawki,albo odpuścić na 2-3 dni aż wysypka minie i zacząć od nowa...lamo bardzo powoli się rozkręca z tego co wiem i piszą ludzie na forum,nawet do kilku miesięcy....więc nie przyspieszysz takim sposobem działania...
Raz tylko w zyciu człowiek może być szczęśliwym.....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
417
Dołączył(a)
05 paź 2012, 13:27
Lokalizacja
Częstochowa

wysypka po lamotryginie

przez zaczarowana 15 mar 2014, 11:50
według ulotki jest jasno napisane - natychmiast odstawić lek. Jeśli nie masz padaczki to nic Ci nie będzie. Lamo w psychiatrii to tylko stabilizator nastroju i odstawienia nawet nie poczujesz. Jeśli masz padaczkę, to szybko pędź do neurologa.
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez cytrynka84 20 mar 2014, 23:58
Zmieniłam lekarza i dostałam o dziwo lamitrin,podobno na uspokojenie,czasem jestem dość mocno pobudzona byc może po sertralinie nie wiem dlaczego dostałam ten lek.Nie mam huśtawek nastroju.Pytalam się lekarza czy coś podejrzewa,powiedział,ze nic i ze to na rozdrażnienie i ciągle napięcie.Boje się,ze to może jednak CHAD,przestraszyłam się na maksa :( Dawka 25mg Boje się tycia,zaburzeń poznawczych,wysypki.
Jakie mieliście skutki uboczne?? I czy jak dostane wysypki mam odstawić,czy poczekać i zobaczyć może wysypka minie?Biorę jeszcze 150 sertraliny.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez coma 21 mar 2014, 10:02
cytrynka84, miałam mało uboków, biegunka ze dwa dni i lekki ból głowy również przez okoła 2 dni; jeżeli lekarz wprowadza lamo stopniowo objawów ubocznych raczej nie będzie lub będą one bardzo lekkie, wysypka występuje tylko przy podaniu lamo w dużych dawkach (tak chyba czytałam w ulotce) - dlatego lamo wprowadza się stopniowo, jeżeli chodzi o tycie to się nie obawiaj - przy lamo to jest mało prawdopodobne, ja na przykład chudnę..

Mnie lamo ustabilizowało, również wyciszyszło, i poprawiło nastrój.

Nie martw się, będzie dobrze :smile:
PEACE & LOVE
Avatar użytkownika
Offline
Posty
346
Dołączył(a)
23 gru 2013, 20:14

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez cytrynka84 21 mar 2014, 11:11
coma, dzięki za info,mam nadzieje,ze dr nie będzie zwiększał mi dawki i zostanę na 25mg.W przeciwnym razie będzie to oznaczało,ze podejrzewa CHAD,czego panicznie się boję.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

Avatar użytkownika
przez coma 21 mar 2014, 11:14
cytrynka84, nie koniecznie musi zdiagnozować ChAD, przy nawracającej depresji i przy zaburzeniach osobowości również podaje się stabilizatory, tym bardziej że lamo ma działanie przeciwdepresyjne
PEACE & LOVE
Avatar użytkownika
Offline
Posty
346
Dołączył(a)
23 gru 2013, 20:14

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez cytrynka84 21 mar 2014, 12:52
coma, oby tak bylo
Jak jest z sennoscia, koncentracja, pamiecia po lamo?

-- 21 mar 2014, 12:00 --

coma, oby tak bylo
Jak jest z sennoscia, koncentracja, pamiecia po lamo?
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

LAMOTRYGINA(Lamotrix,Lamitrin,Danoptin,Epiral,Trigidon,Symla

przez Marian_Paździoch 21 mar 2014, 21:57
Funkcje poznawcze lamotrygina obniża. Ja sam planuję nieco obniżyć dawkę z tego powodu. Przy nawracającej depresji lamo faktycznie jest dobra, ale trzeba za nią dużo zaplacić ;) Ja przykładowo a jedno opakowanie 100mg płacę 3,20. :P

-- 21 mar 2014, 20:58 --

coma, zazdroszczę Ci tej amitryptyliny.
Marian_Paździoch
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do