ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy alprazolam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
135
83%

Nie
15
9%

Zaszkodził
12
7%

 
Liczba głosów : 162

przez mamukaroli 09 maja 2006, 23:40
Ale xanax to nie lek antydepresyjny i mnie można go tak sobie odstawiać z dnia na dzień....
Offline
Posty
149
Dołączył(a)
22 lut 2006, 18:18
Lokalizacja
Gdańsk

przez Aga1 10 maja 2006, 11:17
Ja kiedyś brałam Xanax przez 3 miesiące, pamiętam że ostatnie 2 tygodnie brałam po 1 tabletce . Nie miełam żadnych skutków ubocznych. Nie wiem , ale ja wtedy byłam nie świadoma że takowe moga być. Być może że ja wiesz i czekasz co się może zdarzyć ;) nasza psychika wariuje. :roll:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

przez limba 11 maja 2006, 16:36
no napewno xanax,nie możesz tak sobie odstawić z dnia na dzień,ale tak jak napisała Aga-lekarz zmniejsza ci powoli dawki.I po odstawieniu,masz napewno jakieś odczucia, ale już nie tak straszne :D
...patrz przez przednią szybą, a nie wsteczne lusterko...
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
10 kwi 2006, 21:41
Lokalizacja
Podkarpacie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez madeline20 23 maja 2006, 10:34
ja baralam zomiren i to byl koszmar...gdy jeszce bralam czulam sie ok ale gdy zabraklo mi chociaz na jeden dzien tabletki wtedy to sie dzialo... nie dalam rady chodzic mama mnie prowadzala ale jesli sama sie gdzies wybralam( wycieczka wylacznie po mieszkaniu) chcodzilam od siany do scinay, bylam rozpalona jakbym mial 40 stopni goraczki ale termometr wskazywal magiczne 36,6 , dostlam skrertu szczekibrrr..koszmar nie polecam czezko wyjsc potem z stanu odstawiennego ...pozdrawiam
Kochac siebie to przemawiac do siebie naprawde łagodnie i czule.
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
12 maja 2006, 19:00

Afobam a alkohol

przez Lidka18 26 maja 2006, 00:03
Witam wszystkich. Jestem nowa na tym forum i chciałam sie przywitac:) mam tez male pytanko. Od miesiaca biore Afobam 3xdziennie ale na ulotce nie jest nic napisane o reakcjach tego leku z alkoholem. Nie chodzi mi o dawki typu nie wiem ile butelek wina tylko chodzi mi o to czy jesli wypije jedno piwo z przyjaciolmi to nie bedzie to mialo rzadnego ( duzego) wplywu na moje zdrowie i leczenie:/ nie chce zeby bylo gorzej niz jest:)a i pierwszy raz znalazlam takie "rozumiejace ludzi" forum:)

Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie

[ Dodano: Pią Maj 26, 2006 12:08 am ]
aha i chcialam dodac ze poprostu (jak to z nerwica i lekami bywa:( ) boje sie czy nie wyladuje w szpitalu po tym jednym piwie ;) i czy nic mi sie "straszngo" nie stanie
This life is not for you girl, this place is not for you girl...
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
25 maja 2006, 23:58

przez Aga1 26 maja 2006, 11:38
Mnie lekarka powiedziała że antydepresanty nie powinny być łączone a nawet niewielką ilością alkoholu.Różne sa reakcje. W niektórych przypadkach to i kawa jest nie wskazana. :oops:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Avatar użytkownika
przez grown-up19 26 maja 2006, 14:02
alkohol swoją drogą, ale czy Ty nie bierzesz tego Afobamu za długo?? to silnie uzależniający lek, którego odstawienie jest ogromnie trudne, a głód bywa czasami o wiele większy niż przy narkotykach!!! stąpasz po bardzo cienkim gruncie, z tym lekiem należy uważać. na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad sensem zażywania akurat tego leku, ponieważ jest ogrom innych a przede wszystkim BEZPIECZNYCH leków, jak te z grupy SSRI czy SNRI. Benzodiazepiny, a tym samym Afobam, to jedno wielkie g***o!! fakt, pomagają, ale lepiej w ogole z nimi nie zaczynać! pozdrawiam!
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
03 sty 2006, 23:03
Lokalizacja
Podkarpacie

przez Lidka18 26 maja 2006, 14:10
Jejus dziekuje za obie opinie. Grown-up19 ja mam brac ten Afobam jeszcze bardzo dlugo tzn przynajmniej 2miesiace ...nie wiedzialam ze konsekwencje sa AZ takie :O a tu tyle przede mna bo koncze 2ga klase liceum a tu matura prawo jazdy a ja sie czuje po nim jak nie wiem co. A wiem ze przy zazywaniu Afobamu nie mozna jezdzic samochodem. Grown-up19 dziekuje bardzo za wskazowki jestem bardzo wdzieczna. Pozdrawiam
This life is not for you girl, this place is not for you girl...
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
25 maja 2006, 23:58

przez Aga1 26 maja 2006, 15:23
Lidka czy masz zaufanie do swojego lekarza :?: Jeżeli nie to poszukaj innego.Moim zdaniem powinnaś iść do lekarza i poprosić o zmianę leku.Są leki nowej generacji, które nieuzalezniają , można je brać bardzo długo.Tylko jest jeden problem są to leki nie refundowane tylko 100% płatne. To wiem od mojej lekarki, bo spytała mnie czy stać mnie na takie leczenie.Mojego leku 1 opakowanie kosztuje ponad 40 zł, a ja na miesiąc potrzebuje 2 .Leki dawniejsze są podobne częściowo refundowane. Pozdrawiam.
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Po afobamie - co dalej???

przez Rafal32 28 maja 2006, 20:40
Brałem afobam od około roku, postanowiłem go natychmiast odstawić i od jakichś trzech dni chodzę jakby "do tyłu" :( , paniczne napady lęku są na porządku dziennym,trzęsące nogi i brak tchu (oczywiście urojone) chyba powrócę do niego, jakby nie patrzec to pomagał w codziennym funkcjonowaniu. A może znacie jakiś zastępstwo afobamu? :P
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
26 maja 2006, 12:39
Lokalizacja
Slupsk

Avatar użytkownika
przez grown-up19 28 maja 2006, 21:21
moja rada: najlepiej w ogóle nie zaczynać brać tego świństwa. afobam to groźny anksjolityk, stosuje się go tylko doraźnie. dłuższe stosowanie prowadzi do uzależnienia psychofizycznego. polecam konsultację z psychiatrą, nie rób nic na własną rękę, bo będziesz przeżywał piekło. porozmawiaj z psychiatrą o zmianie leków na jakieś nowocześniejsze, ssri, snri, ewentualnie inhibitory MAO (trochę niesłusznie uważa się, że to bardzo groźne środki). ja osobiście polecam wenlafaksynę (Efectin, Velafax). na mnie podziałało znakomicie.
pozdrawiam :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
03 sty 2006, 23:03
Lokalizacja
Podkarpacie

przez malina 28 maja 2006, 22:35
ja biore zomiren doraznie ,ale naprawde pomaga zwlaszcza na moj ucisk na gardle .dawno juz nie musialam go brac ale zawsze mam przy sobie ,nieraz mi sie zdazy ze go zapomne i wtedy zaczynaja sie jazdy .jestem uzalezniona od tego zeby go miec przy sobie.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
26 maja 2006, 16:33
Lokalizacja
malopolska

przez forever 01 cze 2006, 18:52
rafix ma racje
same benzodiaz. dzialaja podobnie do alkoholu-cos w rodzju dobrostanu. Niektorzy czuja sie po nim jak pijani..zreszta jest to forma terapii zastepczej w uzaleznieniu od alkoholu.
Reakcje na laczenie z alkoholem sa trudne do przewidzenia!!
Gwoli sprostowania leki przeciwdepresyjne sa refundowane!!!
np seroxat, spamilan, efectin er.
Radze Ci powoli odstawiac ten lek i jesli jest potrzega pobrac leki z grupy przeciwdepresantow.
Masz kiepskiego lekarza.
wybaczyć to znaczy wszystko zrozumieć
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
20 mar 2006, 23:52
Lokalizacja
pruszków

przez kratka 01 cze 2006, 21:43
nie radziłabym pić do afobamu. co prawda rzecz jest indywidualna, ale ja straciłam przytomność po 2 lanych i benzo
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
16 mar 2006, 22:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do