ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy alprazolam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
135
83%

Nie
15
9%

Zaszkodził
12
7%

 
Liczba głosów : 162

Re: Xanax

przez lufa1272 14 lut 2009, 23:48
spox!
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
27 sty 2009, 23:19

Re: Xanax

przez Margaryna9 27 lut 2009, 18:14
Jestem w trakcie odstawiania xanaxu zmniejszyłem sobie dawke o 1 mg i mam dziwne zaburzenia równowagi czuje jak by mnie ktos pchał mimo że chodze prosto bo robiłem test na płytce. Zastanawia mnie fakt ze nawte jak wezme xanax to te objawy nie znikaja. Czy to moze byc cos innegio
DziwnySwiat00.blog.interia.pl wejdz i skomentuj :)
Biorę Abilify , Pernazyna , Lenuxin , tegretol i chyba zdrowieje :)
Offline
Posty
259
Dołączył(a)
24 lut 2009, 18:29

Re: Zomiren

przez Aniula Czarnula 27 lut 2009, 20:50
Witam.Ja znowu mam przepisany Zomiren i bede go łaczyc z Velaxinem.Zobaczymy co z tego wyniknie??Mam nadzieje,ze lęku pozbede sie raz na zawsze,bo ilez mozna probowac leków??Wiem,ze Zomiren to rewelacja,a co do tego drugiego to go nie znam.Pozdrawiam, :D
Dobro zawsze wraca....
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
10 gru 2008, 22:13
Lokalizacja
Jelenia Góra

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Xanax

przez lufa1272 27 lut 2009, 22:23
A ile brałeś i ile teraz bierzesz? Czemu zmniejszyłeś o 1 mg, lepiej było co tydzień schodzić 0.5 mg. Lepiej dłużej, ale łagodniej.

[*EDIT*]

Miałem takie objawy przy odstawianiu, po jakimś miesiącu od odstawienia minęły.
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
27 sty 2009, 23:19

Re: Afobam

Avatar użytkownika
przez carlos 03 mar 2009, 18:36
Właśnie odstawiam afobam po 8 miesięcznym braniu. No cóż, chyba czuje się trochę zmulony.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
568
Dołączył(a)
13 lip 2008, 01:55
Lokalizacja
Szczecin

Re: Xanax

Avatar użytkownika
przez harma 07 mar 2009, 00:21
Ja biorę od 3 tyg. Mało, bo 3 razy dziennie po 0,25. Na razie psychiatra chciał mi go zmienić na Atarax, ale po ataraxie chodziłam do tyłu dosłownie, spać mi się strasznie chciało. Za to działanie Xanaxu mogę porównać do słońca, które rozpędza ciemne chmury na niebie przez co staje się ono błękitne (chodzi o moje myśli). Jak dla mnie jest świetny. Szkoda tylko, że będę musiała go kiedyś odstawić. :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
27 lis 2008, 17:08

Re: Xanax

przez Korba 07 mar 2009, 00:33
Niestety, z xanaxu można sobie uczynić dobrego przyjaciela i wtedy pojawia się problem. Ja ostatnio powiedziałam mojej terapeutce, że chcę zacząć schodzić z leków (sama nie wiem, czy podołam), ale nie poparła mojego pomysłu. A ja mam od nich dziury z mózgu :/
Korba
Offline

Re: Xanax

Avatar użytkownika
przez harma 07 mar 2009, 11:45
Korba : a jak długo go bierzesz i w jakich dawkach? Moja lekarka bardzo szybko chce odstawić mi xanax, ale ja czuję się tylko z nim pewnie, zapewne dlatego, że tylko on robi mi ten 'błękit' w głowie... chociaż zastanawiam się czy gdybym wzięło placebo o nazwie xanax... podejrzewam, że skutek byłby taki sam... o ile bym nie wiedziała, że to placebo ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
27 lis 2008, 17:08

Re: Xanax

przez RafQ 07 mar 2009, 12:16
Żadne placebo nie może sie równać z Xanax-em.
Dobrze zazywać nieregularnie np. co 2-gi albo 3-ci dzień albo po 1-2 tyg zazywania codziennie robić tydzień przerwy.Dzięki temu nie wzrasta tolerancja i ryzyko uzależnienia jest niewielkie.
RafQ
Offline

xanax - jak z tego wyjść szukam pomocy

przez ANTY-XANAX 07 mar 2009, 12:34
witam
jestem partnerem (coś jak maż ale bez papieru z urzędu stanu cywilnego
) kobiety która ma już jedno dziecko zero probelmów finansowych zawodowych itd i która pomimo pracy dającej jej zadowolenie , partnera który ja kocha udanego życia intymnego
od kilkunastu lat bierze XANAX
Brała gdy ja poznałem kilka lat temu
na początku naszego związku brała 1-2 dziennie teraz nawet potrafi 8 czasami miedzy nami z tego względu pojawiają się problemy ale odpuszczam bo to i tak nie daje żadnych zmian
7 lat przekonywałem ja do lotu samolotem udało się w końcu
bardzo różne zachwiania samopoczucia leki płacz itd itp

jak mam jej pomoc
proszę o poważne odpowiedzi
napisałem tak krótko bo już czasami wydaje mi się że tak będzie do końca moich dni
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
07 mar 2009, 11:17

Re: xanax - jak z tego wyjść szukam pomocy

Avatar użytkownika
przez linka 07 mar 2009, 15:22
Należy iść z nią do psychiatry i do psychologa - ona jest poprostu uzależniona....w ogóle jaki lekarz przy zdrowych zmysłach pozwala jej brać xanax tyle lat i tego nie kontroluje?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: xanax - jak z tego wyjść szukam pomocy

przez ANTY-XANAX 07 mar 2009, 20:03
dziękuje ci za odpowiedz
ale najgorsze jest to ze ona odwiedza lekarzy ale żaden z nich tak mi mówi nie jest
w stanie jej pomóc najgorsze w tym jest to że ona uważa że żaden z nich nie jest w stanie ją zrozumieć
ta droga jest ciężka próbuje wszystkiego i nadal będę próbował
ale chyba potrzebuje pomocy lub wskazówki
jak to zrobić
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
07 mar 2009, 11:17

Re: xanax - jak z tego wyjść szukam pomocy

przez spinoza1988 08 mar 2009, 01:18
powinna odstawiac xanax stopniowo, w zaleznosci w jak duzej dawce go brala. stopniowo, po okolo 0,5 / 0,25 mg co tydzien, stopniowo zastepujac innym lekiem ktory moze zmniejszyc objawy. niestety nie da sie zapobiec kilkumiesiecznej katordze z ktora jest zwiazane z odstawieniem xanaxu. zycze szybkiego powrotu do zdrowia.
Offline
Posty
117
Dołączył(a)
25 gru 2008, 20:22
Lokalizacja
Częstochowa

Re: Xanax

przez Walczacy 08 mar 2009, 17:44
Witam.

To co poniektorzy pisza w tym watku mnie poprostu przeraza, tak jak gdyby Xanax to byl ciukierek ktorego mozna do woli spozywac.
Xanax to dobry lek ale tylko i wylacznie do stosowania przez chwile. Nie mozna go uzywac przez dluzszy czas, poniewaz jest silnie uzalezniajacy i powoduje wiecej szkod niz pozytku. Jesli mamy problemy to z pewnoscia Xanax ich nie rozwiaze, wytlumi tylko na jakis czas. Jesli ktos pisze ze lekarz faszeruje go tym lekiem(lub pochodnym) przez dluzszy czas to powiem tyle, nalezy jak najszybciej zmienic lekarza. Kluczem do sukcesu jest psychoterapia (moze byc wspomagana antydepresantami) i praca nad samym soba.

Pozdrawiam Wszystkich
Walczacy ze Slabosciami
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
08 mar 2009, 17:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 23 gości

Przeskocz do