ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy alprazolam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
135
83%

Nie
15
9%

Zaszkodził
12
7%

 
Liczba głosów : 162

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 03 kwi 2015, 21:32
bella1234, Ja kiedys zjadlem 1,5mg alpry(zomieren) i wypilem ponad pól litra wódki, obudzilem sie rano w celi, nic nie pamietalem, okazalo sie, ze rozwalilem bar, gdzie pilem, rozwalilem radiowóz bo Policja po mnie przyjechala, przejebane, nie radze mieszac alkoholu w duzych ilosciach, szczególnie wódki!, od piwka jednego nic ci nie bedzie, tylko po co to mieszac wogóle?
Jakos sie z tego wszystkiego wymixowalem, mialem miec wyrok w zawiasach, ale nie dali mi, jakos ogarnalem, ale ciezko bylo. :pirate: :roll:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez bella1234 03 kwi 2015, 21:33
W sumie jakby się zastanowić to benzo leczą trochę takie objawy jakby kaca :) ale żałosne jest to, że ktoś chce to brać tylko na kaca. Tak mi się zdaje. W moich żyłach płynie benzo wiec wydaje mi się, że dużej różnicy to nie zrobi czy się napije czy nie. Ale tak jak biorę większe ilości leków raczej staram się alkoholu unikać :)

Arasha, a jakie to mogą być interakcje? Wiesz może?

-- 03 kwi 2015, 20:42 --

Patryk29 teraz to mnie przeraziłes poprostu. Tzn Ja często pije, rzadziej w dużych ilościach. Często też nie pamiętam, co się dzialo, ale zawsze wydawało mi się ze to normalne działanie alkoholu. Ale w sumie może też być tak, że to po tym mixie. Teraz to się naprawdę boje. No i dobrze, że jakoś z tego wybrąles. Bo chyba kara byłaby sroga :/
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
26 mar 2015, 15:16

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 03 kwi 2015, 21:46
bella1234, Nie kazdy, tak musi miec, mi zawsze po alkoholu wlaczal sie tryb zawodnika mma :mrgreen:
A w polaczeniu z zomirenem odwalilo mi konkretnie, skuli mnie kajdanami takimi jak sa w sadach, dla tych najgrozniejszych przestepców, wygladalem w tym jak gangster z Pruszkowa :mrgreen:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez lunatic 03 kwi 2015, 21:52
Patryk29 napisał(a):bella1234, Ja kiedys zjadlem 1,5mg alpry(zomieren) i wypilem ponad pól litra wódki, obudzilem sie rano w celi, nic nie pamietalem, okazalo sie, ze rozwalilem bar, gdzie pilem, rozwalilem radiowóz bo Policja po mnie przyjechala, przejebane, nie radze mieszac alkoholu w duzych ilosciach, szczególnie wódki!, od piwka jednego nic ci nie bedzie, tylko po co to mieszac wogóle?
Jakos sie z tego wszystkiego wymixowalem, mialem miec wyrok w zawiasach, ale nie dali mi, jakos ogarnalem, ale ciezko bylo. :pirate: :roll:

o ja pier... :mrgreen:
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 03 kwi 2015, 21:54
lunatic, :mrgreen: :great:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez bella1234 03 kwi 2015, 22:01
Heh, przepraszam ale zabawne porównanie gangster z Pruszkowa :-D mnie ogólnie alkohol nastraja pozytywnie, pijana jestem o wiele miesza niż na codzień :)

Pytales tez wcześniej po co wgl. mieszać. Nie żeby dla fazy albo nawet nie do końca dla przyjemności, Ja jestem mloda. Nie powiem bo lubię wypić i wszyscy znajomi o tym wiedzą. Ale niestety nie wiedzą, że mam kuku na muniu i że lykam tablety. Nie chce też żeby się dowiedzieli wiec czasami dla zachowania pozoru musze wypić. Ale zawsze znajdę jakąś wymowke, żeby się nie użryć jak swinia :)
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
26 mar 2015, 15:16

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 03 kwi 2015, 22:04
bella1234, Ja tez zawsze lubilem wypic, ale po alkoholu zawsze stawalem sie innym czlowiekiem, wrecz niebezpiecznym, gdzie z natury jestem, spokojny i opanowany, cos jak Doktor Jekyll i Mr. Hyde :mrgreen:
Dlatego przestalem pic, bo mialem same klopoty po alkoholu. :time:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez bella1234 03 kwi 2015, 22:16
Patryk29 Podziwiam samozaparcie i siłę dzięki, której zdecydowałeś się przestać pić. Wiem o czym mówisz, bo znam takich samych ludzi i jak do tej pory żaden z nich nie zrezygnowal z alkoholu, chociaż próbowali.
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
26 mar 2015, 15:16

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 04 kwi 2015, 10:54
bella1234 napisał(a):Patryk29 Podziwiam samozaparcie i siłę dzięki, której zdecydowałeś się przestać pić. Wiem o czym mówisz, bo znam takich samych ludzi i jak do tej pory żaden z nich nie zrezygnowal z alkoholu, chociaż próbowali.


ja nie piję od 8 lat.
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez Arasha 04 kwi 2015, 12:50
Patryk29 napisał(a):bella1234, Ja kiedys zjadlem 1,5mg alpry(zomieren) i wypilem ponad pól litra wódki, obudzilem sie rano w celi, nic nie pamietalem, okazalo sie, ze rozwalilem bar, gdzie pilem, rozwalilem radiowóz bo Policja po mnie przyjechala, przejebane, nie radze mieszac alkoholu w duzych ilosciach, szczególnie wódki!, od piwka jednego nic ci nie bedzie, tylko po co to mieszac wogóle?
Jakos sie z tego wszystkiego wymixowalem, mialem miec wyrok w zawiasach, ale nie dali mi, jakos ogarnalem, ale ciezko bylo. :pirate: :roll:

A mnie aż zaczęło ciekawić, jak ten Patryk wygląda :roll:

Akcja prima sort :great:
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 04 kwi 2015, 12:56
Arasha napisał(a):
Patryk29 napisał(a):bella1234, Ja kiedys zjadlem 1,5mg alpry(zomieren) i wypilem ponad pól litra wódki, obudzilem sie rano w celi, nic nie pamietalem, okazalo sie, ze rozwalilem bar, gdzie pilem, rozwalilem radiowóz bo Policja po mnie przyjechala, przejebane, nie radze mieszac alkoholu w duzych ilosciach, szczególnie wódki!, od piwka jednego nic ci nie bedzie, tylko po co to mieszac wogóle?
Jakos sie z tego wszystkiego wymixowalem, mialem miec wyrok w zawiasach, ale nie dali mi, jakos ogarnalem, ale ciezko bylo. :pirate: :roll:

A mnie aż zaczęło ciekawić, jak ten Patryk wygląda :roll:

Akcja prima sort :great:


Niepozornie :mrgreen:

-- 04 kwi 2015, 12:57 --

benzowiec84 napisał(a):
bella1234 napisał(a):Patryk29 Podziwiam samozaparcie i siłę dzięki, której zdecydowałeś się przestać pić. Wiem o czym mówisz, bo znam takich samych ludzi i jak do tej pory żaden z nich nie zrezygnowal z alkoholu, chociaż próbowali.


ja nie piję od 8 lat.


Gratuluje :brawo:
Nawet grama przez tyle lat?? 8)
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez bella1234 04 kwi 2015, 14:30
benzowiec84 szacun naprawdę :)
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
26 mar 2015, 15:16

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez Bianka78 04 kwi 2015, 19:45
Arasha napisał(a):[b] Osłabienie działania leku to dla mnie jeszcze najmniejszy problem. Bardziej bałabym się jakichś poważniejszych interakcji :zonk:

Hue hue, widzę ze my podobne zawodniczki jesteśmy :lol: panikary lvl hard :lol:
Bianka78
Offline

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 04 kwi 2015, 23:17
bella1234 napisał(a):benzowiec84 szacun naprawdę :)



raz na rok wypiję od 2 do 4 piw i to wszystko raz w roku.

ale od wieku 22 lat do 28 , 0 ani grama , a ostatnie 2 lata to raz wypilem w tamtym roku raz chyba 3 piwa i teraz w tym roku 3,4 piwa jutro wypije. tak to nic

-- 04 kwi 2015, 22:17 --

nie chodzę od 8 lat na imprezy,do barów ani nigdzie , bo wszedzie jest alkohol.
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: deoodeoo i 38 gości

Przeskocz do