ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy alprazolam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
135
83%

Nie
15
9%

Zaszkodził
12
7%

 
Liczba głosów : 162

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 19 mar 2012, 23:56
A jak wciągnie nosem? :pirate:
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez ladywind 20 mar 2012, 00:01
Mad_Scientist napisał(a):A jak wciągnie nosem? :pirate:

to po minucie :lol:
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

samobójstwo aprox

przez córka28 20 mar 2012, 12:43
mój tato powiesił się. Znalazłam tabletki o nazwie Alprox -brakowało ok 15, w szafie pozniej znalezło sie w jednej z kieszen pewnej marynarki garsc tego leku.. nic nikt nie wiedzial ze tato to je. Od 2 lat tato zmienil sie, smutny, zapadnięty przed tragedia potrafil sledzic mama bo uwazal ze ona go zdradza itp byl porywczy. często patrzyl w okno w strone miejsca gdzie się powiesił, bałam sie zapytac czasem cos , rozmaWIAC Z NIM BO BYL CYNICZNY CO BOLAŁO, zbyt twardy był.. mial tak jakby nagle pobudzenie z tego co pamietam lub otepienie na fotelu, duzo strasznie palil w tym ost czasie. Byl czlowiekiem z zasadami, twardy, odwazny nigdy takich rzeczy nie bral tym bardziej byl to podwójny szok dla wszystkich. W swoim życiu uratowal tez pewnego czlowieka przed bandytami z bronią w ręku. Był odważny honorowy..;( prosze jesli ktos cos wie co dzialo sie z moim tatem jak to moglo byc co czuje osoba. czasem mam wrazenie ze nam zrobil to zeby cos sie zmienilo w naszym zyciu przez ten szok co nam sprawil - ost slowa jego bylo ja juz tu nie chce mieszkac.....przed wyjsciem z domu polknal 2 tabletki chyba 1 mg albo 0,5mg a czy wczesniej bral ile i dokladnie kiedy nie wiem
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

samobójstwo aprox

przez ladywind 20 mar 2012, 12:58
córka28, długo był już w tym stanie? może mimo twardości przechodził depresję..
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

samobójstwo aprox

przez córka28 20 mar 2012, 13:09
niestety ciężko to jest sobie wyobrazic dlatego nikt z rodziny mu nie pomogl , bo budowal mur przez swoj cynizm a tak naprawde potrzebowal pomocy i byl sam - bo nikt z nim nie rozmawial duzo ja balam sie ze zacznie zle o mamie mowic albo powie mi ze nic nie jest dobrze ze ja tez nie mam zycia udanego itd bo tak robil. Tak bardzo mi go brak ,ze bym poszla za nim w tamten świat...

-- 20 mar 2012, 12:16 --

tak od w sumie roku gdy nie mogł sie dogadac z mamą, która się wyprowadziła ...byl zagranica ok 4 miesiace i wtedy troche odzyl ale po powrocie ok 2 miesiace i targnął się na życie..chciał wyjechać znowu czekał na odp ale jeszcze nie potrzebowali ludzi do roboty, od 5 lat byl na emeryturze (w tym 2 pobyty za granicą plus ost przed smiercia o którym wspomnialam wyżej)cięzko zawsze pracował dla nas ;(
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:26

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez ladywind 20 mar 2012, 13:26
Współczuję Ci naprawde :( W sumie przez ten swój twardy charakter nie dał sobie pomóc, i zapewne nie mógł się pogodzić z tym, że mimo twardej psychiki jednak coś takiego go dopadło, tak mi się wydaje. Chyba to, że mama się wyprowadziła było dużym powodem jego stanu i brak pracy w owoym czasie, miał dużo czasu do myślenia...
Strasznie trudna sytuacja:(

Powinnaś się udać do psychologa, bo ta sytuacja bardzo odbiła się na Tobie a tate bardzo kochałaś.
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez córka28 20 mar 2012, 15:31
wielkie dzięki , kochalam bardzo bo był jak ten gladiator, po czyms takim nie wiesz już w co masz wierzyć. czasem mysle ze to te tabletki mu pomogły ok tydzien wczesnie byl taki dzien kiedy mama powiedziala ze tato musial cos wziasc bo byl tak jak pijany i w takim stanie poszedl na narty (nie przyszlo nam do głowy ze cos takiego sie zdarzy...(ost czasu ok 1 rok generalnie stronil od znajomych no i ten cynizm straszny byl nasilony u niego, przez to to nie byl ten sam tato a zawsze byl dusza towarzystwa ,wszyscy go cennili i mieli szacunek do niego
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:26

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez amelia83 20 mar 2012, 15:57
córka bardzo Tobie współczuję straty Ojca,
wspanial o Nim piszesz i wyrazasz sie bardzo ciepło na Jego temat,
z drugiej strony zazdroczę Ci takiego kontaktu z TaTą :oops: , przepraszam, ale ja takiego ojca nie mam, mój jest obojetny i cyniczny prawie całe życie :?: Cie wiem co napiać kochana, w kżdym razie trzymaj się jakoś, ciepło Ciebie pozrawiam i przytulam :*

p.s. jeszcze raz sorki kochana,córka28 jak bedzieszz miała ochotę napisać to z chęcia odpiszę ..., na PW również,
.szczerze pozdrawiam ;)
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez milka89 21 mar 2012, 22:29
córka28...bardzo Ci współczuję ... niestety tylko tyle mogę powiedzieć, bo nie wiem co innego można powiedzieć w takiej sytuacji.
Również uważam, że powinnaś pójść do psychologa, żeby sobie poradzić z żalem i tą okropnie ciężką sytuacją....



głupio mi teraz pytać o mój przyziemny problem, po tym, co spotkało córka28, ale nie mam kogo spytać, a do psychiatry idę dpiero 28 marca.
Więc, jak Zomiren SR zaczyna działać po ok. 1,5h-2h, a ja muszę jutro wyjść o 7.30 z domu, to mogę zrobić tak, że wstać o 5.15 zjeść kanapkę zażyć Zomiren SR i położyć się jeszcze spać? I on i tak zacznie działać, nawet jak jeszcze na godzinę się położe?
Velaxin ER 150mg + Sedam 3mg doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
14 mar 2011, 11:54
Lokalizacja
Kraków

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez Angst 22 mar 2012, 03:29
milka89 napisał(a):Więc, jak Zomiren SR zaczyna działać po ok. 1,5h-2h, a ja muszę jutro wyjść o 7.30 z domu, to mogę zrobić tak, że wstać o 5.15 zjeść kanapkę zażyć Zomiren SR i położyć się jeszcze spać? I on i tak zacznie działać, nawet jak jeszcze na godzinę się położe?

U mnie Alprazolma dziala duzo szybciej, tak za ok. 0,5h z tym ze ja biore "normalny" a nie SR. Te przez Ciebie opisane 1.5-2h to z wlasnego doświadczenia?
Jesli faktycznie u Ciebie dziala dopiero po tym czasie to oczywiscie bedzie dzialac mimo tego ze sie w miedzyczasie polozysz. Dlaczego niby nie, sen nie uchyla dzialania. Tylko uwazaj aby nie zaspac! :zzz:
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
18 cze 2011, 15:43

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez sm@kosz 22 mar 2012, 17:46
Teraz już za późno, ale wystarczy rozgryźć Zomiren SR i zadziała jak normalna alpra (15-30min). Zwłaszcza na głodno szybo poprawia nastrój i pozwala wrócić do rzeczywistości. SR działa stopniowo i powoli. Ja osobiście jak już, to wolę sobie go zarzucić na "podtrzymanie". Bo jak ktoś wpakował się już w aplrę, tą o 5-6h/działaniu to przy zejściu pojawia się dziwne uczucie, odrealnienia itp. Psychiatra mi to dał, bo mówiłem mu, że na początku brałem 0.25 afobamu, później 0,5.. 0.75 :P Nie chciał mi wypisać afobamu, ale on od pierwszej wizyty sceptycznie do tego podchodził. Nawet wówczas, gdy powiedziałem, że alpre brałem doraźnie przy wenlach i wówczas gdy nie mogłem zasnąć. Skoro mi nie dał, to załatwiłem sobie kilka opakowań normalnej alpry na własną rękę.. gdzie indzie. Wiem, że chce mi pomóc, ale skoro źle się czuję to muszę liczyć sam na siebie. Wolę to, niż wegetować jak jakiś pustelnik. W sumie z alkoholizmu wpakowałem się w alpre. Ale kurde, piłem 5-6 lat codziennie, nie wyobrażałem sobie wówczas faktu, że kładę się spać bez 2-3-4 piw. A od 5 miesięcy zero %. W sumie wiem dlaczego, alpra tak samo działa :P

Bez alpry, wenli i BR wegetowałem... to nie było życie. To były walki z myślami i własnym ciałem. Teraz czas na terapię, odłożenie dragów i powrót do normalnego życia bez wspomagaczy.

aha, i ja bym nie brał benzo i kładł się spać na krótką drzemkę... dwa razy tak zrobiłem, że o 17 pomyślałem, a zdrzemnę się godzinkę. I obudziłem się o 1-2 po północy wypoczęty i bez zamiaru kłaść się spać.
Offline
Posty
126
Dołączył(a)
05 lip 2011, 22:02

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez Michał 1972 24 mar 2012, 00:41
sm@kosz napisał(a):...... przy zejściu pojawia się dziwne uczucie, odrealnienia itp.
me gusta :mrgreen: ja akurat lubię to uczucie :D ja jestem wyjątkowo ostrożny z X-xem ale czasami lubię sobie pofolgować. Moja była pani doktor nie robiła problemów i przepisywała ile chciałem więc mam spory zapasik :P Więc jak mnie najdzie ochota to wrzucam 0,5-1mg i jest bosko, ale nie częściej niż raz w miesiącu bo z moimi skłonnościami do uzależnień to i tak balansowanie na krawędzi :pirate:
Życie jest jak transwestyta, wszystko ładnie pięknie , a tu nagle ch...!

Velaxin 150sr 1-0-0
Chloroprothixen 15 0-0-2
Velaxin 75er 0-0-1
Avatar użytkownika
Offline
Posty
367
Dołączył(a)
14 mar 2011, 00:36

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

przez sm@kosz 28 mar 2012, 17:48
Mi tam podobał się ten stan po zażyciu... i tym oto sposobem zaczynałem od 0,25, krótko... później doszły wenle.. więc musiało być 0,75 dziennie, a teraz to leci sobie dawka rzędu czasami 2,25-3mg na dzień 8) 3mg, to jak moja doba trwała 17 godzin (budziłem się o 9, a zasypiałem o 5) :D Zresztą, jak się nie uzależnić od alpry, jak wcześniej waliło się codziennie przez 5-6lat po kilka piw.

Rano: a bo będzie stres,
w południe: na potrzymanie (bo gdzieś odpływam),
wieczorem: na sen 8)

Jak psychiatrze powiedziałem, że tylko rano zapodaje 0,75 alpry, to od razu mi zmienił afobam na alpre SR, z tekstem, że się uzależnię... na następny dzień poszedłem się zarejestrować do rodzinnego po normalną alprę, która działa po 15-30min. Wolę to, jak czuję się obecnie, niż to kurewstwo, które wcześniej męczyło mnie codziennie przez 4-5 miesięcy i nie pozwalało normalnie funkcjonować. Wenle zaskoczyły, ale alpra taka fajna... :/ Aczkolwiek, nie mówię, że teraz jest super i cudownie. Poczekam jeszcze jakiś czas... :105:

Oczywiście nikomu nie polecam benzo :D Bo to szatański wynalazek.
Offline
Posty
126
Dołączył(a)
05 lip 2011, 22:02

ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

Avatar użytkownika
przez milka89 31 mar 2012, 13:23
a mi ten Zomiren SR pomagał przez półtora tygodnia i później wszystko padło. Ja leczę się na lęk przed wymiotami, szczególnie w miejscu publicznym, w drodze na tramwaj, w tramwaju, na uczelni, w sklepie, itd. I dotąd sobie tłumaczyłam, że to tylko moja głowa i nie zwymiotuje i Zomiren SR pomagał. Ale w środę wyszłam i zwymiotowałam, wprawdzie samą śliną, ale zwymiotowałam pomimo zażycia ZOmirenu SR i od tego koniec. Nie jestem w stanie wyjść poza mieszkanie swoje....dostałam Velaxin (ale musze czekać kilka dni az zacznie dzialac), dostalam Clonazepamum i Sedan no i Zomiren Sr na zmiane, zeby sprawdzic ktory najlepiej na mnie działa....


a z tym rozgryzaniem Zomirenu SR to faktycznie prawda? Jak rozgryze to szyciej zadziała? Ale pogryźć na drobno, czy wystarczy na pół przegryźć?
Velaxin ER 150mg + Sedam 3mg doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
14 mar 2011, 11:54
Lokalizacja
Kraków

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], klaudi i 33 gości

Przeskocz do