ALPRAZOLAM (Afobam,Alprox,Neurol,Xanax,Zomiren)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy alprazolam pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
135
83%

Nie
15
9%

Zaszkodził
12
7%

 
Liczba głosów : 162

Zomiren

przez Ritka7x 17 lut 2011, 21:57
mówisz,że absurdem jest to że po SSRI sie tyje...a to czemu w artykułach psychologicznych pisze,że u blisko 25% chorych mogą powodowac tycie...a akurat ja mogę się zaliczyć do tego procentu..więc wolę nie ryzykować...ale tak, faktem jest też to,że po nie każdym leku z SSRI się tyje, po niektórych sie chudnie...no więc pewnie takie wypróbuje...chcę wypróbowac seronil...po nim się chudnie...tylko wiem,że z poczatku zwiększa napięcie..ale potem podobno zmniejsza lęk...zobaczymy...ale nie mów,że po SSRI sie nie Tyje...bo wiele osób przytyło,z tego co mi mówiły..i nie tylko po paroksetynie...proszę bardzo tu jest wypowiedz jednej osoby na ten temat i chyba mi nie powiesz,że to Absurd.....,,Od lat zmagam się z depresją i dopiero teraz tak naprawdę zaczęłam się leczyć. Brałam s***, po którym fizycznie czułam się wspaniale, ale niestety okazał się dla mnie za słaby. Potem był d***, po którym psychicznie było super, ale tak bardzo przytyłam, że moja depresje pogłębiła się do tego stopnia, iż mam myśli samobójcze!

Muszę przyznać, że jak większość kobiet chce i lubię wyglądać ładnie:) Urodziłam trójkę dzieci w ciągu 6 lat i moja figura do niedawna była idealna, to przez leki wyglądam i czyje się fatalnie.

Nie wiem co robić, biorę teraz a*** i nie ma żadnych popraw w psychice i wyglądzie. Jestem załamana, bardzo bym prosiła o radę, czy są jakieś leki na depresje, które powodują chudniecie albo chociaż nie powodują tycia?....i tu jest link do tego posta,jakbyście mysleli,że go sama napisałam... http://abcdepresja.pl/historie/tyje-po- ... resje....i sam widzisz jak inni Mówią...więc nie gadaj głupot;P;P
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Zomiren

przez Zenonek 18 lut 2011, 11:25
Ritka7x,

Tyle, ze ci inni pisza w jednym zdaniu, ze psychicznie czuli sie super , ale ich depresja poglebila sie do stopnia mysli samobojczych...

Po drugie czytaj dokladnie...napisalismy, ze nie tyje sie od leku tylko od pokarmow....Paro moze troche zwiekszyc apetyt, ale nie tyjesz od samego leku...

Sertralina tez moze powodowac lekki spadek apetytu.

Chociaz co my sie tu bedziemy produkowac kobieto.

Dajemy ci rady etc ale ty wiesz lepiej...ok...jak chcesz to bierz sobie codziennie Alpro...skoro uwazasz, ze tak jest bezpieczniej...twoj wybor...skoro wiesz lepiej...skoro od tabletki przytyjesz...ok.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Zomiren

Avatar użytkownika
przez linka 18 lut 2011, 11:43
Masz trójkę dzieci i wolisz wizję uzależnienia od benzodiazepin niż trzymać dietę przy lekach SSRI ....coś tu jest nie halo....
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zomiren

Avatar użytkownika
przez Anna R. 18 lut 2011, 11:52
Ona cytowała tego posta, wiec raczej dzieciata nie jest, poza tym uczy się do matury. To młoda dziewczyna, która zawsze wie lepiej. Przejdzie jej ;)
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Zomiren

Avatar użytkownika
przez linka 18 lut 2011, 11:59
Anna R., ahaaa....no nic tam o cytacie nie ma....ale skoro tak, to będzie miała piękną figurę......nie koniecznie zdaną maturę ( na alprazolamie) i będzie slicznie wyglądać na oddziale odwykowym .... :-|
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Zomiren

przez Zenonek 18 lut 2011, 12:13
Najlepsze jest to, ze ona zazywala juz Alpro i jej nie pomagal, ale sadze, ze miala dawke 0,25 i pewnie tyle brala, wiec nie ma co sie dziwic, ze to nic nie dalo.

Naprawde zeby byc skutecznie leczonym trzeba miec elementarny poziom wiedzy na temat lekow i dawek, bo pozniej dochodzi to takich absurdow , ze ludzie pisza, ze brali pare roznych lekow np Asentre, Zoloft i Setaloft ^^ albo, ze Alpro nic nie pomogl, ale lykali 0,25....ehhh z takimi opornymi jest ciezko...
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Zomiren

Avatar użytkownika
przez Anna R. 18 lut 2011, 12:24
Brałam wszystkie rodzaje alpro na rynku. Działały identycznie. Ja reaguje pozytywnie nawet na minimalną dawkę. Jeśli np wezmę wieczorem, to na drugi dzień rano mam dobry nastrój, napęd i dużo motywacji. Tolerancja się nie wytwarza, pewnie dlatego się nie uzależniam.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Zomiren

Avatar użytkownika
przez linka 18 lut 2011, 12:28
Zenonek, nikt z nas tu nie zna się tak jak lekarz...ale mam wrażenie że jednak troszku obycia z lekami mamy.
Tylko ja podejrzewam, że nie leczył jej jeden lekarz bo by jej nie wciskał trzeci raz tego samego leku.... :roll: a jeśłi tak, to chroń mnie opatrzności od takich konowałów.

-- Pt lut 18, 2011 11:28 am --

Brałam Neurol, xanax i alprox - identyczne działanie.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Zomiren

przez Ritka7x 18 lut 2011, 12:32
łatwo Wam mówić....co mam zrobić że,bardzo się przejmuję wyglądem...taka już jestem i jakbym miała przytyc nawet 5 kg tak jak jest to możliwe po lekach które bardzo podnosza apetyt..tak jak mi niekóre podnosiły i je od razu odstawiłam bo bym jadła bez przerwy...i co potem potem,jakbym zgrubła to bym jeszcze w depresje wpadła...i Zenonek co to za różnica tycie od leku czy podniesionego apetytu przez jego działanie, dla mnie to to Samo...i uwierz mi ,że wiele ludzi bardzo przytyłO...to że Wy nie przytyliście i mi teraz mówicie,że tylko troszke podnosze apetyt ,to to jest wasza indywidualna opinia, a ja też mam prawo mieć swoje Zdanie....dzięki za rady naprawdę,ale zrozumcie,że ja też mam prawo mieć swoje indywidualne odczucia i doświadczenie...a Wy ciągle negujecie moją opinię;/...fajnie jak byście mi dawali rady, nie krytykując mojego punktu widzenia...;)
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Zomiren

Avatar użytkownika
przez linka 18 lut 2011, 12:41
Ritka7x napisał(a):Zenonek co to za różnica tycie od leku czy podniesionego apetytu przez jego działanie, dla mnie to to Samo..

Nie nie to samo...bo jak tyjesz od leków - to nie masz na to wpływu, a jak masz większy apetyt to od ciebie zależy czy zjesz wielką michę sałatki czy pójdziesz do makszita.

No ale spoko, miłego Zomirenowania - tylko nie łudź się, ze ci po nim nagle będzie się wspaniale uczyło.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Zomiren

przez Ritka7x 18 lut 2011, 12:44
a tak po za tym ja nie biorę Alproxu teraz...Alprox brałam kiedyś i nawet nie pamiętam jakie dawki...ale wtedy mój stan był o wiele wiele gorszy niż teraz...a teraz wczoraj wzięłam Zomiren jedna tabletkę 0,25 mg..i mi zlikwidował natrętne myśli...a na lęk nie zadziałał całkiem...pewnie potrzbuje większej dawki 2 razy po 0,25 mg..pewnie by było dobre...hmm tylko,że tam pisze,że po nim może wystąpic zmiana masy ciała...heh..wiem,że znów pomyślicie,że histeryzuje,ale co mam zrobić,że tycia się boję jak ognia;/...i z tą myślą nie wiem,czy to będę zażywać...muszę sprawdzić czy ktoś po tym przytył...a tak po za tym od samego leku można przytyć,bo może zatrzymywać wode w organizmie...wiem,że tylko ok 3 kg,ale to by mi było widać na twarzy, wtedy buzia mi puchnie jak mi sie woda w organizmie zatrzymuje więc takie leki też odpadają;/...więc chyba mi został lorafen,ale tylko przez 2 miesiące chcę go zażywać..a potem ide do ośrodka i już bez leków wtedy chcę być...
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Zomiren

Avatar użytkownika
przez linka 18 lut 2011, 12:46
:shock:.......powiem ci tak. Potrzebna ci terapia i to szybko. Ty w ogóle wiesz co robisz tak manipulując lekami? Sama sobie ustalasz dawki? Sama odstawiasz...sama wybierasz leki....w ten sposób to nigdy nie będziesz zdrowa a teraz robisz sobie niezły bajzel w głowie.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Zomiren

przez Ritka7x 18 lut 2011, 12:49
ale wiesz według mnie jak się zwiększa apetyt to też nie masz na to wpływu...wtedy człowiek nie może nad tym zapanować...no nie kórym sie udaje,ale przy dużym wysiłku dopiero...więc dla mnie to prawie żadna różnica...może minimalna..a od samego leku to słyszłam,że sie tyje tak do 5 kg przez zatrzymanie wody w organizmie,ale do końca to nie wiem..

-- 18 lut 2011, 11:52 --

wiem,że mi potrzebna jade na konsultacje za tydzień w piątek do ośrodka...miałam jechac dziś,ale nie mogłam kupic wczoraj biletu, bo nie wiedziałam,że bilet do Warszawy trzeba kupić z 3-dnowym wyprzedzeniem heh....no i musze czekać jeszcze tydzień na tą konsultacje...a potem do dwóch tyg maja przyjąć, jeśli uznają,że się tam nadaje heh...
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Xanax

przez abrakadabra xx 18 lut 2011, 16:54
Witaj piotrek_d04 powiedz czy nie odczuwasz potrzeby wziedcia wiekszej dawki, czy jest tak samo jak na poczatku? Dawka niby bezpieczna ale wiesz jak to jest... ja kiedys pilem raz na dwa tygodnie 5 piw na dyskotece a po 15 latach 5 piw na kaca na dobry poczatek, takze uwazaj zeby nie wymknelo Ci sie to z pod kontroli, bierzesz doraznie w jakichs stresowych sytuacjach?
abrakadabra xx
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 31 gości

Przeskocz do