DOKSEPINA (Doxepin,Doxepin Pliva)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy doksepina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
16
46%

Nie
10
29%

Zaszkodziła
9
26%

 
Liczba głosów : 35

Re: Doxepin

przez vicki 25 wrz 2008, 18:57
JA doxepinę przyjmowałam razem z asentrą i było cuuudownie. Zaszłam w ciążę i od razu musiałam odstawić leki, tuż po porodzie wróciłamdo samej Doxepiny,ale to nie było to. Teraz mam zmienione leki na Anafranil, ale po nim czuję się tragicznie,więc pewnie wrócę do Doxepiny i jednocześnie Asentry :)
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
25 wrz 2008, 18:44

Re: Doxepin

Avatar użytkownika
przez Anna R. 02 lis 2008, 22:27
Doxepin brałam miesiąc i myślę sobie, że w równym stopniu pomogłaby mi witamina c, a może nawet bardziej. Zero spania, zero objawów ubocznych, zero poprawy. Totalna porażka. Znam jednak osobę, która wyszła dzięki niemu z depresji o łagodnym nasileniu i po przyjęciu pierwszej tabletki przespała dwa dni.
Tak więc jak zwykle wniosek jest jeden: dla każdego co innego ;)
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

odstawienie doxepinu

Avatar użytkownika
przez Mandragorka 07 gru 2008, 21:57
Witam , mam pytanie odnosnie odstawienia leków do lekarza moge sie wybrac dopiero w srode a jestem obecnie w bardzo kiepskim stanie :cry: Brałam doxepin przez ok 2 mies zaczynajac od jednej kaps pozniej trzy na wieczór to minimalna dawka , lekarz mi tak przeisal bo zle reaguje a leki . niestety po tym leku byłam senna i trzeba go stosowac 3 razy dziennie wiec poprosialm lekarza zeby przepisal mi cos innego co sie bierze raz dziennie , przepisal citabax brałam przez 3 dni ktore były istnym koszmarem chciało mi sie wymiotowac , bolał mnie kark , miałam bole głowy i nie chciało mi sie jesc . Mam pytanie czy moge odstawic te leki w cholere bo dalej tak nie pociagne ? czy nie bede miała efektow odstawiennycvh po tym doxepinie ???? prosze o odpowiedz !!!

pozdrawiam serdecznie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
13 lis 2006, 23:32
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Lek Doxepin 10????

przez Kropeczka423 20 mar 2009, 08:51
Czy ktoś mi może powiedzieć czy można przestać doxepin uzywać tak z dnia na dzień.Czy trzeba jakoś stopniowo?/Czy poprostu przestaje i koniec????
Dziękuje z góry za odpowiedz.
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
29 sty 2009, 22:56

Re: Lek Doxepin 10????

przez hutch 20 mar 2009, 16:25
wiekszosc lekow tego typu odstawia sie stopniowo a jaka dawke bierzesz?? ja na przyklad 100mg rano i 100mg wieczorem 2 tydzien biore i nie wiem czy jest skuteczny pomogl tobie ??
Cokolwiek co spędza sen z powiek wiesz tylko ty i nikt się nie dowie
...
http://www.youtube.com/watch?v=YIcMolthnX0
Offline
Posty
94
Dołączył(a)
15 mar 2009, 19:54

Re: Lek Doxepin 10????

przez miko84 20 mar 2009, 18:06
10 mg? To bardzo mała dawka i myślę,że możesz odstawić z dnia na dzień. Hutch na co bierzesz Doxepin w takich dawkach? Na depresję? Ja brałem go przez jakiś czas ale nie bardzo mi pomógł na samą depresję. Miał za to działanie uspokajające, więc jak bierzesz na nerwicę to jak najbardziej. Mój lekarz powiedział, że Doxepin ma słabe działanie antydepresyjne. Z trójpierścieniowców lepsze chyba są Amitryptylina i Klomipramina. Aha, jeszcze jedno: czy przy takich dawkach odczuwasz działania uboczne? Suchość w ustach, zaparcia, szybsze bicie serca?
miko84
Offline

Re: Lek Doxepin 10????

przez Kropeczka423 20 mar 2009, 18:08
Witam.
Ja tego leku akurat nie uzywam,tylko bardzo bliska mi osoba.
Używa 10 mg. 3razy dziennie.
Mówi że pomaga.Nie czuje sie taki spięty.Jest bardziej rozlużniony.Zauważyłam że dobrze śpi,noi więcej.
Noi nie denerwuje się.
Skąd wiesz że trzeba stopniowo przestać.??

Acha noi trzeba by ten lek brać ok 3 tyg.by zauważyć czy działa.
Wspomnę jeszcze że ma się ogromny apetyt jak sie używa Doxepin.

Ciekawa jestem też czy można wypic piwo ,gdy sie go używa?Niewiesz przypadkiem??

Pozdrawiam.

[*EDIT*]

On jest chyba na nerwicę.
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
29 sty 2009, 22:56

Re: Lek Doxepin 10????

przez hutch 20 mar 2009, 18:54
pomytłka50mg rano i 50mg wieczorem.
do tego rexetin 20mg i afobam doraznie
depresja to juz przeszłosć u mnie zostały lęki doxepin ma mnie wyciszyc, uspokoić.
wiecznie afobamu nie moge jeść :evil: bo to zło :evil:

[*EDIT*]

ps: efektow ubocznych na razie niema
Cokolwiek co spędza sen z powiek wiesz tylko ty i nikt się nie dowie
...
http://www.youtube.com/watch?v=YIcMolthnX0
Offline
Posty
94
Dołączył(a)
15 mar 2009, 19:54

Re: Lek Doxepin 10????

przez miko84 21 mar 2009, 11:44
Mądrze mówisz :) wiecznie teog nie można brać. Doxepin powinien "wskoczyć" na miejsce Afobamu, tylko musisz mu dać czas. Jakby takie dawki nie działały wystarczająco dobrze to zawsze można podnieść. Max to chyba 150 mg? A próbowałeś Mianseryny?
miko84
Offline

Re: Lek Doxepin 10????

przez hutch 21 mar 2009, 12:50
niewiem jaki jest max. Mianseryny nie próbowałem
wcześniej brałem leki z grupy ssri neuroleptyki 3czy4 pierścieniowe to dla mnie nowość
aha i snri
no i zalegają zalegają mi teraz te leki w szafce :(
to że zachwalasz ten lak jest budującę cierpliwie bede czekał na efekt

[*EDIT*]

3 dzień jestem nad pobudliwy mam zmniejszony apetyt ciężki oddech i kłopoty ze spaniem
Cokolwiek co spędza sen z powiek wiesz tylko ty i nikt się nie dowie
...
http://www.youtube.com/watch?v=YIcMolthnX0
Offline
Posty
94
Dołączył(a)
15 mar 2009, 19:54

doxepin

przez angelkaa 23 kwi 2009, 15:27
witam, jakie są objawy szybkiego odstawienia doxepinu? ja brałam go ponad rok razem z amitryptyliną, jakieś 2tygodnie temu je odstawiłam tak z dnia na dzień i się zaczęło... zawroty głowy, mdłości, brak apetytu, schudłam 4kg wciągu tych 2 tyg i to nadal mnie trzyma :( czy ktoś wie czy to jest normalne? proszę o odp
Ostatnio edytowano 23 kwi 2009, 18:45 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Jest już duży temat o Doxepinie. Prosze korzystać z wyszukiwarki. Przenoszę.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
23 kwi 2009, 15:02

Re: doxepin

przez Kropeczka423 23 kwi 2009, 18:42
Angelika skonsultuj to z lekrzem.
Mój znajomy zrezygnował z niego z dnia na dzień,nic sie nie dzieje ,żadnych problemów.
Tyle tylko ze on go brał 3 msc.
Pozdrawiam.
Czy Ty po Doxepinie też tak przytyłaś.???
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
29 sty 2009, 22:56

Re: Doxepin

przez angelkaa 23 kwi 2009, 23:43
przytyłam jakieś 6kg, ale po odstawieniu waga wróciła do normy... dzięki za odp :)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
23 kwi 2009, 15:02

Re: Doxepin

przez Robertinhio89 15 maja 2009, 17:36
Doxepin, choć jak wiemy to lek stary, trójpierścieniowy, jest w zasadzie lekiem dobrym, a na spanie nawet bardzo. Był moim pierwszym krokiem po wyjściu z bardzo poważnej depresji (potem Rexetin, a teraz Jarvis -biorę od jutra, także zobaczymy;D) po pierwszej fazie leczenia Zolafrenem na chwile przerwanym i zamienionym na największe świństwo na rynku czyli Risset (odpowiednik Rispoleptu) i Loquen (nie tak tragicznie, ale też dość depresyjnie). Co do samego Doxepinu to jak już powiedziałem, wspaniale się po nim śpi - naprawdę, aż nie chce się wstawać:D. Pełni on trochę funkcję takiego rozpalającego napędzacza i to właśnie czerwone policzki i wysokie tętno są uciążliwymi skutkami brania tego starszego preparatu. Ogólnie jednak daję 4:))
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
12 maja 2009, 20:46

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 11 gości

Przeskocz do