DOKSEPINA (Doxepin,Doxepin Pliva)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy doksepina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
16
46%

Nie
10
29%

Zaszkodziła
9
26%

 
Liczba głosów : 35

przez pierchor 05 sty 2008, 02:30
Wera ja przyjmowałem przez 2 miesiące Doxepine w dawce 4x25mg i jakiejś szczególnej reakcji nie zauważyłem ale taki już mój urok, że leki jakoś nie chcą na mnie działać..Tu nie ma żadnej reguły jak będzie to działać bo na mnie taka dawka nie działała a znałem osoby, które po jednej tabletce 25mg były tak "naćpane" że ledwo mogły utrzymać pozycję siedzącą. A jeśli chodzi o tycie również jest różnie ale od samych leków zazwyczaj się nie tyje tylko problem w panowaniu nad łaknieniem ale napewno dasz sobie radę, jest wiele leków po których jest większe prawdopodobieństwo utycia.
ŹLE-GORZEJ-JA
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
04 sty 2008, 15:35
Lokalizacja
Sosnowiec

przez Wera 07 sty 2008, 20:42
pytanie do dziewczyn
czy powiekszym Wam się biust przy stosowaniu tego leku (ja zażywam 3x25mg), pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez Topa 07 sty 2008, 21:03
Nieeee :D :D :D
Ale wszystkie szeroooooko rozumiane obszary okolobiustne :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
09 lis 2006, 12:02

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Wera 15 sty 2008, 20:32
po ilu tygodniach zaczyna działać doxepin, pozdr

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 4:00 pm ]
czy ktoś po doxepin ma lub miał szumy uszne?

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 7:57 pm ]
czy to możliwe trzy tygodnie zażywałam doxepin i żadnych skutków ubocznych, teraz zaczyna się czwarty tydzień a ja czuje się gorzej
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez 1507 17 sty 2008, 11:05
własnie wczoraj dostałem doxepin 10mg na noc, zasnąłem i nie wiem co się ze mną w nocy działo, dzis rano ledwo wstałem z łóżka, mam tez odstawiać luxetę w ciągu 4 dni brać ćwiartkę i przestać ponoć SSRI na mnie nie działa dobrze, do pracy dojechałem samochodem , 15 minut jazdy a ja walczyłem ze sobą by nie zamknąć oczu, jest 10 rano a ja nadal nieprzytomny , normalnie miałem po luxecie puls 57-60 a teraz 72-78, czuje się jakoś dziwnie otępiały, ten stan mnie niepokoi ale jakos jeszcze siedzę, za pięć dni mam brać 20mg na noc i skoro po 10mg ledwo chdzę to co będzie po 20mg, sam nie wiem już co robić, mam dość już tej mojej nerwicy, to juz 8 lek w ciągu 3 lat. Czy ten stan uśpienia mija? czy trwac będzie długo? Ile czasu trzeba sie oswajać z lekiem?

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 4:58 pm ]
no i po kontakcie z panią doktor wracam do połowy luxety, zmiana na doxepin i złe samopoczucie związne jest najprawdopodobniej ze mna tzn z lękiem przed zmainami i lekami, źle podswiadomie reaguje na takie akcje, więc wracamy do 1/2 Luxety i walczę dalej. Pech nie ma dla mnie lekarstwa, organizm broni sie jak przed trucizną. :cry:

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 5:00 pm ]
no i po kontakcie z panią doktor wracam do połowy luxety, zmiana na doxepin i złe samopoczucie związne jest najprawdopodobniej ze mna tzn z lękiem przed zmainami i lekami, źle podswiadomie reaguje na takie akcje, więc wracamy do 1/2 Luxety i walczę dalej. Pech nie ma dla mnie lekarstwa, organizm broni sie jak przed trucizną. :cry:
po południu puls juz 90 bóle w klacie porażka
1507
Offline

Avatar użytkownika
przez Sweety 04 lut 2008, 23:49
Wera napisał(a):czy to możliwe trzy tygodnie zażywałam doxepin i żadnych skutków ubocznych, teraz zaczyna się czwarty tydzień a ja czuje się gorzej


Myślę że mozliwe że nie masz żadnych skutków ubocznych i z tego powinnas sie cieszyć,a co dokładnie masz na myśli że czujesz sie gorzej???
Ja jestem na doxepinie(4 x 25mg/dobę) od ok 1,5 tygodnia i czuję sie znacznie lepiej,ale biore do tego Fluanxol(3x0,5mg)i Neurotop retard(2x300mg),a czy Ty bierzesz jakies dodatkowe leki do Doxepinu???
ŻYĆ W LĘKU TO ŻYĆ POŁOWICZNIE!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
23 cze 2006, 21:08

Avatar użytkownika
przez nanom1 23 lut 2008, 13:15
Powiem tak, po 70 mg/dobę (doxepiny) jest strasznie :/ -przynajmniej w moim przypadku. Głowa opada w dół ,spać się chce (całe szczęście ze miałem taką dawkę zaledwie kilka dni) .Lekarz mi zalecił 10/20 mg dobę, po takiej dawce jest wszytko ok ,ale jak się gorzej poczuje to wezmę więcej :twisted: max 40-50mg /dzień :( -przynajmniej lepiej zasypiam. + fluanxol 1mg/dzień.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
21 lut 2008, 17:42

Avatar użytkownika
przez maiev 24 lut 2008, 13:27
Na mnie toto nie działało wcale - tyle tylko że spałam jak suseł - prawie na stojąco. I trochę mnie otępiał. Jak dla mnie lek nieskuteczny.
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

przez mopsik 25 mar 2008, 17:11
a jak sie ma do doxepiny alkohol :)?
Bez braw na finał,idź grać ten swój mecz
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
10 mar 2008, 14:43
Lokalizacja
dolny śląsk

Avatar użytkownika
przez CzarnaZebra 25 mar 2008, 22:35
niespecjalnie się ma. Niby nic się szczególnego nie dzieje, ale mi np. potwornie kręciło się w głowie, nie w taki sposób jak po alko tylko tak że momentalnie traciłam równowagę - jak przy omdleniach. Czyli w zasadzie jesli jesteś wśród dobrych znajomych którzy wiedzą co się może stać to od biedy możesz zaryzykować. Dodam, że to trwało tylko chwilę, nie kończyło się jakąś utratą przytomności czy coś. Na pewno nie pojawiały się żadne halucynacje, koszmary, nie pogarszało się wyraźnie itp. tzn., dotyczy to alko w ilości 2-3 piwka, za większe ilości nie odpowiadam ;)

Ale ogólnie do przyjemnych wrażeń to nie należało.
"Gdy gubię sny, jakby nigdy nie były, wysycha źródło mojej wielkiej siły"
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
21 lut 2008, 02:15
Lokalizacja
Warszawa

przez mopsik 28 mar 2008, 17:11
dzieki za pomocna rade :) stymze problem polega na tym,ze biore ja w mixie z sulpirydem i tegretolem- i nie wiem czy przy takiej kombinacji mozna sie napic ze znajomymi wlasnie 2-3piwek raz w tygodniu
Bez braw na finał,idź grać ten swój mecz
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
10 mar 2008, 14:43
Lokalizacja
dolny śląsk

przez ARTmen 04 maja 2008, 12:53
Ten lek zwalał mnie z nóg.Mam bardzo przykre doświadczenia z doxepinem i na pewno już nie wezmę tego do ust.
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

Re: Doxepin

przez Michasia 11 cze 2008, 14:40
Po nim: nic sie nie sniło - przykładałam głowe do poduszki i zapadałam w ciemność - rano byłam zmęczona jakbym nie zmrużyła oka
wjechałam w drzewo samochodem i nie przejęłam sie tym zbytnio - totalna olewa.
Z tego okr.w życiu niewiele pamiętam snułam się jak upiór i nic mnie nie obchodziło
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
11 cze 2008, 14:33

Re: Doxepin

Avatar użytkownika
przez nanom1 22 lip 2008, 20:44
Na dzień dzisiejszy (czyli od rozpoczęcia minieło około 9 miesięcy) mój stan ulega stopniowemu pogorszeniu.Miałem juz jedną zmianę leków w ''trakcie'' lecz po ich użyciu nie było za ''wesoło'' ,także wróciłem do doxepiny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
21 lut 2008, 17:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do