DOKSEPINA (Doxepin,Doxepin Pliva)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy doksepina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
16
46%

Nie
10
29%

Zaszkodziła
9
26%

 
Liczba głosów : 35

doxepin

przez laura 76 25 lip 2007, 21:04
witam chciałam sie zapytac czy ktos z was brał efektin r75 doksepin i do tego xanax wlasnie wyjezdzam na wakacje i boję sie troche więc poszlam do lekarza pierwszego kontaktu by mi cos doradzil biorę tylko efektin i doxepin a lekarz w razie ostrych lęków kazał mi wziąść xanax boję się że to będzie za dużo lekow jak na jeden dzień biore 1 tabletkę efektinu i 3 razy doksepin 25 mg powiedział żebym nie odstawiała tamtych leków tylko wzieła ten dorażnie proszę was o poradę bo niedługo wyjezdzam
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
01 maja 2006, 19:13

przez kamisia23 13 sie 2007, 14:17
Na poczatku chciałam się ze wszystkimi przywitać, to mój pierwszy temat na tym forum, choć czytam was już jakiś czas.
Ale do rzeczy...

Brałam doxepin od połowy maja. Początkowo 10 mg 1x dziennie na noc, a po około miesiącu kiedy zauważyłam że organizm "przyzwyczaił" sie do tej dawki i przestał reagować, lekarz zalecił mi 20mg 1x dziennie na noc. W tej chwili w ogóle przestał działać i lekarz przepisał mi Seroxat 20mg 1 x dziennie rano.
W środę w zeszłym tygodniu wzięłam oststnią dawkę Doksepinu. W piątek nic nie brałam, a w sobotę rano wzięłam 1 tabletkę Seroxatu.
W sobotę było ok.
W niedzielę coś dziwnego działo sie ze mną rano, jakby napad lęku, ale przeszło po około pół godzinie po przyjęciu dawki Seroxatu.
Dziś, czyli poniedziałek ledwo żyję...mam prawie wszystkie objawy zespołu serotoninowego albo to był silny napad lękowy, sama nie wiem.
Pytanie brzmi: czy to w wyniku nagłego odstawienia doxepinu? Czy mozna tak od razu przejść z Doxepinu na Seroxat? Piszą w ulotce Seroxatu, że zespół ten może wystąpić przy stosowaniu go z innymi lekami serotoninergicznymi i (lub) neuroleptykami. A le ja teraz nie biorę innego leku tylko Seroxat. Może za szybko przeszłam z jednego na drugi? Czy ktoś miał podobne doświadczenie? Co o tym sądzicie? Strasznie sie boję jutrzejszego poranka....

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 11:31 am ]
Witam ponownie,
Wygląda na to że sam sobie znalazłam odpowiedź czytając Wasze forum.
Dzwoniłam równiez do lekarki, która przepisała mi Seroxat.
Kazała mi brać połowę dawki.
Tak więc przyczyną moich dolegliwości nie było odstawienie doxepinu, tylko zażycie Seroxatu. Jak wyczytałam na forum, to wiele osób ma taki problem na poczatku jego zażywania. Dzięki że jesteście!!!
Pozdawiam serdecznie :smile:
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
28 lip 2006, 11:49

Avatar użytkownika
przez juka 08 wrz 2007, 20:22
:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

jest jeszcze gorzej

przez Nie ma ratunku 17 wrz 2007, 17:03
Wiecie co ja biorę doxepin już od pół roku i przytyłam 10kg. Może czuję się trochę lepiej, ale żoładek dalej mnie boli i nawracają lęki i strach przed życiem. nie wiem gdzie pójść i prosić o pomoc...Reasumując, gdy odstawiam doxepin jest jeszcze gorzej...
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
01 lut 2007, 20:32
Lokalizacja
Pomorze

Avatar użytkownika
przez maiev 21 wrz 2007, 13:03
A ja mam zacząć to brać i się poważnie zastanawiam. Czy przy tym można brać jakies inne leki tzn. chodzi mi o zwykłe przeciwbólowe albo na przeziębienie? Bo na wszelkich ulotkach jest napisane żeby takiego czy owego leku nie stosować razem z trójpierścieniowymi lekami przeciwdepresyjnymi. No i nie wiem co robić? A jak mnie będzie bolał ząb to co??
Może to głupie pytania, ale po ostatnim doświadczeniu z Mobemidem (przy którym nawet krople na katar zabronione :? ) to aż muszę je zadać. Jak ktoś coś wie, to byłabym wdzięczna za jakąś informację. :smile:
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

Nie bój się...

przez Nie ma ratunku 21 wrz 2007, 15:19
Nie bój się brać doxepimu, ja biorę go ze wszystkimi innymi lekami na żołądek, przeciwbólowymi czy innymi na nerwy i nic się złego nie dzieje.Mój lekarz też mówi że nie należy czytać ulotek. Ja na przykład jak czytam o skótkach ubocznych, to po dwóch dniach wszystkie je mam:)Więc mówię ci nie powinnaś się bać brać przeciwbólowych, bo one mogą cię tylko dodatkowo uspokoić i poczujesz się tylko bardziej senna.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
01 lut 2007, 20:32
Lokalizacja
Pomorze

Avatar użytkownika
przez maiev 21 wrz 2007, 20:03
Nie ma ratunku - dzięki ci wielkie za odpowiedź. Bardzo mi się przydała. No to teraz się boję trochę mniej. Zapytam jeszcze lekarza- ale nie wiem kiedy to nastąpi. Dzięki. :smile:
Obrazek :smile:
"I need a new version of me..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1417
Dołączył(a)
19 lis 2006, 17:01
Lokalizacja
to tu to tam....

Witam!

przez grzechu20 16 lis 2007, 17:19
Witam serdecznie. Moim rozpoznaniem są zaburzenia depresyjno lękowe z somatyzacją. Od stycznia 2007 roku biorę DOXEPIN. Początkowe dawki wynosiły: 10 mg rano, 10mg popoludniu, 25 mg na noc. Jednak mój stan pogarszał się, przeszedłem psychoterapię w szpitalu psychiatrycznym na co namówił mnie mój psychiatra. Terapia trwała od 15 kwiatnia do 4 lipca i dała mi bardzo dużo, przedewszystkim grupa. Po wyjściu ze szpitala mój stan zaczął się pogarszać, obecnie biorę doxepin 25mg w dawkach 2/1/3. Biorę także inne leki takie jak spamilan i Zomiren. Doxepin nie otumania mnie, czuje sie po nim dobrze, możę dlatego że działanie tych leków ujawnia sie do paru tygodni po regularnym przyjmowaniu leku. Wszystkich którzy borykają się z nerwicą lub depresją zachęcam do zapisania się na psychoterspię. pozdrawiam
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
08 mar 2007, 16:28

Dawki ?

przez szturm11 28 lis 2007, 16:10
Witam

Czy ktos orientuje sie jaka jest (i czy w ogole?) dawka smiertelna Doxepinu? czy jednokrotna dawka ok 380mg jest dawka smiertelna? Jesli tak to jak dlugo od momnetu zazycia do momentu smierci uplywa czasu ???

pozdrawiam
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
28 lis 2007, 16:04

HEJ

przez grzechu20 28 lis 2007, 17:35
WITAJ MOŻESZ MI WYTŁUMACZYĆ PO CO CI WIEDZA NA TEMAT DAWKI ŚMIERTELNEJ? MAM TYLKO NADZIEJĘ ŻE NIE PLANUJESZ NICZEGO GLUPIEGO?????????
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
08 mar 2007, 16:28

przez szturm11 28 lis 2007, 20:28
Hej

No coz, sa sytuacje w ktorych nie ma za bardzo pola do manewru ale nie o tym mowa. Zalozmy w ramach symulacji, ze zaaplikowalem sobie 400mg Doxepinu, zeby bylo smieszniej wysypalem proszek z ampulek i rozpuscilem w polowie szklanki wody. No i ... (co teraz sie bedzie dzialo?).

400mg to prawie tyle co 4 listki doxepinu. Chchailbym wiedziec jak to dziala przy tak piorunujacych dawkach - tyle. Mozecie smialo odpowiadac nic glupiego nie planuje :)

pozdrawiam
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
28 lis 2007, 16:04

HEJ

przez grzechu20 30 lis 2007, 17:39
HEJ UWIERZ MI ŻE NIE KAŻDEGO ŚMIESZY TAKA SYMULACJA, ALE DLA KONKTETU JA BIORĘ 150MG DOXEPINU DOBOWO PRZY MOJEJ NERWICY.
NIE WIEM JAK INNYCH ALE TA TWOJA SYMULACJA MNIE TROCHE MARTWI. JESTEM UCZULONY NA TEGO TYPU WYPOWIEDZI. MAM NADZIEJĘ ŻE TO JEST NAPRAWDĘ TYLKO TEORETYCZNE PYTANIE. POZDRAWIAM.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
08 mar 2007, 16:28

przez szturm11 03 gru 2007, 15:52
Czesc

Oczywiscie przepraszam, za takie pytanie. Nigdy w zyciu nie bralem takich lekow i brac nie zamierzam. Bliska mi osoba je zazywa, zwlaszcza ten Doxepin, balem sie, ze przedawkuje dlatego wymyslilem ekstremalna sytuacje. Jak wszyscy wiemy kluczowa role odgrywa tu czas, od momentu gdy zorientowalbym sie, ze zniknelo za duzo kapsulek do chwili wezwania pomocy moglby uplynac nawet pare godzin. Czlowiek zawsze dziala spokojniej gdy wie, ze nie ma do czynienia z sytuacja natychmiastowa i ze tempo rozwoju wydarzen nie jest tak dynamiczne. Z tego co sie zdazylem zorientowac jest to lek slaby i trzeba sie niezle postarac aby naprawde zaszkodzil z zagrozeniem zycia.

jedyne co bym jeszcze chcial wiedziec to jak duzo czasu organizm potrzebuje aby calkowicie wydalic Doxepin (przy dawce 100mg) ?

pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
28 lis 2007, 16:04

przez Wera 18 gru 2007, 12:54
mam przepisany doxepin w dawce 3 x25 mg może ktoś brał i jaka była wasza reakcja,pozdr

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 11:05 pm ]
czy wszyscy tyją przy doxepinie?
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do