FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Seronil

przez Robert1983 06 sie 2009, 19:04
Witam serdecznie !! sluchajcie mam do Was takie pytanie a mianowicie ile trzeba czekan na dzialanie tego leku. Nie chodzi mi o to co jest podane na ulotce tylko po jakim okresie Wy zaczeliscie odczuwac dzialanie tego leku ?? Ja dzisiaj wzialem 7ma tabletke i powiem szczerze jest ze mna tragicznie. Nie moge sie skupic, skoncentrowac, do tego boli mnie glowa zaczalem sie jakac co nigdy mi sie nei zadazalo wczesniej, mam problem z ulozeniem prostego logicznego zdania, a kiedys moglem gadac bez przerwy, mam totalna pustke w glowie, na niczym nie moge sie skupic. I wezcie sobie wyobrazcie ze w takim stanie jestem zmuszony chodzic jeszcze do roboty, a moja praca polega na kontackie z klientem i oferowanie mu produktow i to nie skiazki czy uzdrowicielskiej wazy tylko produktow bankowych... taki stan utrzymuje sie u mnie od jakiegos czasu (3 meisiecy). Dyro ktory kiedys mnei tak uwielbial za nadmiar enegrii teraz tylk ocaly czas ma pretensje ze nie podchodze do klientow entuzjastycznie, a ja oprocz dzien dobry i dowidzenia nawet nie wiem co powiedziec, chcoaizwczesniej moglem przegadac z nimi pol dnia... powoli dostaje juz zapasci w robocie bo czuje sie jak jakas pi... siedzaca rpzed komputerem, wlepiona w monitor na ktorym oprocz tapety na pulpicie nic nie ma ;/ czyje sie totalnie nie porzebny i boje sie ze neidlugo z tego powodu moge wyleciec z rooty. Nioe mam za nic motywacji, checi jakiegokolwiek dzialania, rozmawiania z ludzmi, siedze jak ten zamul i lampie sie tylko w monitor... Jak uwazacie ?? czy ten lek moze mi w tym pomoc aby powrocila dawna radosc i energia ?? ile to moze potrwac ?? napiszcie cos bo juz wariuje sam ze soba i swoim samopoczuciem
pozdrawiam serdecznie !!
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
05 sie 2009, 10:00

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 06 sie 2009, 19:21
Robert1983, ja działanie fluoksetyny (substancji czynnej seronilu) odczułam za pierwszym razem po około 3 tygodniach a za drugim razem po 5 tygodniach.
To co opisujesz, to klasyczne skutki uboczne które niestety trzeba przetrwać, ze mną na początku tez było gorzej niż przed rozpoczęciem leczenia - poczekaj, jeśłi się da weź urlop - zwolnienie lekarskie, uspokój się, wycisz, to przejdzie za jakiś tydzień - dwa.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez miko84 07 sie 2009, 08:37
Ewcia20 przecież oczywiste, że nie wszyscy dostają hipomanii, to patologiczny stan, powinnaś się cieszyć, że jej nie masz.

SSRI działając na receptor 5-HT2 osłabiają w pewnym sensie dopaminę, bo niby skąd seksualne skutki uboczne i podwyższanie prolaktyny ( poza sertraliną, która działa na dopaminę ).
miko84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Bioxetin

przez Grubcia 07 sie 2009, 18:02
Max dawka wg ulotki 60,czasem rzadko mozna brac80
Te zmiany nastrojow,moga niestety wystapic po tym leku.Pogadaj o tym z lekarzem,jesli to jest dla Ciebie bardzo uciazliwe to moze warto zmienic lek,ale o tym zadecyduje lekarz.
pozdrawiam
Grubcia
Offline

Re: Seronil

przez Robert1983 07 sie 2009, 19:44
linka656, dzieki linka za szybka odpowiedz. Neistety w robocie nie moge wziasc ani urlopu ani isc na chorobowe bo juz swoje wychorowalem w tym roku a nie chce naduzywac tej formy brania wolnego w pracy gdyz moze to sie skonczyc nie przedluzeniem mi umowy. Niestety takie sa polskie realia. W takim razie zaciskam zeby i czekam na ajkies pozytywne efekty dzialania tego leku bo jak na razie to ich brak.. pozdrawiam
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
05 sie 2009, 10:00

Re: Bioxetin

przez Ewcia20 07 sie 2009, 21:14
Nie jestem pewna czym wywołane są te huśtawki nastrojów lekami , czy smutnymi myślami
Porozmawiam o tym z lekarzem
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
08 lip 2009, 11:44

Re: Seronil

przez Michaal 10 sie 2009, 14:06
Witam,

Fluoksetyna (seronil) to ostatni SSRI, ktorego nie probowalem. W czwartek ide na wizyte do lekarza, jednak mam wczesniej dwa pytania odnosnie tej kuracji.

Czy podczas przyjmowania seronilu serce bije odczuwalnie szybciej ? Wiekszosc SSRI powoduje przyspieszenie pulsu podczas calej kuracji, jak to jest w tym przypadku?
Czy komus wypadaly nadmiernie wlosy przy seronilu? Podczas przyjmowania seroxatu oraz zoloftu wypadaly mi garsciami.

Pozdrawiam
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
21 lut 2009, 15:05

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 10 sie 2009, 15:22
Michaal napisał(a):Czy podczas przyjmowania seronilu serce bije odczuwalnie szybciej ? Wiekszosc SSRI powoduje przyspieszenie pulsu podczas calej kuracji, jak to jest w tym przypadku?

Hmmm, ja przez pewien czas na początku kuracji brałam betabloker - na spowolnienie akcji serca, ale po jakichś 3-4 miesiącach przestałam go brać i tętno samo mi się ustabilizowało
Michaal napisał(a):Czy komus wypadaly nadmiernie wlosy przy seronilu? Podczas przyjmowania seroxatu oraz zoloftu wypadaly mi garsciami.

Tak, mi wypadały, ale było to raczej uwarunkowane stresem i niedoborem witamin, bo gdy tylko mój stan psychiczny zaczął się poprawiać i zaczełąm brać witaminy włosy przestały tak wypadać.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez Michaal 10 sie 2009, 17:07
a pomagal Wam na lęki? ja ostatnio jestem przerazony doslownie wszystkim...
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
21 lut 2009, 15:05

Re: Seronil

przez kasienka0678 11 sie 2009, 09:59
Wydaje mi się, że na lęki pomaga. Przekonałam się o tym dopiero jak kończyło mi się opakowanie i zaczęłam brać co drugi dzień, raz nie wzięłam dwa dni z rzędu i miałam nawrót lęków i depresji... Uważam, że lek jest dobry... Szkoda tylko, że mój psychiatra jest niepoważny i przyjmuje kiedy mu się zachce... Boję się, że braknie mi leku na dłużej. Już nawet nie chce wiedzieć jak będzie wyglądało odstawienie :?
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
02 cze 2009, 21:08

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez namiestnik 11 sie 2009, 10:19
Po jakimś czasie gdy się unormuje (o ile się unormuje niestety) odstawienie jest ponoć łatwiejsze. Lek już nie jest potrzebny tak jak wcześniej i poza lękiem co będzie gdy odstawisz nie powinno być innych :)


Jak brakuje leku to idź do rodzinnego, albo postaraj się wytłumaczyć w rejestracji, że brakuje leku - więc może by choć receptę wypisał na jutro np. bez wizyty.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Seronil

przez black_aquariu 15 sie 2009, 22:16
Biore lek od 4 dni, nie zauwazam mega poprawy, ale zmienilam nastawienie i jakos ogolnie jest lepiej, ale moja pani neurolog kazala byc bardzo cierpliwa, lek zaczyna dzialac powoli i trzeba brak 1-2 miesiace, aby zauwazyc skutki natomiast nawet jesli sie poprawi leczenie moze trwac 6-9 miesiecy
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
15 sie 2009, 21:41

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Radek 20 sie 2009, 10:47
Witam, biorę seronil już po raz drugi. Za pierwszym razem wyleczył mnie z ciężkiej depresji z bezsennością, lękami i totalną czarną rozpaczą. Sam sobie odstawiłem z dnia na dzień i w ogóle nie miałem efektów ubocznych z tego powodu. Niestety depresja wróciła. Już nie taka silna ale jednak nie pozwala normalnie żyć.

Od 4 dni biorę seronil 10 mg. Po tygodniu mam zacząć brać 20 mg. Do tego biorę hydroxyzyne na noc, bo wybudzam się w nocy i w dzień czuję lekki niepokój. Efekt jest taki, że i tak budzę się nad ranem ale za to jestem cały dzień zamulony i w łóżku spędzam w nocy 10 h i w dzień ok 30 min drzemka. Na razie mam wolne w pracy ale od poniedziałku znowu pobudka o 6:00. Nie wiem już co jest lepsze - bezsenność czy przymulenie 24h/ dobę. Może olać tą hydroksyzynę i próbować zasnąć samemu? Mam też takie ziołowe tabletki, które jak byłem zdrowy ale np. denerwowałem się przed egzaminem to mnie usypiały. Rano po tych tabletkach byłem rześki, więc może to sobie zjem na noc zamiast hydroxyzinum? Mam plan zacząć sobie biegać wieczorami, bo to najlepszy naturalny sposób na sen ale na razie nie chce mi się wstawać od kompa a co tu mówić o sporcie :(. Po za tym uczucie "pustki w głowie" to jak na razie najgorszy efekt uboczny. Zobaczymy co dalej.
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Re: Seronil

przez kasienka0678 20 sie 2009, 15:27
Ja dostałam na sen Imovane. Biorę o godz. 21 pół tabletki, nie budzę się w nocy a w dzień nie jestem przymulona. Może zapytaj lekarza czy te nie byłyby lepsze... Co do pustki w głowie i braku ochoty na cokolwiek to nie wiem... Też mnie to drażni... Jak już się zmuszę do zrobienia czegoś to później jestem zmęczona jak po ciężkiej pracy fizycznej...
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
02 cze 2009, 21:08

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Przeskocz do