FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 05 maja 2009, 15:20
Estel86, ja na początku miałam jadłowstręt a po pół roku....hmmmm nie jem tylko pochłaniam żarełko ;) aż zaczynam się irytować jak wchodzę na wagę...... :roll:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez elfrid 14 maja 2009, 13:57
witam
mam pytanie do tych, ktorzy brali wieksze dawki fluoksetyny, np 40mg wzwyz. Czy po zwiekszeniu dawki z 20 na 40mg jeszcze raz trzeba sie meczyc z tymi skutkami ubocznymi, jaki nastąpiły przy włączaniu leku, czy już to przebiga łagodniej.
pozdrawiam
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 14 maja 2009, 18:34
Ja zwiększałam z 20mg na 40 mg po pół roku i nie odczułam w ogóle żadnych skutków ubocznych.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez elfrid 14 maja 2009, 18:52
dopiero po pol roku? myslalem, ze sie zwieksza na poczatku kuracji jak jest dobra odpowiedz na leczenie aby uzyskac maksymalny efekt terapeutyczny. ja biore od trzech tygodni
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez namiestnik 15 maja 2009, 11:44
Tego się bierze raczej najmniej ile trzeba by uzyskać efekt terapeutyczny. Ale ja np. zwiększałem bardzo szybko i w krótkich odstępach i było bosko! :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 15 maja 2009, 11:59
elfrid, jak się dobrze reaguje na dawkę terapeutyczną 20 mg, to po kiego pakowac w siebie jeszcze raz tyle?
Ja zwiększyłam po pół roku, bo miałam problemy które odbiły się na moim zdrowiu i biorę naprzemiennie 20mg jednego dnia a kolejnego 40mg i już niedługo psowrotem schodzę na 20 mg.
Przy 40 mg już można czuć niemiłe skutki przy odstawianiu dlatego wcale mi się to nie podobało jak psychiatra zwiększyła mi dawkę leku.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez elfrid 15 maja 2009, 13:59
wiem, wiem kazdego leku bierze sie jak najmniej. depresja praktycznie ustapila, ten lek mnie z niej praktycznie "wybił, wykopał" ale nadal mam problemy z koncentracja, stad lekarka uwaza, ze jak jest wyrazna poprawa to jeszcze zwiekszenie dawki moze byc pozadane i wyostrzyc koncentracje. ale to juz ja mam zdecydowac :D i wlasnie rozwazam taka mozliwosc. lek jest tani, nie ma skutkow ubocznych przynajmniej dla mnie, jedyny minus to ta akatyzja, nasilenie niepokoju przez pierwsze dwa tygodnie. a dobra koncetracja jest mi potrzebna.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Re: Seronil

przez Grubcia 20 maja 2009, 05:36
Mam depresje z zahamowaniem,bez leku ,z oslabieniem,totalny brak motywacji i brak sily do czegokolwiek,totalny marazm,brak wszelkich zainteresowan,powinnam pisac prace ,uczyc sie ,zyc,a nie wegetowac.dzis bylam u nowego lekarza dal mi seronil,czy ten lek mnie zaktywizuje,zmotywuje do dzialania
Lekarz mnie przestraszyl,bo powiedzial,ze u niektorych seronil powoduje sennosc,bardzo mnie tym zdziwil,pierwsze slysze o takim dzialaniu fluo.?
PomoglWam ten lek???
Chyba wolalam miec leki ,sa latwiejsze tak mi sie wydaje,jest wiecej lekow na leki
niz tych na aktywizacje,zwlaszcza,ze wycofali imipramine i dezypramine,nie wiadomo dlaczego.
Zahamowanie jest zle,leki tez bardzo utrudniaja zycie
Tak chcialabym zyc normalnie,juz nie moge lecze sie od 3lat.ciagle nawroty,depresji,nerwicy,ktore ciagle pokazuje nowe oblicza,kolejne zmiany lekow,wiekszych rezultatow leczenia nie widze.
Ostatnio edytowano 20 maja 2009, 12:42 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Double
Grubcia
Offline

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez namiestnik 20 maja 2009, 11:02
Wszystko to jest złe, i lęki i taka depresja. Co do depresji to doskonale Cię rozumiem - bo też tak miałem. I właśnie seronil wyprowadził mnie z tego stanu - więc powodzenia dla Ciebie! Oby i u Ciebie się udało.

Powiedz jak bardzo jest brak tej motywacji? Wstajesz rano? Myjesz się? Jesz śniadanie? Coś dalej się dzieje?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 20 maja 2009, 12:44
Grubcia, mnie też seronil wyprowadził z depresji :)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez Grubcia 20 maja 2009, 15:01
Z wstaniem bywa roznie,teraz biore jeszcze edronax,ktory pobudza i sprawia,ze wstaje,ale potem jest gorzej,bo jedyne ,co robie to przelaczam kanaly w tv,albo slucham glosno muzyki przez sluchawki
Edronax poprawil koncentracje,wiec teraz zdarza mi sie pograc na kompie lub przejrzec gazete nic poza tym
Dzieki,to co napisaliscie jest pocieszajace,mam nadzieje ,ze na mnie tez tak podziala
Faktycznie dziala fluo,dopiero po 6-8 tyg?
Przeraza mnie tak dlugie czekanie na efekt
I ta dawka,jak zwykle najpierw 1 tabl po miesiacu,dwoch dopiero bede mogla zwiekszyc,chcialabym brac wiecej,zeby szybciej miec efekt,ale lekarz sie oczywiscie nie zgodzil,musze sie uzbroic w cierpliwosc:(
Grubcia
Offline

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 20 maja 2009, 15:14
Grubcia, no niestety na mnie pierwszy raz Fluo zadziałałą po 3 tygodniach, drugi raz dopiero po około 2 miesiącach, przy czym skutki uboczne były dla mnie koszmarem - ale do przejścia.
Z perspektywy czasu uważam, ze warto było czekać, Fluoksetyna działa powoli ale skutecznie.
Ja dawkę zwiększyłam z 20mg ( bo od tylu zaczynałam) na 4mg co drugi dzień ( i 20mg w pozostałę dni) po pół roku.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez Grubcia 20 maja 2009, 16:48
No trudno,poczekam i zobacze,czy cos sie zmieni
Linka,a moglabys napisac,jakie mialas obj.uboczne???przepraszam,ze Cie tak wypytuje,ale sie denerwuje.jeszcze mnie doktor nastraszyl z ta sennoscia i sie teraz "nakrecam"
Grubcia
Offline

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez namiestnik 20 maja 2009, 17:19
Jesteś na dobrej drodze. Coś się dzieje. Najgorzej to zużyć na wstanie całe siły i pójść spać znowu do łóżka.

Ja się ratowałem czym mogłem. W sumie to do dziś bez baaaardzo mocnej kawy po wstaniu to padam wkrótce.


Z tym więcej i szybciej to trzeba uważać. Ja bardzo szybko i bardzo mocno zaszalałem (bez pozwolenia lekarza). Czułem się wyśmienicie - jak na wszystkie okoliczności które mnie otaczały. Ale stałem się bardzo agresywny, energia mnie rozpierała, myślałem o wielu złych rzeczach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 33 gości

Przeskocz do