FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 26 gru 2008, 11:31
jar23, Pierwszy raz brałam 4 miesiące Fluoksetynę ( to samo co Seronil tylko inaczej się nazywało - Deprexetin) na zaburzenia depresyjno lękowe, brałam za krótko, sama sobie odstawiłam lek bo czułam się super i po pół roku dopadło mnie to znowu, teraz jestem spowrotem na Fluoksetynie od trzech miesięcy i mam ją brać jeszcze ok pół roku :-)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez jar23 26 gru 2008, 14:06
no ja juz dzis troszke lepiej sie czuje, widze jakies swiatelko w tunelu..:-)
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
10 sie 2008, 10:25

Re: Fluoksetyna

Avatar użytkownika
przez Magdalenka81 28 gru 2008, 11:56
Dzisiaj wzielam ostatnia tabletke.Sorry linka656 ze sie nie odzywalam ale bycie tu kosztuje mnie wiele.Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
09 kwi 2008, 15:40
Lokalizacja
Colchester

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Kampus 28 gru 2008, 17:05
Ja się zastanawiam czy jest to dobry okres do brania tego leku w moim przypadku. Jestem studentem a niedługo rozpocznie się sesja i zastanawiam się nad tymi skutkami ubocznymi czy nie wpłyną one ujemnie na naukę. Czy po tych 2, 3 tyg skutki uboczne które tu opisujecie na pewno miną? Ogólnie to mam kłopoty z pamięcią, koncetracją i z przyswajaniem wiedzy (całkiem spore) i właśnie dlatego lekarz przepisał mi seronil. Twierdzi że to lęki powodują te intelektualne problemy u mnie, a seronil je usunie. Czy nie lepiej poczekać z tym lekiem jak się zakończy sesja? :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
20 gru 2008, 22:17

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Radek 29 gru 2008, 00:18
Kampus ja na twoim miejscu bym zaczął brać seronil. Powinien akurat zacząć działać na sesje. Takie najgorsze efekty uboczne znikają po ok tygodniu, dwóch a potem już się wszystko stabilizuje. Ja właśnie zdecydowałem się na leki żeby jakoś zaliczyć ten semestr, bo u mnie depresja objawia się totalną niechęcią do robienia czegokolwiek a uczenie się jest szczególnie trudne. Seronil ma właśnie działanie aktywizujące.

Jutro minie mi 21 dni na seronilu i czuję się już lepiej. To jeszcze nie jest mój normalny stan ale już mam stabilniejszy nastrój. Czuję, że dzisiaj sobie normalnie zasnę.

Pozdrawiam i trzymajcie się :)
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Kampus 29 gru 2008, 00:47
Ok Radek. Przekonałeś mnie. Zaraz po sylwestrze zaczynam łykać te pigułki. :D Muszę przyznać że spodziewałem się niższej ceny tego leku. Czy są jakieś zamienniki seronilu a jeżeli są to dużo tańsze? W mojej aptece 30tabl kosztuje 25zł (a przepisane mam 60tabl).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
20 gru 2008, 22:17

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Radek 29 gru 2008, 17:44
Ok Radek. Przekonałeś mnie

Przed użyciem przeczytaj ulotkę bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą ;)

Tańszy jest chyba polski Andepin. A tak w ogóle seronil to podobno jeden z tańszych leków.

No a ja mam humor w porządku ale nadal ciężko mi wstać rano z łóżka. Dobrze, że mam na razie wolne.
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 29 gru 2008, 17:54
Jest jeszcze taki generyk - Deprexetin - ja go łykam i w zależności od apteki kosztuje od 14 do 20 zł.
Oczywiście mówimy o dawce 20mg :-)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Kampus 31 gru 2008, 18:28
Seronil już zakupiony. Znalazłem apteke w której był za 14zł (20mg 30tabl). Ulotka trochę jest przerażająca. :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
20 gru 2008, 22:17

Re: Seronil

przez jar23 01 sty 2009, 14:02
Witam..biorę Seronil 20mg od 13 dni i do tej pory nie widzę żadnej poprawy, wręcz jest gorzej niż przed rozpoczęciem leczenia..:-((..po takim czasie juz powinieniem widzieć jakieś skutki, więc to chyba lek nie dla mnie. Co myślicie??..pozdrawiam
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
10 sie 2008, 10:25

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 01 sty 2009, 15:45
jar23, tłumaczyłam już, że działanie fluoksetyny zaczyna się zwykle dopiero po 3-4 tygodniach, neistety trzeba przetwać ten okres ale będzie już coraz lepiej...poczytaj sobie całe tematy o seronilu i bioxetinie - to te same leki.
Nie tylko Ty się męczysz na początku :-|
Kampus, olej ulotkę bos ię dopatrzysz u siebie wszystkich objawów ubocznych ( ja tak miałam za pierwszym razem) jak miałam brać ten lek drugi raz to wywaliłam odrazu ulotkę do pudełka z lekami i nawet jej nie czytałam :mrgreen:

Ps. Jak ostatnio przeczytałam ulotkę od FERVEXU (sic :!: ) to aż się przeraziłam jak napisano tam coś o splątaniu i omamach :mrgreen:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Radek 02 sty 2009, 14:05
No a ja przed chwilą wziąłem 25 kapsułkę. W sumie jest jakaś niewielka poprawa ale nadal nie jest dobrze. Rano muszę się zmuszać do wstania z łóżka. Zwlekam się z niego zazwyczaj ok. 12:00. Spędzam cały dzień przed kompem. Wieczorami czuję się super. Mam mnóstwo energii i poczucie, że mogę wszystko. Przychodzi noc a ja nie mogę zasnąć i wiercę się w łóżku do ok. 2:00 a rano znowu nie mogę wstać. Na razie mogłem sobie na to pozwolić, bo mam przerwę świąteczną ale od poniedziałku wracam na uczelnie i będę musiał wstawać o 6:00. Mam nadzieję, że seronil zacznie działać książkowo tzn. po miesiącu, bo jak tak dalej pójdzie nie zaliczę semestru :(

A o której wy bierzecie seronil? Ja teoretycznie powinienem brać rano ale zazwyczaj jest to koło południa. Może jakbym brał wcześniej nie miałbym problemu z zaśnięciem w nocy? Linka656 po jakim czasie ustabilizował się u ciebie nastrój i sen?

Pozdrawiam.
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 02 sty 2009, 15:11
Radek, za pierwszym razem szybciutko - już po około trzech tygodniach.....
Gdy zaczełąm brać fluo drugi raz w październiku już tak pięknie nie było - skutki uboczne trzymały się ok 3 tygodni, a działania takie naprawde stabilizujące zaczęło się dopiero po dwóch miasiącach.......potem tydzień- dwa powrotu do stanu wegetacji (na skutek jednorazowego pijaństwa - wiem nie powinnam) teraz zaczynam czwarty miesiąc leczenia i jest ok :mrgreen:
Lekarz kazał mi oatatnio zwiększyć dawkę - ale na skutek stabilizacji życiowej i wyjaśnieniu pewnych spraw poradziłam sobie troszku cały czas jestem na dawce 20mg.
Powinnam brać tabletki rano ale że lubię sobie pozalegać w łóżku to teraz łykam je ok 12 :mrgreen:
Ale od poniedziałku jak trzeba będzie zacząć wstawać z rańca na uczelnię będę je brała pewnie ok 6-7 rano :roll:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Radek 02 sty 2009, 16:04
Dzięki linka za szybką odpowiedź. Pociesza mnie to, że dobrze się już czujesz.
Ja pamiętam, że za pierwszym razem czekałem bardzo długo na rozkręcenie się leku. Ale wtedy zaczynałem powolutku od 10 mg no i regularnie popijałem :oops: Dopiero jak przestałem pić doszedłem do siebie. Trwało to na pewno dłużej niż miesiąc. Trzeba wybrać - picie albo zdrowie.

Tylko, że wtedy było ze mną dużo gorzej niż teraz i pomogła mi dopiero dawka 40 mg. Obawiam się, że teraz też 20 mg to za mało. Niestety do swojego lekarza idę dopiero za 2 tygodnie a w międzyczasie idę do innego tylko po receptę. Wiem, że w końcu będzie lepiej, że to tylko kwestia odpowiedniej dawki i czasu. Niestety tego czasu nie mam. Zaczyna się ciężki okres na studiach a ja nie mam siły na nic. Dobija mnie ta niemoc. Co ze mnie za facet :(
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do