FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Kampus 21 gru 2008, 21:56
Ok Alaaa dzięki za ostrzeżenie :D . Mnie bardziej interesowało jak to jest z medycznego punktu widzenia tzn. czy niewielkie ilości alkoholu powodują że seronil nie spełnia swojego zadania???
Czy ktoś z Was się pytał swojego psychiatry o to? Ja niestety zapomniałem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
20 gru 2008, 22:17

Re: Seronil

przez GrzesiekC 22 gru 2008, 16:46
Biorę od dwóch miesięcy,piłem alkohol podczas leczenia i zdecydowanie niepolecam :) - potężne przygnębienie już po jednym piwie. Ten sylwester będzie zakrapiany soczkiem...i dobrze. Przynajmnej będę pamiętał co się działo.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
22 gru 2008, 16:38
Lokalizacja
Łódź

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 22 gru 2008, 21:10
Kampus, alkohol powoduje, ze Fluoksetyna nie działa poprostu....
Ja miałam tak jak pisze GrzesiekC, na początku brania, po trzech czterech miesiacach jeśli nastrój już będzie stabilny i pojawi się ochota do imprez ja mogę się napić ale jest to np jedno piwo albo jeden drink :-) i raz na dwa trzy tygodnie:-)
Jakis miesiac temu po trzech piwach i 100ml wodki mialam przez tydzien kaca a nastepny dochodzilam do siebie....nie polecam.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez namiestnik 22 gru 2008, 22:04
U każdego jest nieco inaczej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Kampus 24 gru 2008, 00:41
Hmmmm chyba się wstrzymam z tym seronilem bo niedługo sylwek. Obawiam się że na 1 piwku by się nie skończyło hehe. Po sylwestrze zaczne go łykać. :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
20 gru 2008, 22:17

Re: Seronil

przez jar23 24 gru 2008, 15:14
Witam...
Od 4 lat zmagam się z nerwicą lękową. Ostatnimi czasy objawy mi sie nasilily i lekarz przepisał mi Seronil. Biorę 20 mg rano od soboty i nie wiem co sie ze mna dzieje. Jestem totalnie rozkojarzony, czuje ciągły lęk, jestem tak jakby nie obecny, czasami mam wrażenie utraty świadomości, jakbym tracił nad sobą kontrolę, nie mogę sie na niczym skoncentrować. Nie wiem czy może to być spowodowane Seronilem, czy pogłębia mi się nerwica??..
pozdrawiam
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
10 sie 2008, 10:25

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 24 gru 2008, 15:50
Kampus, zastanów się czy Ty chcesz się w ogóle leczyć??
Skoro jedno piwo jest ważniejsze od wyzdrowienia.....
Zawsze się zastanawiałam po co leki ludziom którzy mogą się obyć bez nich......

jar23, spokojnie, spokojnie - dziwi mnie , że lekarz nie uprzedził Cię o skutkach ubocznych.
To co opisujesz to klasyczne objawy uboczne Fluoksetyny, ona w tym momencie zaczyna pracować z Twoim układem nerwowym i staje się on bardzo wrażliwy...minął dopiero tydzień, za tydzień ten stan napewno ci przejdzie a za dwa, trzy tygodnie rozpocznie się działanie lecznicze Seronilu i zaczniesz czuć się coraz lepiej....

Nie martw się, nerwica się nie pogłębia :-)
Wszystko będzie ok - fluoksetyna (czyli składnik cznny Seronilu) działa powoli ale skutecznie.
Głowa do góry, teraz moze być coraz lepiej:-)


Ja już trzy miesiące na fluo i czuje się dobrze :-)
Wiadomo zdarzają się gorsze dni...ale to juz wyjątki :mrgreen:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez jar23 24 gru 2008, 16:08
dzięki linka za słowa otuchy..bo juz sie bałem, że chyba wariuje..:-)..teraz mam dwa tygodnie wolnego w pracy więc przez ten czas powinieniem sie poczuc lepiej. Czyli mówisz ze uczucie takiej dezorientacji i otępienia to napewno skutek uboczny Seronilu?..
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
10 sie 2008, 10:25

Re: Seronil

przez harnaś 25 gru 2008, 09:54
hej witam i pozwole wtrącic swoje dwa grosze:)
biore fluoksetyne juz jakis czas...pomaga bo nie czuje sie taki niesmialy i apatyczny jak wczesniej gdy nie bralem a czegos potrzebowalem do normalnosci...ale podziele sie z wami moimi spostrzezeniami co do fluo a wiec jesli chodzi o picie alkoholu to w niczym mi nie przeszkadza,nie mam kaca glowa mnie nie boli poprostu jest normalnie jesli ktos oczywiscie nie przedawkuje alkoholu:)...fluo jest naprawde oki:) zero jakich kolwiek skutkow ubocznych takich jak:suchosc w gardle,trzesiawki,brak koncentracji,zmeczenie lub sennosc...i cos dla panow:) nie odczuwam zadnego zniechecenia do seksu a wrecz przeciwnie mam na to ochote non stop i to jest troche nawet przerazajace...ale do opanowania wkoncu to sama rozkosz:)...
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
28 paź 2008, 22:26
Lokalizacja
wawa

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Radek 25 gru 2008, 14:15
Witam wszystkich. Leczyłem się kiedyś z depresji seronilem. Pamiętam, że bardzo mi pomógł i dokonałem wtedy istotnej zmiany w swoim życiu. Czułem się świetnie i odstawiłem leki. (Sam, bez konsultacji z lekarzem).

Niestety w wakacje miałem dużo stresów a potem przyszła szkoła i szarość za oknem. Wróciła mi depresja :( Teraz spróbuję jeszcze wspomóc się psychoterapią a na razie zacząłem znowu brać seronil 20 mg/dobę. Wziąłem dzisiaj 17 tabletkę i jak na razie nie widzę super poprawy. Tzn. czuję się trochę lepiej. Mam w ciągu dnia wahania samopoczucia. Jednak nadal nie za bardzo mi się chce cokolwiek robić. Martwi mnie to, bo mam trochę zaległości w szkole a lada dzień zacznie się okres zaliczeń i egzaminów. Dziwne jest to, że budzę się nad ranem z uczuciem niepokoju a potem zasypiam i śpię przerywanym snem do południa. Śpię po ok 10 godzin na dobę a mimo to ciężko mi wstać z łóżka. Miał ktoś tak po seronilu?

Pozdrawiam i życzę pogodnych i spokojnych świąt :)
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 25 gru 2008, 20:44
jar23, moim zdaniem to skutek uboczny tego leku - ja tak mialam - po ok 3 tygodniach wszystko się uspokaja, głowa do góry nie zwariujesz od niego:-)

Radek, ja miałam dokładnie to samo gdy grugi raz zaczełam brać fluoksetynę zaczeła działać później niż za pierwszym razem, skutki uboczne też ciągnęły się dłużej i miałam dokładnie tak samo - budziłam się np o 5 rano z waleniem serducha i lękiem ipotem dosypiałam do tej np 10 ale byłam zmęczona i ciężko było mi się zebrać......ale biorę juz trzy miesiące i jest już ok ze snem:-)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez jar23 25 gru 2008, 21:32
linka a miałaś tez uczucie depersonalizacji i takiego totalnego splątania??..bo zastanawiam się czy nie przerwać brania tego leku bo jestem nie do życia..
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
10 sie 2008, 10:25

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 25 gru 2008, 22:10
jar23, tak miałam......nie mogłam na niczym się skupić.....czułam się jakbym wychodziła z siebie i stawała obok...niby ja ale nie ja.......ciągłe napięcie jakby mi ktoś wpuścił ul w środek ciał.....tak jak pisze za pierwszym razem trwało to ok 2 tygodnie za drugim ok miesiąc....ale wszystko się uspokoiło.....
Jeśli po miesiącu leczenia skutki nie miną idź do psychiatry -sam nie odstawiaj, lekarz napewno dobierze ci jakiś inny lek :-)
Ale bądź cierpliwy, fluoksetyna działa powoli ale jest skuteczna tylko trzeba przetrwać ten pierwszy okres:-)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez jar23 26 gru 2008, 11:25
to w takim razie zacisne zęby i spróbuje wytrzymać. Linka a Ty na co przyjmowałaś Seronil?, na depresje?..ja mam stwierdzone zaburzenia depresyjno-lękowe..
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
10 sie 2008, 10:25

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do