FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 29 maja 2008, 22:52
Ziółka ziólkami, ja np osobiście uwielbiam melisę z cytryną i pijam codziennie jedną przed snem, nie wiem czy ona mi pomaga czy raczej ten rytułał:-)

Trening Shultza= trening Jacobsona
Tu masz linka do darmowego mp3 :-)
mcgyver.wi-net.pl/schultz.mp3

Ja byłam w ogóle na nie do takich spraw a jednak.......
Mi osobiście pomogło i gdy się bardzo zepnę ( albo zdenerwuję) do dziś serwuję sobie przed snem taki trening.
Tyle, że gdy miałam nasilone objawy nerwicy i nie mogłam spać potrafiłam wysłuchać go kilka razy pod rząd - a teraz czasem usypiam spokojna w połowie:-)
Mam nadzieję, że pomoże.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez milenka 29 maja 2008, 23:26
linka656 dziękuje za rady i na pewno skorzystam może akurat pomoże mi to spokojnie zasypiać, Melisa z cytryna brzmi bardzo kusząco. A z tym treningiem Jacobsa to mała pomyłeczka widocznie źle usłyszałam ;)
I need a miracle...
rok zmian... "Chodź ze mną by sens nadać życia krokom..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
76
Dołączył(a)
21 maja 2008, 14:45
Lokalizacja
wlkp.

Re: Fluoksetyna

przez paok 01 cze 2008, 00:37
Moim zdaniem bardzo dobry lek, na mnie dziala 10 razy lepiej niz paroksetyna
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
03 maja 2008, 15:28

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Fluoksetyna

przez mimi1982 01 cze 2008, 19:54
Też dostałam fluoksetyne 10mg zaczynam od wtorku mam nadzieje że poczuje się lepiej...
mimi1982
Offline

Re: Fluoksetyna

Avatar użytkownika
przez Magdalenka81 01 cze 2008, 22:57
poczatkowe objawy mdlosci i zawroty glowy,ale teraz nie czuje zadnych skutkow ubocznych zabaczymy jak bedzie dalej.

Mam pytanko czy wolno mi pic alkochol??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
09 kwi 2008, 15:40
Lokalizacja
Colchester

Re: Fluoksetyna

przez Mafju88 02 cze 2008, 00:48
Magdalenka81 napisał(a):poczatkowe objawy mdlosci i zawroty glowy,ale teraz nie czuje zadnych skutkow ubocznych zabaczymy jak bedzie dalej.

Mam pytanko czy wolno mi pic alkochol??



NIE WOLNO
I'll be where the eagles flying higher and higher
Offline
Posty
647
Dołączył(a)
20 gru 2007, 11:51

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Rzaba 02 cze 2008, 18:54
To ja Rzaba
Pamietacie mnie jeszcze? :mrgreen:

Chciałam przywitać "satrych " bywalców" i nowe biedne duszyczki zmagające się zta paskudna choroba..
Czuję się wspaniale :)
Pamietam doskonale poczatki mojej depresji. Było to dokładnie rok temu. BYłam potwornie zagubiona, nieszczęśliwa i przerazona.
A teraz? Treaz jest tak :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Trzymam kciuki za was!
Wy tez wyzdowiejecie.
Ps. ja tez robię prawko własnie. Idzie mi...hmmm..kiepsko :lol: :lol: :lol:
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Bioxetin-proba rzucenia

przez mateuszzzz90 02 cze 2008, 20:09
biore bioxetin juz około 3 miesiecy jest dobrze postanowiłem rzucic robie to sam bez wiedzy lekarza nie biore juz kilka dni stałem sie troche agresywny i objawy troche wracaja co robic to normalne czy wrocic do brania lekow???
Offline
Posty
106
Dołączył(a)
12 lut 2008, 23:14

Re: Bioxetin-proba rzucenia

przez celineczka3 02 cze 2008, 20:28
Leki przeciwdepresyjne z tego co wiem powinno sie przyjmowac przynajmniej pol roku, przy pierwszym epizodzie choroby. A przedwczesnie konczac kuracje to mozna wiecej narobic szkody niz pozytku. Do tego wszystkiego z tego co sie orientuje nie wolno leków psychotropowych odstawiac nagle z dnia na dzien.Powinno sie dawki stopniowo zmniejszac. Nie bede sie wymadrzac bo nie wiem jak to dokladnie jest z fluoxetyna(ponoc dziala jeszcze jakis czas po odstawieniu), ale uwazam ze byloby madrzej takie rzeczy ustalac z lekarzem i nie robic nic na wlasna reke. Krotko mowiac, z tego co mowisz chyba za wczesnie na odstawianie leków, dlatego porozmawiaj o tym z lekarzem:):)
celineczka3
Offline

Re: Bioxetin

przez mini73 02 cze 2008, 22:32
witam, od lat brałam różne leki, z różnym skutkiem. od ok. 2 lat biorę
regularnie m.in. bioxetin (+tranxene i pernazinum). składanka pomaga, a właściwie pomagała, ponieważ leków nie biorę już od ok. 3 tygodni. poprostu skończyły się, ja czułam się dobrze i przez moment było ok. jazdy wróciły niedawno. lęki, wyolbrzymianie, katastroficzne myślenie, a do kompletu - sztywnienie mięśni. podczas rozmowy z ludźmi drętwieje mi kark i widać jak szczęka "chodzi". zawsze tak mam kiedy odstawię leki. a te leki odstawiam kiedy poczuję się lepiej - i od 10-ciu lat w koło Macieju. Lepiej - odstawiam leki, gorzej - szukanie pomocy.
Traf chciał, że moja praca polega właśnie na kontaktach z ludźmi. I tutaj zwraca się szczególną uwagę na reprezentatywność. Zatem, w razie objawów - maskarada w postaci bioxetinu i mu podobnych. Do tego - wstyd powiedzieć - pijam alkohol i to dość często. Nie jestem w stanie zrezygnować bez względu na skutki.
Czekam z obawą na posty, przypominając, że BOXETIN w moim przypadku jest w dechę.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
02 cze 2008, 21:45

Re: Bioxetin

przez celineczka3 03 cze 2008, 16:05
To moze do tego bioxetinu jeszcze jakas psychoterapia by sie przydala??;>Skoro masz nawroty to swiadczy o glebszych problemach a to juz leczy sie nie tylko lekami.
celineczka3
Offline

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Mada 03 cze 2008, 17:28
Czesc dziewczyny :) Jak tam samopoczucie?
U mnie bez wiekszych zmian ale zauwazylam ze coraz czesciej zartuje i sie usmiecham...
There are some defeats more triumphant than victories.
If you don't risk anything you risk even more.
"[Spring is] a true reconstructionist."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez milenka 03 cze 2008, 23:27
U mnie samopoczucie wręcz niesamowite! Gadam gadam i jeszcze raz gadam, śmieję się i do wieluu rzeczy podchodzę zupełnie inaczej. Szkołą też sie już tak nie przejmuje bo co mi da ciągłe myślenie o ocenach, niech będzie co ma być. Jedyne co mnie trochę drażni to to, że często cały czas często mylę słowa i gubię się w moich wypowiedziach :roll: ah no i ta pamięć też często daje znać o sobie jak już wyżej zresztą w postach pisałam.

Wszystko było by pięknie gdyby tylko nie te noce... pije melisę, ćwiczę mięśnie ale i tak jakoś ciężko mi przychodzi zasnąć.
I need a miracle...
rok zmian... "Chodź ze mną by sens nadać życia krokom..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
76
Dołączył(a)
21 maja 2008, 14:45
Lokalizacja
wlkp.

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 04 cze 2008, 12:56
Milenka to bardzo się cieszę, że jakoś się układa:-)
Trzeba jeszcze poczekać, mi jak już nie dawałam rady z "niespania" pomagał doraźnie stilnox - ale wstrętne lekarstwo o dawce dla konia chyba, więc nie radzę nikomu go zażywać.
Gubienie się w wypowiedziach i takie rozkojarzenie minie szybko, potem będziesz miała większą koncetrację niż kiedyś:-)
Powiadam ci, poczekaj tak ok 3-4 tyg i będzie :D
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Przeskocz do