FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

przez Moniunia27 05 mar 2008, 14:04
Julcia dzieki wielkie :D
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 lut 2008, 19:09
Lokalizacja
Myslenice

Avatar użytkownika
przez julia24 05 mar 2008, 14:06
Spoko:)
A jak sie czujesz w ogole?
Człowiek więcej boi się tworów własnego umysłu niż konkretnej rzeczywistości.-Antoni Kępiński.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
30 sty 2008, 02:20

przez Moniunia27 05 mar 2008, 14:09
dzisiaj czuje sie dobrze dawno sie tak nie czulam :D
ten zelofan nie bore wyrzucialm go jednak a jestem na samym seronilu zobacze moze sie uda.

a co u Ciebie ty tez jestes na samym seronilu?
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 lut 2008, 19:09
Lokalizacja
Myslenice

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez julia24 05 mar 2008, 14:18
to dobrze ,ze dobrze sie dzis czujesz:).
ja o dziwo dzis tez lepiej-nie mam nudznosci i tych zawrotow glowy.
biore seronil i na noc xanax 0,25mg(mala daweczka).
nawet spalam dzis lepiej:)
oby wiecej takichj dni,a nawet lepszych!!!
Człowiek więcej boi się tworów własnego umysłu niż konkretnej rzeczywistości.-Antoni Kępiński.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
30 sty 2008, 02:20

przez Moniunia27 11 mar 2008, 14:21
jezu kochany ja juz nie wiem co mam robic :cry: zazywam ten seronil juz piaty tydzien 20 mg i nic zadnej poprawy nie widze-strasznie zle sie czuje :( leki mam straszne nie moge sobie miejsca znalesc dalje boje sie ludzi,nie wychodze z domu.nie wiem czy dac jeszcze szanse seronilowi piszecie tu ze on pomaga czemu na mnie nie dziala :( ja nie mam zadnych objawow ze pic mi sie chce przy nim ani nie mam braku apetytu jak piszecie to ja juz nie wiem moze nie ide na niego :(

chyba jeszcze najlepiej czulam sie jak bralam seroxat i xanaks ale znow wracac do tego sama juz nie wiem :(

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 1:43 pm ]
dzisiaj bylam u psychiatry swojego bo juz nie dawalam sobie rady ze soba przyjela mnie fajnie i udalo mi sie ja namowic zeby zwiekszyla mi seronil powiedziala ze nie ma problemu i od dzis biore 40 mg.zobacze jak sie teraz bede czula moze poprostu mialm za mala dawke seronilu.
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 lut 2008, 19:09
Lokalizacja
Myslenice

przez frutek 14 mar 2008, 14:29
Siemanko, wlasnie przepisali mi seronil.mam nerwice lekowa, natrectw i bulimie wiec ogolnie jest fajnie. wczesniej bralam paromerck, ale bylo tragicznie 3 tygodnie bez zalatwienia sie myslalam ze umre, a do tego zero snu caly czas mi nogi chodzily i bylam jeszcze bardziej zdenerwowana niz zwykle.no a umnie to jest tak ze stres zazeram, a potem stresuje sie ze bede gruba.itak kolko sie zamyka. powiedzcie mi jak to jest z tym seronilem, w sensie jedzeniowym, apetyt znika?a jak z zalatwianiem?wiem ze leki przejda po jakims czasie. do tego biore jakies lek na sen trittico....czy ktos cos o tym wie?z gory dziekoweczka i pozdro dla calej grupy seronilowej ;)
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
04 mar 2008, 13:27

Avatar użytkownika
przez pyzia1 14 mar 2008, 15:58
Seronil rzeczywiście zmniejsza apetyt chociaż to indywidualna sprawa, ale myślę że na bulimię może na prawdę pomóc.
Ja zaczynam schodzić z dawki i już niedługo odstawię seronil po długim czasie brania. Nie wiem jak będzie ale mam nadzieję, że dam radę.
Moniunia27, możliwe że Twoja dawka rzeczywiście była za mała na początek. Nie upadaj na duchu, jeszcze będzie ok, powodzenia.
Wszelkie przywiązanie jest koniec końców źródłem bólu.Szczęśliwi,którzy obywają się bez niego.Samotny nie opłakuje nikogo,nikt też nie płacze nad nim.Niech ten,kto nie chce cierpieć,kto czuje trwogę przed zgryzotą,uwalnia się od ludzi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
745
Dołączył(a)
15 paź 2007, 10:28

Avatar użytkownika
przez julia24 14 mar 2008, 16:00
ja wlasnie wzielam sobie niechcacy troche za duza dawke....przez pomylke 60mg,a biore 40mg:(
Człowiek więcej boi się tworów własnego umysłu niż konkretnej rzeczywistości.-Antoni Kępiński.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
30 sty 2008, 02:20

przez atb89 15 mar 2008, 01:34
mi seronil zwiekszyl i apetyt i libido a jak julia24 raz wzielas wieksza dawke to nic sie nei stanie nie martw sie ;)
atb89
Offline

Avatar użytkownika
przez julia24 15 mar 2008, 05:55
nikt89 napisał(a):mi seronil zwiekszyl i apetyt i libido a jak julia24 raz wzielas wieksza dawke to nic sie nei stanie nie martw sie ;)


A mi wszystko pozmniejszal....:)
Człowiek więcej boi się tworów własnego umysłu niż konkretnej rzeczywistości.-Antoni Kępiński.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
30 sty 2008, 02:20

przez Rosomak 15 mar 2008, 23:40
Ja biore prawie 2 tygodnie pierwszy tydzien 10mg teraz 20mg, mialem male bule brzucha, ale przeszkadza uczucie przegrzania ciala, to jest jeden z objawow zespolu serotoninowego wiec nie wiem czy moze mi pomoc serotonil , ktos mial takie objawy?

Goraczki nie mam, pewnie objawy zespolu serotoninowego nie sa tak lagodne, ale sam nie wiem od paru dni tak mam.
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
22 lut 2008, 10:15

przez frutek 17 mar 2008, 09:45
ja juz 4 dzień biore seronil i musze powiedzieć, że jestem w ciężkim szok. pomaga niesamowicie, załatwiam sie, nie mam napadu głodu i czuję się świetnie, tyle że właśnie mam przez 1 tydzień brać 10 mg, a potem 20 i nie wiem jak na to zareaguje.
no a jeżeli chodzi o minusy to czuje sie z lekka naspeedowana, bo nie bardzo mi sie chce spac i gdybym nie brała trittico to bym pewnie nie zasnęła.
a i też sie przegrzewam , ale znośnie i z dnia na dzień co raz mniej więc może za nie długo przejdzie.
może u ciebie też tak będzie
buziaki dla całej grupy:) :lol:
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
04 mar 2008, 13:27

Avatar użytkownika
przez midaa 21 mar 2008, 23:56
ja brałam ten lek pół roku i uważam,że jest dobry, brałam 2 miechy -po 10 mg potem po 20mg. przy odstawianiu rzadnych skutków ubocznych, uważam,że to dobry lek.pomógł mi bardzo w nerwicy netręctw.jest to lek troche starszy niż inne polepszacze nastroju, ale naprawde dobry, jak ktoś chce właśnie coś łagodniejszego.Moja lekarka mówiła mi ,że przy odstawianiu mogę 1-2 tyg. czuć się gorzej-że może się samopoczucie pogorszyć-a potem się unormuje i że to normalne jest.no ale nic takiego sie nie stało, poszło gładko.
MICHAEL JACKSON 1958-2009 [*] Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
135
Dołączył(a)
13 gru 2007, 12:52

Avatar użytkownika
przez julia24 22 mar 2008, 00:48
SIEMKA,
SLUCHAJCIE MAM PROBLEM. CZULAM SIE DOBRZE PO SERONILU 40MG AZ DO DNI TUZ PRZED OKRESEM(JAKOS 2 DNI PRZED). ZNOWU PLACZ I NIEMOC DZIALANIA,NIECHEC DO ZYCIA-NORMALNIE NAWROT DEPRESJI.
Z DNIEM KIEDY DOSTALAM OKRES-MINELO.
CZY MAM POWIEDZIEC O TYM LEKARZOWI?
3 MIESIACE BIORE SERONIL.
Człowiek więcej boi się tworów własnego umysłu niż konkretnej rzeczywistości.-Antoni Kępiński.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
30 sty 2008, 02:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 30 gości

Przeskocz do