FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez gallop 17 sty 2015, 19:20
tak jak pisalam trzeba sie przemoc na poczatku, choc nie sprawia to wgl przyjemnosci , kiedys z czasem chec wraca i przyjemnosc ;)
+ jak widzisz efekty nie tylko w psychice , ale fizycznie, poprawila Coi sie kondycha, lepiej wygladasz, jestes wysportowany to juz Ci sie humor poprawia ;D

naprawde warto... :)

-- 17 sty 2015, 18:21 --

ja mam 10 mg fluo

bo tak czasem jest ze nasz umysl sie buntuje i jest jeszcze gorzej, ale to jest przedsmak to tego prawidlowgo humoru ;)
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 gru 2014, 21:59

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 sty 2015, 19:31
lunatic napisał(a):
Ricah napisał(a):[b]
#lunatic
Troche wrzucasz do jednego wora. Wszystko zalezy od objawow jak i samego czlowieka.

nie ja, do jednego wora nazwanego depresją wrzucają lekarze wszystkie byle odchylenia on jakiejś przyjętej normy i osobie która tego nie potrzebuje pakują leki, te same leki które druga osoba dostanie na to ze nie potrafi wstać z łózka i nie ma siły zjeść ani się umyć, tylko ze konsekwencje takiego lezcenia potem ponosi pacjent a nie lekarz, dlatego tak mnie to irytuje, bo to takiego wora mnie kiedys wepchnieto uzależniając od tych leków, i dopiero wtedy sie przekonałem co to jest depresja ktora oodbiera siłe zeby rano wstać, a nie depresja w ktorej, z zreszta niewazne, niech kazdy robi co chce, przeciez biznes lekowy sie musi kręcić


Ha. Lunatic mówi moje słowa względem tego co się dzieje w psychiatrii i że zdrowym ludziom wypisują leki. No i co do qlopa.

Jak już mówiłem gallop . że ja nie atakuje cię tylko chcę uchronić cię przed braniem psychotropów więc się nie denerwuj.
Powiem ci dlaczego nie masz depresji.
Po 1. Zastanawiasz się jak sama napisałaś czy ja mam depresje czy sobie tylko wkręcam , bo czasami mi się wydaję że sobie wkręcam - sama to napisałaś.
2. Jestem pełna optymizmu ,wiara że będzie wszystko dobrze,Różne czynności sprawiają ci przyjemność,cieszysz się życiem. Sorry takie cos w depresji nie istnieje.
3. jesteś aktywna itd

Po prostu poszłaś do lekarza , powiedziałaś że czujesz się inaczej . on zapisał ci Psychotropy. Jak już ci mówiłem te leki są dla ludzi potrzebujących!!. A Psychiatrzy to kurwy że takie rzeczy robią! Mogą zdrowy mózg zniszczyć.

No i jeszcze jedno pytałem się na jakiej podstawie zdiagnozował ci depresję ? Nie umiesz odpowiedzieć.
Podaj mi objawy twojej depresji ?? To że czujesz się inaczej niż kiedyś i robisz mniej rzeczy , i nie chcę ci się zludzmi gadać to nie depresja.

Zyczę ci byś nigdy nie dostała depresji . Ale jak dostaniesz . A możesz dostać . przez branie psychotropów na zdrowy mózg . To wtedy nie będziesz sobie na siłę szukać leków i pytać co by tu dać na lekką fobie społeczną , żeby sobie poprawić. Tylko będziesz błagać żeby wkońcu poczuć się normalnie.

-- 17 sty 2015, 18:35 --

Teraz jeszcze mi odpiszesz . Że a co mam się zamknąć w pokoju i siedzieć na dupię . Nie nie masz tego robić , ale jak dostaniesz depresję to nie ma ,przemóc się , robić coś , uprawiać sport , bo ja się przemogę i uprawiam sport , ale gówno mi to daje satysfakcji . Nie chcę mi się już gadać wogólę zdenerwowałaś mnie znowu :) Za /cenzura/ nie masz depresji a twojego lekarza wsadził bym do pierdla , i mojego też bo nie byłem w takim stanie przed braniem psychoitropow jak jestem teraz .
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez gallop 17 sty 2015, 19:38
napisalam Ci juz, ze swoje objawy moge Ci napisac na priv a nie publicznie wylewac swoje bole ;)

tu chodzi o zaawansowanie stanu depresyjnego, czasem mam lagodne, a czasem glebsze to zalezy.
napewno nie jest to depresja jakas endogenna , ze lezy i patrze w sufit i tak 24/h.

ale nie czuje sie dobrze z sama soba jak dawniej. chce do tego wrocic...
nie wiem, 4 lutego mam wizyte u doktor i napewno zrobie jej przesluchanie na bank ;p

przy fobii spolecznej tez sa rekomendowane lekarstwa + of course terapie
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 gru 2014, 21:59

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 sty 2015, 19:38
Ricah napisał(a):lunatic, masz racje z tym, ze psychiatrzy raczej naleza do grupy lekarzy konowalow, ale te 3 rzeczy o ktorych pisales jak najbardziej moga wystepowac przy depresji. Nie wolno tez zapominac, ze sa rozne nasilenia depresji i to, ze ktos ma lagodna, to nie znaczy, ze nie ma prawa do poprawy jakosci swojego zycia. Lepiej reagowac poki latwo jest z tego wyjsc.
.


Jak ktoś ma łagodna depresję to nie podejmuję się leczenia farmakologicznego SSRI!!!. Te leki to ostateczność jak wisiałeś już na linie. na łagodną depresje to sport,kontakty z ludzmi może qlopowi poomoć i ma siłe na to więc to robi . A nie leki SSRI którę ją jeszcze bardziej zdystansują i przyhamują dopaminę w takim tryskającym życia organizmie . Będzie narzekać że czuję się gorzje mówie wam. /cenzura/ SSri na takie coś. To zjebanie mózgownicy
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez gallop 17 sty 2015, 19:41
ej kur wa wez mnie nie strasz hahahha ;p
przez Ciebie sie boje ;p
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 gru 2014, 21:59

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 sty 2015, 19:41
gallop, Ale ty nie masz też fobii społecznej , że ci się nie chcę gadać to nie fobia społeczna. A tego lekarza to jebnij w łeb o de mnie jak go spotkasz . Ja na moją lekarke już czycham jak ją spotkam na mieście jak się trochę podlecze , Oczywiście nie będzie wiedziała że to ja . Zabić jej nie zabiję ale uszkodzę. Bo lekarze są bez karni.
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez gallop 17 sty 2015, 19:43
no a , ze mi sie nie chce gadac i wgl stracilam zainteresowanie otoczeniem to jak to nazwac? ;)
nigdy tak nie mialam i nie wiem czemu takie cos mnie dopadlo
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 gru 2014, 21:59

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 sty 2015, 19:44
gallop, Ja ci nie będę tutaj kłamał jak większości ludzi na tym forum , od kłamania jest psychiatra i od wychwalania swoich Dragów , Diler też wychwala swoje cukierki , Te leki na tryskający organizm,na chęci do działania,na aktywność . mogą zaszkodzić ogólnie na zdrowy mózg mogą zaszkodzić. Jak jest się w poważnym stanie jak ja , wstałem dziś o 18 i na jedynie co mam siłe to pisać na forum czuję sięna 70 lat . to może pomogą . Tyle że ja mam mózg zryty poważnie.

-- 17 sty 2015, 18:45 --

gallop napisał(a):no a , ze mi sie nie chce gadac i wgl stracilam zainteresowanie otoczeniem to jak to nazwac? ;)
nigdy tak nie mialam i nie wiem czemu takie cos mnie dopadlo


Jak długo ci się to utzymuję?
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez gallop 17 sty 2015, 19:47
z jakies 1,5 roku
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 gru 2014, 21:59

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 sty 2015, 19:56
No ale pisałaś że masz znajomych i z nimi spędzasz czas

-- 17 sty 2015, 19:00 --

Patryk29 napisał(a):benzowiec84, jak brales fluo 1 raz to po jakim czasie zauwazyles poprawe??


Po 5 tygodniach.
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez gallop 17 sty 2015, 20:19
no tak ale to tez nie daje mi takiej satysfakcjiu jak kiedys, ze chcialo mi sie gadac godzinami a teraz jestem bardziej taka zamyslona...
ale wiem, ze musze rozmawiac z ludzmi zeby tak mi nie zostalo na wieki ;p
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 gru 2014, 21:59

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 sty 2015, 20:22
gallop napisał(a):no tak ale to tez nie daje mi takiej satysfakcjiu jak kiedys, ze chcialo mi sie gadac godzinami a teraz jestem bardziej taka zamyslona...
ale wiem, ze musze rozmawiac z ludzmi zeby tak mi nie zostalo na wieki ;p


Bo po prostu człowiek się zmienia :) lata lecą i tak dalej . A nie że masz fobie społeczna . ehh , nie daj sobie robić sieki z mózgu psychotropami,bo będzie jeszcze gorzej , i pogadaj z psychologiem jak już nie z psychiatrą , psychiatrzy jak widzisz kochają wypisywać cukierki zdrowym ludziom.
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez gallop 17 sty 2015, 20:26
nieeeee to nie chodzi ze sie zmienilam, bo gdybym sie zmienila to nie przyszloby to tak nagle i nie odczulabym tego w swoim zyciu...
a mi to zmienilo zycie i czuje sie z tym gorzej...
zmienilam sie , ale przez chorobe i chce z tego wyjsc... :)

-- 17 sty 2015, 19:28 --

nie wiem , palilam wczesniej ganje moze to tez sie przyczynilo do tego stanu ;)
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 gru 2014, 21:59

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 17 sty 2015, 20:35
kurcze jak ja bym chciał żebym sobie wkręcał tą depresje :)

Skoro przyszło nagle to musialo się coś w życiu wydarzyć
Bupropion 300
Klon/alpra 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości

Przeskocz do