FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Avatar użytkownika
przez cicha woda 23 mar 2006, 23:32
Mada napisał(a): co jaki czas mialas zwiekszana dawke?

Zaczęłam od 5 mg aby się przyzwyczaić ponieważ po poprzednim leku miałam straszne skutki uboczne, brałam 5 mg przez miesiąc. Po miesiącu 10 mg przez 2 tygodnie. Następnie 15 mg przez kolejne 2 tygodnie i w ten sposób doszłam do dawki 20 mg. Troche długo to trwało ale przynajmniej miałam znikome skutki uboczne.
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

Avatar użytkownika
przez Mada 23 mar 2006, 23:40
Tez mialam bardzo nieprzyjemne doswiadczenia z poprzednimi lekami... te 15 mg to dobry pomysl. Dizekuje Ci za szybka odpowiedz :)

[ Dodano: Pią Mar 24, 2006 10:08 am ]
No wiec wczoraj po raz pierwszy wzielam 20mg i juz wieczorem czulam sie nieswojo, dzis rano tez nieciekawie, jest mi slabo i czuje jakbym miala zemdlec. Jak dlugo trwa przyswojenie wiekszej dawki?
There are some defeats more triumphant than victories.
If you don't risk anything you risk even more.
"[Spring is] a true reconstructionist."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

Fluoksetyna

przez ola13171 01 kwi 2006, 11:29
Witam! jestem nowa na forum. Mam nerwice juZ od paru lat ale zawsze jakos dawalam rade a teraz biore fluoksetyne (dopiero zaczelam) i chcialam zapytac czy ktos mial biorac ten lek np. zawroty. Prosze o pomoc bo tylko do Was moge sie z tym zwrocic ja juz dluzej nie daje rady z tymi lękami ,strachem przed śmiercia, chorobami nawet chodzenie samemu do super markietu to udręka bo jak złapie mnie lęk to nogi mam jak z waty czuje w glowe ciśnienie i wogóle chce z tamtąd wyjść .Czy ja jestem normalna?! :(
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
01 kwi 2006, 10:57

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez agapla 01 kwi 2006, 14:22
Witam cię! jesteś w pełni normalna ! każdy z nas tutaj ma takie problemy poczytaj wypowiedzi innych, jeżeli chodzi o lek o który pytasz to nie mogę ci nic odpowiedzieć bo nie biorę leków i nie zamierzam ich brać musisz zapytać innych.Pozdrawiam serdecznie i pamiętaj nie jesteś sama! :D :D :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1167
Dołączył(a)
21 mar 2006, 22:31

przez ola13171 01 kwi 2006, 19:48
Dzieki Ci wielkie Agapla za dobre slowo :D
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
01 kwi 2006, 10:57

przez Gość 02 kwi 2006, 01:41
Dobrze wiedzieć :lol Pozdrawiam :P
Gość
Offline

przez Gość 03 kwi 2006, 17:49
Od tygodnia biore 15mg i musze przyznac ze czuje sie coraz lepiej. Efektow ubocznych nie ma w ogole.
Gość
Offline

Avatar użytkownika
przez anita27 05 kwi 2006, 22:44
seronil bralam pol miesiaca.potem musialam go odstawic.za duzo skutkow ubocznych.no ale coz probuj go,na kazdego lek inaczej dziala i nie mozna sie sugerowac.to co jedym nie pomaga pomoze moze tobie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
417
Dołączył(a)
05 kwi 2006, 20:53
Lokalizacja
Chrzanow

przez limba 10 kwi 2006, 21:55
nie bój się brałam to 2 lata temu, na początku jest odlot całkowity, potem przechodzi, ogólnie rzecz biorąc--- będzie lepiej.Poczujesz się NORMALNA, do czasu gdy będie trzeba ją odstawić
...patrz przez przednią szybą, a nie wsteczne lusterko...
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
10 kwi 2006, 21:41
Lokalizacja
Podkarpacie

Avatar użytkownika
przez Mada 12 kwi 2006, 22:33
Zaczelam brac 20mg od tygodnia, czuje sie lepiej ale nie jest rewelacyjnie. Znowu mam problemy ze spaniem :) Ale mam nadzieje ze przejdzie.
There are some defeats more triumphant than victories.
If you don't risk anything you risk even more.
"[Spring is] a true reconstructionist."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

przez weronika 14 kwi 2006, 17:51
możesz to wziąść , na mnie to jednak nie działa pogadaj ze swoim lekarzem bardzo szybko i dobrze działa zolpic zalasta lub zolafren ale to są cięższe leki niż ziółka
Offline
Posty
254
Dołączył(a)
11 kwi 2006, 16:43

BIOXETIN (Fluoksetyna-Seronil,Deprexetin,Andepin)

Avatar użytkownika
przez Czarownica_Akara 19 kwi 2006, 18:25
Mam pytanie do Was!!! Jak się czuliście po tym leku, jak z alkoholem???nie można nic pić???Pozdrawiam
" Wlasna, wolna i swobodna wola stanowi
najkorzystniejsza korzysc, w skutek ktorej
diabli biora wszystkie systemy i teorie "

F. Dostojewski
Posty
228
Dołączył(a)
05 kwi 2006, 19:39
Lokalizacja
Wrocław

przez iggloo 24 kwi 2006, 00:04
a ja właśnie kłade sie spać, mam nadzieję że po prostu dobrze się wyśpie, naprawdę chciałbym sie wyspać
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
21 kwi 2006, 20:15
Lokalizacja
Tarnów

przez kratka 24 kwi 2006, 11:25
zaczynam seronil. trzeci dzień biorę 20 mg. czuję sie fatalnie, ewidentnie przez ten lek. zawroty głowy mam i nudności okropne :(
wy też mieliście takie objawy? nie wiem, minie to, czy iść do lekarza po zmiane leku? :/
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
16 mar 2006, 22:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do