FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 07 kwi 2014, 14:40
Bo paroksetyna to najlepszy lek na lęki

,,,zaraz po dwuznacznym Alprazolamie ;)
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9013
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez magnolia84 07 kwi 2014, 18:46
wenlafaksyna jest lepsza :P
magnolia84
Offline

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez lunatic 07 kwi 2014, 19:04
jak ktoś zmieniał dawkowanie fluo to po jakim czasie był tego efekt? zmiana dawki tez wymaga ok. miesiąca czekania na efekt?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 07 kwi 2014, 20:10
Monika no to wroc, i co z tego, ze musisz brac grunt zebys sie dobrze czuła. Ja tez zeszłam z leku innego, ale wlasnie mam w nastepnym tygodniu konsultacje z lekarzem nt Fluoksetyny. Biore leki hormonalno-ginekologiczne i w ulotce napisane ze moze byc powrot depresji/leku. I wlasnie odkad zaczelam tamten brac to czuje wyrazne obnizenie nastroju, zobacze co powie lekarz. Niby nawet fluo mozna brac w ciazy, chociaz w ciazy na 100% odstawie.

-- 07 kwi 2014, 19:15 --

A jeszcze sluchajcie czytalam wstecz te posty czy fluoksetyna pomaga Wam na depresje -lekka, i lęki ewentualne?
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez chester 08 kwi 2014, 11:53
magnolia84 napisał(a):wenlafaksyna jest lepsza :P


Zgadzam się. Wg mnie też jest lepsza.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
293
Dołączył(a)
29 sty 2013, 13:58

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 08 kwi 2014, 12:23
Escitalopram lepszy.

W ten sposób to można dyskutować o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez Marian_Paździoch 08 kwi 2014, 12:28
"Wyciąg z fiuta" (Dzień Świra) lepszy. Ewentualnie Sralutan.
Marian_Paździoch
Offline

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez deader 08 kwi 2014, 12:35
Obrazek

Jeszcze lepszy.
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez magnolia84 08 kwi 2014, 13:37
ale z Was sztywniaki
magnolia84
Offline

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez lunatic 08 kwi 2014, 15:17
Dark Passenger,
Czas poltrwania norfluoksetyny jest do 16 dni,z czego wynika ze stan stacjonarny moze osiagnac dopiero po 80 dniach. Czy to znaczy ze do tego czasu moze dawac objawy uboczne i niestabilne dzialanie?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez agusiaww 08 kwi 2014, 17:17
Dark Passenger, wlasnie sie dogrzebalam do badan na necie, ze wlasnie Escitalopram nie tylko babki brały w ciazy ale i w trakcie karmienia. Kurde jest szansa...
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez Dark Knight 08 kwi 2014, 18:48
U mnie od kilku dni dawka 40 mg i mega potliwosc podczas wisilku fizycznego brak jakiej kolwiek motywacji poki co to moze jeszcze przez to ze paro dzialo z ktorej schodze ogolnie jesli sobie przypomne poczatek leczenia wlasnie paroksetyna jakies 4 lata temu a teraz to po prostu niebo a ziemia teraz brawie wcale nie dzialalo jak do konca kwietnia fluo sie nie rozkreci dodam 75mg wenli
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

przez lunatic 08 kwi 2014, 18:54
Dark Knight,
u mnie nadmierna potliwośc i uderzenia gorąca zaczęły pojawiać się dwa tygodnie od zaczęcia leku :pirate: musze dopytac lekarza jak to jest z dzialaniem tej fluo bo cos mi sie wydaje ze przez ten jej cholernie dlugi okres poltrwania uboki moga sie ciągnąć wiekami
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 08 kwi 2014, 21:40
agusiaww napisał(a):Dark Passenger, wlasnie sie dogrzebalam do badan na necie, ze wlasnie Escitalopram nie tylko babki brały w ciazy ale i w trakcie karmienia. Kurde jest szansa...


O ile się nie mylę to wszystkie SSRI poza paroksetyną mają kategorię ciążową C(paroksetyna ma D-gorszą) czyli escitalopram nie jest jakimś wyjątkiem.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do