FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Avatar użytkownika
przez Daria Sz. 25 sie 2007, 23:12
hej moje Seronilki, nie było mnie trochę, ale to dlatego, że mam podły nastrój, spadek formy. Cieszę się Rzaba i Dżejem, że czujecie się dobrze. To promyczek nadziei dla mnie, bo może i ja w końcu poczuję się lepiej?
Kurcze, jaki trudny rok za mną... mógły już się zakończyć. Mam go dość. Wanilka wysłałam Ci mój nr GG, ale nie wiem czy doszłą do Ciebie wiadomość (nie znam się zbytnio na tym). Trzymajcie się, oby Was dobry nastrój nie opuszczał :smile:
memento mori...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
04 sie 2007, 19:09

Avatar użytkownika
przez Rzaba 29 sie 2007, 09:17
Daria Sz. napisał(a):hej moje Seronilki, nie było mnie trochę, ale to dlatego, że mam podły nastrój, spadek formy. Cieszę się Rzaba i Dżejem, że czujecie się dobrze. To promyczek nadziei dla mnie, bo może i ja w końcu poczuję się lepiej?

Hej, hej!
Daria ni emartw sie . I Tobie pewnie niedługo się poprawi. Ja też chwilami wątpiłam w skuteczność Seronilu. Biore po 2 tabletki rano i czuję sie znakomicie. Nawet sny mam jakby spokojniejsze.

Aha, poszłam na roczny urlop dla poratowania zdrowia, więc będę miała czas na wszytsko, na wychowanie synów ( oj,chyba juz za późno :lol: ), na ogródek, na wypieszczenie nowego domku, na wygłaskanie moich kotów ( Dżumy i Sepsy ). Ale sie cieszę!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Avatar użytkownika
przez Daria Sz. 29 sie 2007, 15:57
Rzaba napisał(a):na wygłaskanie moich kotów ( Dżumy i Sepsy )

a mój kotek to Muszelka - czasem mówię na nią muszla klozetowa :)
uwielbiam koty, to cudowne stworzenia, ciekawe charaktery (każdy inny).
A mi się nie poprawia :cry: ciągle mi cięźko samej ze sobą, trzymajcie się ciepło, pa
memento mori...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
04 sie 2007, 19:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Wanilka 29 sie 2007, 16:24
a ja tez mam dwie kotki :D Sonie i KIKI:) mi sie poprawilo, ale nieznacznie.... :( :(
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

Avatar użytkownika
przez anonim 29 sie 2007, 16:33
Figiel, Figaro, Sylwester, i po prostu Kotka(na przybłęde która jes ślepa, ale mimo to nieźle sobie radzi poruszając się po domu...)

A seronil muszę znów zacząć brać po miesiącu przerwy, bo zbliża się szkoła i się nią denerwuje...
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

Avatar użytkownika
przez anonim 29 sie 2007, 21:24
tak matura, ale nie nią się denerwuje, po prostu mam uraz do szkoły z dawnych lat i gdy się zbliża to aż ciarki mnie przechodzą...
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

przez .Tomek 29 sie 2007, 22:02
Też dostałem dzisiaj Fluo. To chyba każdy na początek dostaje z tego co tu czytam :D W każdym bądź razie liczę na to, że nie odczuję skutków ubocznych. Lekarka mówiła, że czasami w ogóle ich nie czuć. Mam taką nadzieję ona z resztą też jak powiedziała :D
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez Rzaba 30 sie 2007, 09:20
Nie do wiary!!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock:

Wszyscy Seronilowcy maja koty!!!!!!!!!!! :lol: :lol:
Cos wtym musi byc. Może taraz trochę przesadzę, ale uważam że koty kochaja wyjątkowi ludzie, bogaci wewnętrznie. :oops: :D . Przy okazji samej sobie powiedziałam komplement :oops: :lol:
Kochani bedzie dobrze, nie martwcie się. Ja jestem dowodem na to, ze mozna czuć się dobrze. Tez traciłam nadzieje, i pewnie jeszcze niejedno załamanie przede mną. Ale najważniejsze, ze walczymy dzielnie.
Przytulam

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:25 am ]
anonim napisał(a):tak matura, ale nie nią się denerwuje, po prostu mam uraz do szkoły z dawnych lat i gdy się zbliża to aż ciarki mnie przechodzą...

Anonim , wiesz ja jestem nauczycielką w liceum i uwierz mi, ze doskonale rozumiem Twój lęk przed szkołą. Od wielu lat jestem wychowawcą i moi uczniowie wypłakują się na moim ramieniu. Pomagam im jak tylko moge, wspieram. bardzo lubię młodzież i bedzie mi ich brakowało przez ten rok ( wzięłam urlop roczny ). Czuję że mi ufają bo opowiadaja o tym, jak inni moi koledzy po fachu paskudnie potrafią ich traktować. Ja zawsze walczęo prawa młodzieży, jednago chama od historii tonawet wysłałam na wcześniejszą emeryturę, bo prokuratura sie nim zainterasowała 8) :lol:
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

przez mala_ta 02 wrz 2007, 21:39
Witam wszystkich.
Dwa miesiące temu miałam pierwsze spotkanie z lekarzem psychiatrą (nie planowałam tego), byłam po operacji i stan mój był zły więc poproszono o konsultację psycholog a ta poprosiła o pilną konsultacje psychiatryczną. Lekarz przepisał mi właśnie seronil 20 mg rano oraz estazolam na noc. Myślałam, że nie potrzebuję tych tabletek więc przez ten cały czas walczyłam sama ze swoją depresją i nic nie brałam. Niestety nie mogę tak dłużej żyć :( Postanowiłam jeszcze raz pójść do lekarza psychiatry i spróbować walczyć o siebie! Mam pokazać dokumentację z konsultacji psychiatrycznej i ciekawa jestem czy warto brać właśnie seronil. Wiem, że muszę walczyć o siebie ale czy starczy mi sił? W mojej najbliższej rodzinie było samobójstwo (nie dawno) i ja też mam te myśli boję się, że jeśli nie pójdę do lekarza to gotowa jestem zrobić to samo :(
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

przez mala_ta 03 wrz 2007, 07:44
Już jestem zapisana na 6 września! Okropnie się boję :( Raz chce iść a później nie. Mam straszne stany a jeśli chodzi o samobójstwo w rodzinie to mój młodszy brat odebrał sobie życie przez nieszczęśliwą miłość :( Jak mi GO brakuje. Myślę, że gdybym ja to zrobiła wcześniej ON żyłby! Nic mnie nie trzyma na tym świecie :( Nie mam siły żyć.
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

Avatar użytkownika
przez Rzaba 03 wrz 2007, 09:29
mala_ta napisał(a):Już jestem zapisana na 6 września! Okropnie się boję :( Raz chce iść a później nie. Mam straszne stany a jeśli chodzi o samobójstwo w rodzinie to mój młodszy brat odebrał sobie życie przez nieszczęśliwą miłość :( Jak mi GO brakuje. Myślę, że gdybym ja to zrobiła wcześniej ON żyłby! Nic mnie nie trzyma na tym świecie :( Nie mam siły żyć.

To straszne!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry:
Mala_ta nie zwlekaj z decyzją. Tez okłamywałam sma siebie, ze sama sobie potradzę, ze nie muszę nic łykać. Znajomy prawie mniezmusił do leczenia i jestem mu wdzięczna. Seronił biorę od połowy czerwca. Juz po 3 tydgodniach była poprawa, potem nawróe, znów poprawa. ZXaczęłam o 1 tabletki rano. tera zbiorę dwie, bo znowu miałam nawrót. Ale od kilku tygodni czuję si o wiele lepiej. Chce mi sie żyć. Wszytskei propblemy straciły na sile. Ni eboje sie już walczyc dalej. Wiem że na początku trudno w to uwierzć, ale ja jestem dowodem na to ( Dżejem również) że warto sie leczyć. Seronil mi pomógł i to bardzo. Optymistycznie patrzę na wszystko, a wierz mi, ze tez myślałąm, ze tylko smierć da mi ukojenie. KONIECZNIE IDŹ DO LEKARZA I BIERZ LEKI!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam i trzymam kciuki :D
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

przez mala_ta 03 wrz 2007, 09:43
Jestem pod stałą opieką pani psycholog i to dzięki jej ciągłej motywacji postanowiłam się zapisać do lekarza. Wiele osób chce mi pomóc ale ja ich odtrącałam :( Pani psycholog załatwiła mi nawet pobyt w Klinice ale ja raz jestem już zdecydowana a później mówię nie. To jest okropne.
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

Avatar użytkownika
przez apple 03 wrz 2007, 14:25
biore ponad miesiac i poza lepszym spaniem (chociaz i tak zle nie bylo) nic sie nie zmienilo :evil:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
22 cze 2007, 23:47
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez Rzaba 03 wrz 2007, 16:46
apple napisał(a):biore ponad miesiac i poza lepszym spaniem (chociaz i tak zle nie bylo) nic sie nie zmienilo :evil:

miesiąc to za mało. poczekaj jeszce albo pójdż do lekarza. Może za mała dawka? :roll:
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Psychotropka`89, spiety99 i 31 gości

Przeskocz do