FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

seronil a sny

przez PROZAiC 19 sie 2007, 11:32
Witam "seronilowa grupo wsparcia".

Jestem tu nowy, aczkolwiek doświadczony ze mnie pożeracz seronilu.
Przeczytałem większość Waszych postów i zaczynam się zastanawiać czy ja rzeczywiście mam depresję. Objawy o których piszecie (objawy chorobowe, nie te związane z zażywaniem leku) u mnie również występują ale w dużo mniejszym stężeniu.
Ponieważ mieszkam z rodziną w Anglii więc dostęp do fachowej opieki psychiatrycznej mam mocno ograniczony (mój angielski jest niezły, ale nie aż tak dobry żeby gadać z fachowcem zwłaszcza o uczuciach. A polscy psychiatrzy w Londynie to tacy fachowcy, że najchętniej na wszystko by relanium przepisywali... albo elektrowstrząsy.

Mam teraz okazję (jadę do polandii na tydzień), by pogadać z kimś kto zna się na rzeczy i wyjaśni mi, że to co miewam to chwilowe spadki nastroju, czy chandra a nie jakaś depresja.

Chciałem Was jednak przy okazji zapytać:
Co z Waszymi snami? Czy wszystko z nimi OK?
W ulotce można przeczytać, że jednym z objawów nieporządanych są sny o dziwnej treści.
Moje są wypasione jak nigdy wcześniej. Aż nie warto do kina chodzić :lol:

pozdrawiam i życzę sukcesów w walce z chorobą
PROZAiC
Jeśli nie potrafisz olśnić innych swoją inteligencją,
oszołom ich swoją głupotą.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
19 sie 2007, 11:15
Lokalizacja
LONDYN

Avatar użytkownika
przez Daria Sz. 19 sie 2007, 20:44
dżejem napisał(a):sny miałam takie, że faktycznie do kina nie trzeba było chodzić.


u mnie to samo, sny tak pogięte i niewiarygodne, że kiedyś je opiszę i oskara dostanę :roll: przeważnie to ciężkie koszmary, są kolorowe i nasycone barwami, że nawet rzeczywistość wypada przy nich blado... czy to wpływ seronilu czy mojej depresji? a może ja już całkowicie wariuję... :shock:
jak myślisz dżejem?
memento mori...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
04 sie 2007, 19:09

przez Wanilka 19 sie 2007, 21:57
Ja czasem mam snyktore odzwierciedlaja to co sie dzialo w ciagu dnaito o czym sobie myslalam i marzylam.... ale zeby one byly takie straszne to nie.... Chociaz jak bralam seronil to zdarzaly mi sie koszmary ze juz wolalam niespac, siedzialam se wnocy nabalkonie i palilam :roll:
Daria Sz. napisał(a):. czy to wpływ seronilu czy mojej depresji? a może ja już całkowicie wariuję... Shocked


Otoz DARIO napewno nie wariujesz!! seronil moze miec taki wplyw to raz, a druga sprawa to psychika ito ze pewnie w nocy ci te wszystkie emocke puszczaja... przynajmniej mi sie takwydaje....
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Wanilka 20 sie 2007, 00:25
tak dzejem masz racje, psychoterapia jest potrzebna, ale trzeba trafic na odpowiedniego psychologa... ja trafialam na takich ktorzxy albo mnie dolowali, albo kwitowali jednym tekstem"takie jest zycie". Sorry /cenzura/ ale tyle to ija wiem :!: dlatego pogonilam ich wszystkich i na dzien dzisiejszy mama jestdlamnie najlepszym psychologiem, sama tez staram sie sobie pomagac, przygadujac i ,myslac logicznie, ze wbrew pozorom nic mi sienie stanie....najwazniejsze jest dotrzec do zrodla problemu potem powinno byc tylko lepiej.... :P
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

Avatar użytkownika
przez Daria Sz. 20 sie 2007, 16:44
dżejem napisał(a):Też tak sądzę. Dlatego do piguł niezbędna psychoterapia, by przepracować to, co się śniło. Czasem to może być klucz do choroby...

dżejem, zdaję sobie sprawę, że powinnam iść na psychoterapię. ALe od czego zacząć? byłam u psychiatry. Pani doktor wysłuchała jak się czuję, zapisała mi seronil i to na tyle. Co powinnam zrobić, żeby iść na psychoterapię?
Wanilka napisał(a):Otoz DARIO napewno nie wariujesz!!

Wanilka, dziękuję :D wiesz, różne myśli człowiekowi po głowie chodzą :roll:

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 4:49 pm ]
Wanilka napisał(a):zdarzaly mi sie koszmary ze juz wolalam niespac

od dwóch dni także wolę nie spać, a na drugi dzień wyglądam jak zmora, nie mówiąc o totalnym zmęczeniu, kuźwa i jak tu funkcjonowac w pracy?
memento mori...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
04 sie 2007, 19:09

przez Wanilka 20 sie 2007, 19:01
DARIO! Ty pracujesz normalnie?? podziwiam...mi od razu zaproponowali terapie, bo bylam w strasznym stanie... tez mialam mysli ze zwariowalam itp, nawet czesto, ale to tylko glupie mysli uwierz mi:) juz sie lecze od roku to wiem cos o tym :mrgreen:
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

Avatar użytkownika
przez Daria Sz. 21 sie 2007, 09:21
Wanilka napisał(a):DARIO! Ty pracujesz normalnie??

próbuję... w ostatniej pracy było mi takl źle, że się zwolniłam pod wpływem emocji zamiast iść na zwolnienie lekarskie (depresja związana z miejscem pracy a właściwie przełożoną). Znalazłam sobie następną pracę, ale mam okropne lęki. Chyba musieli coś zauważyć że ze mną coś nie tak, bo właścicielka powiedziała że mam przyjść do pracy dopiero po 1 września a na początku była mowa że mam przyjsc od razu czyli w połowie sierpnia. Moja sytuacja jest beznadziejna, nie mam zaplecza finasowego. Świadomośc tego jeszcze bardziej mnie pogrąza... chciałabym zasnąć i się nie obudzić. Moja samoocena zawsze była bardzo niska,a moja przełożona podkopała ją całkowicie. Pogrążam się coraz bardziej.
memento mori...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
04 sie 2007, 19:09

przez Wanilka 21 sie 2007, 11:56
Dario!
Masz gg?
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

przez Student20 21 sie 2007, 12:39
Hej! Pomóżcie mi.

Dzisiaj lekarka przepisała mi Bioxetin. Za 2 tygodnie mam ciężki egzamin (do ktorego kompletnie nie mam sily sie uczyc) Czy ten lek poprawia koncentracje i chęci do zycia? Lekarka twierdzi, że tak, ale wolalbym sie upewnic...

Pozdrawiam!
HORYZONT TONIE W MROKU
NADCHODZI PIĘKNY KONIEC
ZABRAKŁO SŁÓW...
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
05 sie 2007, 14:44
Lokalizacja
Katowice

Avatar użytkownika
przez Rzaba 21 sie 2007, 15:59
Ciekawe dlaczego tak sie strona rozłazi??????????? :shock: :lol:

Witajcie Seronilowcy :D :P

Od czterach dni biore po dwie tabletki rano i czuję sie dobrze. Właściwie normalnie funkcjonuję, chodze na zakupy , spotykam sie z ludźmi, pracuję w ogrodzie i sie smieję. :D :D :D
Tak mogłoby juz pozostać :D

Tak, tak...wiem, że w depresji jest falujący nastrój. Pamiętam jak po ok. 3 tygodniach brania Seronilu poczułam sie świetnie i wtedy Ty dżejem sprowadziłas mni edo parteru pisząc, że nawet jak bierze sie leki to są rózne dni, ze dołek najprawdopodobniej wróci, może z mniejszą siła , ale wróci. Wtedy miałam do Ciebie taki mały żal...do końca Ci nie wierzyłam.

Teraz wiem, ze nie da sie wyjśc z depresji w ciągu kiku miesiecy, a co dopiero w kilka tygodni tygodni. Dziękuję Ci dżejem, zę mnie oświeciłas w tym temacie. teraz przynajmniej nie rozpaczam, jak doliny wracaja. Widocznie musi tak być, zanim odzyskam równowagę na stałe. :roll:

No to smigam na ogródek
Paaa :D :D
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

przez Wanilka 21 sie 2007, 17:21
Rzaba!
SUOER ZE HUMOREK DOPISUJE:)
CIESZE SIE BARDZO! TAK TRZYMAJ, /cenzura/ DOLY BYLY MINELY. NAWET JAK POWROCATO NA KROTKO:)
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

Avatar użytkownika
przez Rzaba 22 sie 2007, 11:33
Hej. hej!!!!

Deszcz za oknem a ja znów dobrze sie czuję :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Od rana jest super. Jak ja sie cieszę :P :P :P

A jak u Was??? Wanilka, dżejem, Daria Sz????
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Avatar użytkownika
przez anonim 22 sie 2007, 14:17
no u mnie też gorąco(30stopni) ale pochmurno, będzie niezła burza...

PS: Seronilu nie jem od miesiąca, choć mam duże doły i nie wiem jak wytrzymam w ciągu roku szkolnego, chyba będe musiał znowu zacząć go brać...
Ostatnio edytowano 22 sie 2007, 15:39 przez anonim, łącznie edytowano 1 raz
"MUSZĘ LECZYĆ SIĘ NA BÓL I STRACH
GDZIE JEST CZŁOWIEK KTÓRY Z SIEBIE SAM POKAŻE MI JAK
KTO POKAŻE MI JAK ?"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
583
Dołączył(a)
08 paź 2006, 20:10

przez Wanilka 22 sie 2007, 14:29
u mnie pada:( a poza tym nienajlepiej... od kilku dni mam zwiekszona dawke setolaftu i mi zle, nie jem prawie tylko pale fajki, doly mnie lapia straszne, ale nie bede sie zalic wam:) ciesze sie rzaba ze u ciebie dobrze:) tak trzymaj...
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
15 lip 2007, 23:14
Lokalizacja
Opole

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: eovo i 41 gości

Przeskocz do