FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

Avatar użytkownika
przez skalamax 25 lip 2011, 16:01
Katixx, ja już biorę drugi miesiąc i wszyscy zauważyli, że schudłam. Zresztą po ubraniach widzę, że zjechałam co najmniej ze trzy kilo. W ogóle mi się jeść odechciało. Pod tym względem Seronil jest super.
Co do reszty - jestem spokojniejsza. Nie wpadam w złość, nie miotam się tak w bezsilności, próbuję na nowo wszystko układać, jest ok.
Kiedyś wyjdziemy nieśpiąc
Poza to co nam się śni
I rozbłyśniemy aureolą
L. Janerka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
263
Dołączył(a)
16 maja 2011, 00:16

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

Avatar użytkownika
przez Radek 25 lip 2011, 18:43
Katixx, na co bierzesz seronil, że aż 60 mg? Bulimia?

Ja jeżeli chodzi o napęd i nastrój to w sumie już ok, ale czuje dość duży lęk/niepokój rano. Do południa najchętniej w ogóle bym nie wstawał, ale niestety muszę chodzić do pracy. Po południu przechodzi i czuję się dobrze.
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez Katixx 25 lip 2011, 21:48
Radek, kurde 60 mg to dużo?? Mam silną nerwice i lęki - na to biore :roll: mam tez zok

ja pierdykam, wlasnie przeczytalam ulotke i rzeczywiscie cos mi duza dawke tego przyfasolil psychiatra :? aż boje sie brac tego az tak duzo :zonk: nie wiem teraz co robic i jeszcze biorac pod uwage, ze w tydzien kazal mi psychiatra wskoczyc na taka dawke :bezradny:
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
21 sty 2011, 12:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez Michuj 25 lip 2011, 22:05
Katixx, bierz jak kazał.
Michuj
Offline

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

Avatar użytkownika
przez Radek 25 lip 2011, 22:23
Przy ZOK dawka jest większa niż przy depresji z tego co się orientuję. Najwyraźniej lekarz nie kazał stopniowo zwiększać dawki, bo już jakiś czas brałaś paroksetynę w dość dużej dawce. Dziewczyny z bulimią też dostają od razu 60 mg z tego co kiedyś czytałem na innym forum. Nie chcę wchodzić w kompetencje lekarza. Jak masz wątpliwości to pogadaj z nim, ale sama lepiej nic nie kombinuj.
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez Madzialenka 28 lip 2011, 11:47
Od 3 tygodni biorę zwiększoną dawkę bioxetinu 40mg i czuję się coraz gorzej. Czy powinnam wrócić do poprzedniej dawki 20mg? Bardzo proszę o odpowiedz!
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

Avatar użytkownika
przez Radek 28 lip 2011, 20:58
Hej, w jakim sensie czujesz się gorzej? Napisz bardziej szczegółowo.
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez Madzialenka 28 lip 2011, 21:23
Jestem jeszcze bardziej otepiona i zwiekszona derealizacja a właśnie na to biore ten lek.
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

Avatar użytkownika
przez Radek 28 lip 2011, 21:37
Ciężko coś doradzić. Derealka jest skutkiem lęku, a seronil na początku zwiększa właśnie lęk. Może to jest znak, że zaczyna działać i lada dzień będzie dobrze? Co do otępienia to wydaje mi się, że seronil właśnie nakręca i otępienie to też raczej przejściowy efekt uboczny. Ja bym na Twoim miejscu jeszcze poczekał, ale lekarzem nie jestem więc się nie sugeruj za bardzo.
per aspera ad astra
Avatar użytkownika
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
13 gru 2006, 16:50
Lokalizacja
Dolny Śląsk

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 28 lip 2011, 23:37
Witam ,jeśli chodzi o seronil , czasem dostaję go na NN.Gdy zaczynam go brać ,O DZIWO!,natręctwa jeszcze bardziej mi się nasilają.Lecz gdy przepykam około 2 tygodni zaczyna być lepiej,troszkę lepiej.Nie zawsze chce mi się jednak okrutnie męczyć przez ten czas i najczęściej szukam innego ,lepszego leku,bez tych objawów.Tłumaczę sobie to tym ,że lek zapewne dotyka "w głowie" newralgicznych i chorych miejsc,i stąd te nasilenia natręctw.A tak poza tym prozak podziałał na mnie najlepiej ,wręcz rewelacyjnie tylko za pierwszym razem(lek brałem w 95roku przez 7 miesięcy),potem jego działanie zaczęło być coraz mniejsze ,aż wreszcie nie dawał już nic.Następne serie po długim nawet czasie z tym lekiem to niewielka poprawa.No cóż,nie dziwi mnie to zbytnio, NN to bardzo lekooporna jednostka chorobowa.Jednak,ten pierwszy RAZ z tym lekiem ,to był istny CUD:ODPADŁY LĘKI I NATRĘCTWA,a potem k.... niestety .Pozdrawiam.Aha ,zapomniałem ,nawet zwiększanie dawek do 60mg kompletnie nic nie dawało.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9017
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez Madzialenka 29 lip 2011, 11:18
Bioxetin biorę od 13 lat z przerwami i zawsze mi pomogł, więc nie wiem dlaczego tym razem nie działa. Lekarz każe brać mi 40 mg Bioxetinu i dodał jeszcze Seroxtat 20mg. Czuję się strasznie :why: Dzięki za odpowiedzi!
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez Michuj 29 lip 2011, 12:02
Bioxetin biorę od 13 lat

:shock: ile przerw miałaś i jak długo trwały?
Michuj
Offline

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

przez Madzialenka 29 lip 2011, 12:28
Za pierwszym razem brałam oryginalny Prozac, pomógł bardzo szybko. Po dwóch opakowaniach przerwałam i po roku znów wróciło, wtedy zaczęłam brać Bioxetin zawsze 20mg, po paru miesiącach odtawialam i co roku wracało. Od ubiegłego roku biorę Bioxetin regularnie, ale znów nastapił nawrót. Za tydzień mam swój ślub a czuję się jak wrak człowieka. Teraz mam zwiększoną dawkę do40mg i dodatkowo od 3 dni Seroxat, ale jak na razie tragedia :(
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

SERONIL (Fluoksetyna-Bioxetin,Andepis,Deprexetin)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 29 lip 2011, 13:57
13 lat jeden i ten sam lek .SZOK! Bez wątpienia ,tak myślę wyczerpał swoją moc i potencjał.Skoro wtedy pomagał ,było OK. Teraz ,pomyśl razem z lekarzem o nowym leku,równie dobrym.Lecz nawet najlepszy ,i nawet jak trafisz z lekiem ,nie zadziała od razu.Potrzeba co najmniej 2-3 tygodni ,aby"rozwinął skrzydła".W tym czasie życzę Ci dużo cierpliwości ,trzymam za Ciebie kciuki,i dużo pięknych ,piękniejszych chwil na nowej drodze życia.Jeszcze jedno, często jest to normą ,że gdy lek sie "wkręca" objawy depresji znacznie się nasilają,i chyba teraz przez to przechodzisz.PRZETRZYMAJ ,może seroxat wypali,czego Ci mocno życzę.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9017
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości

Przeskocz do