FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Avatar użytkownika
przez Madź 28 kwi 2007, 20:12
ja dostałam ostatnio od psychiatry seronil ale nie wzięłam jeszcze bo się boję jak sie będę po nim czuła :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
30 sty 2007, 22:29

przez Natasza 09 maja 2007, 08:36
A ja muszę stwierdzić, że lek działa. Są kryzysy, często nawet spore, ale generalnie jest ok. Działań ubocznych specjalnych nie widzę, choć od czasu jak biorę ten lek - tyję :? Na ulotce wyczytalam, że zmniejsza łaknienie - u mnie jest odwrotnie...
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
08 maja 2007, 21:46

Avatar użytkownika
przez Nelka 12 maja 2007, 19:07
Hej!

Dzisiaj pierwsza tabletka Seronilu i tak po przeczytaniu jej ulotki nie było mi wesoło...już kilka osob zauważyło u siebie spadek libido.

Moje pytanie brzmi: czy po jakimś czasie powrociło do normy mimo brania leku?
Żyć, nie-umierać!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
12 maja 2007, 16:53
Lokalizacja
Wrocław

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez tom23 15 maja 2007, 10:00
Brałem fluoksetynę 3 lata temu i faktycznie poprawiło mi nastrój ale po jakimś czasie przestałem brać bo nie chciałem niszczyć organizmu i żal mi było pieniędzy.
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
09 maja 2007, 22:30
Lokalizacja
Piła

przez Pefekt 15 maja 2007, 12:35
Dorzucę opis mojej, ciągle trwającej, przygody z Seronilem.

Dzisiaj wziąłem 15-stą tabletkę 20mg (taką mam dawkę dzienną)

Pierwszy efekt pojawił się drugiego dnia i było to budzenie się po kilku godzinach snu. Mało sympatyczne, ale udawało mi się po chwili zasypiać. Cieszę się jednak, że od kilku dni przesypiam noc bez przerwy.

Drugi efekt, który niestety też się skończył, to zdecydowanie łatwiejsze wstawanie rano - trwało to ok. tygodnia.

Oprócz tego w zeszłym tygodniu miałem okres dwóch dni z grubsza ze stabilnym nastrojem (a mam zaburzenia tegoż niestety).

Może być oczywiście tak, że te dwie ostatnie rzeczy nie były efektem działania samego Seronilu. Co do pierwszej, to jestem pewien, że to działanie leku - wyraźna korelacja czasowa, efekt nietypowy no i inne osoby wspominały o takim objawie.

Ostatecznie ciągle mam nadzieję, że te dwa tygodnie to za mało na pojawienie się pozytywnych skutków brania Seronilu. Bo jeśli to już wszystko, to niestety, ale nic mi nie pomogło. A to przecież "tabletka szczęścia" ma być...
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
14 maja 2007, 19:43

Avatar użytkownika
przez Nelka 15 maja 2007, 15:52
Hej!

Ponoc na efekty Seronilu trzeba czekać 4-5 tygodni :/..ja dzisiaj zażyłam 4...a objawy sa następujące...suchość w gardle, uwazam tez, że za dużo mimo wszystko chodzę do WC - dzisiaj w nocy mnie przebudził pełny pęcherz...a rano kręcilo mi sie w glowie....zauwazam też, jak ktos tu juz wcześniej wspomniał, robie "dziwne" rzeczy - nagle kroję inaczej ogorki, albo niepotrzebnie wyjmuje klucze ;)itp...i dopiero po chwili zdaje sobie z tego sprawę...czuje też, że brzuszek pracuje...męczy mnie tez zaparcie...wczoraj mnie pierwsi bolały...mam tez dylematy w stypu - wyjśc na dwor czy nie...a to wszystko przy dawce 10 mg, aż strach pomyslec co bedzie się dziac przy 20 ;)
Żyć, nie-umierać!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
12 maja 2007, 16:53
Lokalizacja
Wrocław

Avatar użytkownika
przez Madź 15 maja 2007, 17:12
no to ja też cos napisze.
biore już 9 dzień seronil i na drugi dzień po wzięciu pierwszej dawki (20mg) bolał mnie strasznie brzuch(wydęty) głowa mnie tak dziwnie też bolała, straszna zgaga, serce mi latało jak głupie :roll:
dopiero dwa dni temu minęły te trzy pierwsze objawy, a serce dalej mi bije jak głupie.
przed wczoraj jeszcze było mi strasznie niedobrze i raz gorąco raz zimno..
a i jeszcze strasznie jestem senna, ale budze sie wcześnie :(

narazie nie widze żadnych pozytywnych objawów ale to pewnie za krótko..

a właśnie mam pytanie czy można pić alkohol zażywając seronil ?
bo właśnie w czwartek mam iść i nie wiem czy moge sobie wziąść piwko czy jakiś soczek.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
30 sty 2007, 22:29

Avatar użytkownika
przez Nelka 15 maja 2007, 20:02
Ponoc alkoholu przy Seronilu pic nie można :)
Żyć, nie-umierać!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
12 maja 2007, 16:53
Lokalizacja
Wrocław

Avatar użytkownika
przez Madź 16 maja 2007, 22:11
buu :(
a ja się chciałam napić tylko jedno małe piwko :cry:

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 10:06 am ]
dzwoniłam właśnie do psychiatry i powiedział że można się napić :)
ewentualnie w tym dniu nie wziąść tabletki ;-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
30 sty 2007, 22:29

Avatar użytkownika
przez Nelka 18 maja 2007, 22:00
Uhm...ja postanowiłam nietykac alkoholu...chociaż przyznam, że ostatnio on mnie w ogole nie pociągał ;)

Cieszyłam sie dzisiaj rano ogromnie z powodu tego, że pierwszy raz od czterech nocy normalnie zasnełam i spałam jak ta zabita do rana ;)

Apetyt też znikł, powoli czuje to na jeansach, ale też szybciej się męczę, czuje sie tak ogólnie "dziwnie"...jutro chcę sie wybrac na dluugi i przyjemny dla oczów spacer :)

Pozdrawiam wszystkich tych, co nie obcy im jest ten specyfik medyczny ;)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 6:01 pm ]
...tak jeszcze mnie natkneło...czy ktośzażywając Seronil odczuł, że mu się czasem tak po prostu język plącze?

Mam tez pytanie dotyczace wzroku...ostatnio - tzn przed braniem leku - mi się on dośc pogorszył, a w ulotce napisali, że może mi sie jeszcze bardziej pogorszyć...w środe mam badanie i nie wiem czy coś mówic okuliście o Seronilu, czy to badanie będzie efektywne?

Jak bardzo wzrok może się pogarszac....polepszać(?), podczas brania leku i po jego odstawieniu?

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 1:48 pm ]
Hej!

Jakie macie sny podczas kuracji Seronilem?...bo mi dzisiaj śnił się koszmar, z tych takich wykańczających...i ciekawi mnie czy to takie chwilowe?...czy powinnam zacząć sie przyzwyczajać ;)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 11:29 am ]
A czy lecząc się Seronilem zauważyliście, że częsciej chorujecie na gardło?
Żyć, nie-umierać!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
171
Dołączył(a)
12 maja 2007, 16:53
Lokalizacja
Wrocław

przez wertyna 23 maja 2007, 12:04
Ja brałam Bioxetin i czułam się po nim naprawde dobrze. Po ok. 2 tyg. czułam dużą poprawę iżałuje że moja lekarka zmieniła mi leki :( ale moim zdaniem Bioxetin jest bardzo dobry. Jest lekki nie działa uderzającą i nie woduję wcześniejszego pogorszenia stanu zdrowia. Ale alkohol zabroniony!! i co jeszcze to to że dzięki temu leku schudłam i nie byłam głodna. Najwyraźniej nie reguła bo czytałam wcześniej inne objawy.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
23 maja 2007, 11:38

Prozac pigułka szczescia?

Avatar użytkownika
przez Rubensk 30 maja 2007, 22:40
Witam jakie macie doswiadczenie z tym lekiem ja bralem przez ponad rok seroxat(on jest bardziej lajtowy czy bardziej ingeruje w poprawe psychiki niz prozac?) zastanwiam sie nad tym lekiem bo seroxat mi pomagal moze w 15 % objawow wiec prawie nic a szukam jakiegos fajnego leku co pomoze wyjsc z depresji
Barwy rzeczywistości
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
06 cze 2006, 03:34
Lokalizacja
Katowice

przez rob 02 cze 2007, 21:55
mam jakas nerwice czy depresje sam nie wiem, poprostu zle sie czuje. jakies leki sie czasem zdarzaaja itp

mam przed soba paczke seronilu i sie zastanawiam czy walczyc z tym samemu czy wziasc tabletke.

poklocilem sie z dziewczyna bo ma zle zdanie o takich lekach, poleca mi dosc dobre i dorgie ziola, naprawde nie wiem co robic, jestem w kropce.

czy to jest psychotrop ?? jakie to bedzie mialo skutki w pozniejszym moim zyciu /?

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:50 pm ]
no to tak:
wzielem seronil 2dni po 1tab, na 3ci dzien nie wzielem do poludnia bo nie moglem nic jesc, po poludniu przyjechali moi rodzice na stancje atak leku i wymiotowalem, i tak do konca dnia nic nie zjadlem a lek odstawilem.
wydaje mi sie ze to skutki uboczne chodz do konca nie wiem.

kupilem dzis lexotan, i biore jeszcze ziolka takie lepsze. a do lekarza dopiero po niedzieli bede mogl isc ;/
"... znów rozkładam skrzydła i unoszę się nad wami..."
rob
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
24 mar 2007, 20:55

Avatar użytkownika
przez Rzaba 15 cze 2007, 14:15
własnie zaczęłam łykac seronil.
Bałam sie strasznie , bo tyle naczytałam sie o skutkach ubocznych, ze chyba z tego straeu od razu po zażyciu dostałam rozwolnienia :lol: :lol: :lol:

Pierwsza noc to straszne pocenie ibudzenie sie co godzine.
Druga noc juz lepsza, ale jakiś lekki niepokój czuję.
Wydaje mi sie że to dobry lek, bo oprócz lekkiego bólu brzucha czuje sie świetnie. Prawdopodobnie to dlatego, ze praie przez dwa tygodnie zazywałam inny lek i ten uzupełnił działanie tego pierwszego.czy to mozliwe???
:roll:

A moja depresja była na początku tak mocna, ze prawie z łóżka niewstawałam i myslałam, ze nigdy to sie nie skończy

Troche boli mnie gardło..gdzies czytaąłm że to się zdaża..

Jak długo trzeba bedzie to łykać?
Od wczoraj cziuje sie rewelacyjnie. :D
Wysprzataąłm cąły dom i pielęgnuje ogród mimo upału. Mam duuuuzo energii. Az mój maz chce to łykać ;)
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

Przeskocz do