FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Seronil

przez mimiM 31 sty 2011, 14:35
wiecie tak się dopytuję, bo chyba mnie nie ominie podwyższenie dawki.....
i nie iwem co będzie lepsze podzielić, czy wziąść 40mg na raz. Tylko trochę się boję, że znów będę "zamulona" od rana....
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
11 sty 2011, 11:44

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 31 sty 2011, 14:36
To zwiększaj dawkę o 5 mg :) i skutków ubocznych nie będzie....
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Lu_80 31 sty 2011, 14:40
Jak widać są różne szkoły :)
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seronil

przez mimiM 31 sty 2011, 14:42
hm...ale ja mam tylko seronil po 20mg
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
11 sty 2011, 11:44

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 31 sty 2011, 14:47
mimiM, no ale co to za problem, jak pójdziesz do lekarza żeby zwiększył dawkę (a wierzę, ze tak zrobisz) to poproś go o przepisanie dwóch opakowań po 10mg i po kłopocie.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez mimiM 31 sty 2011, 14:56
no tak problem żaden
Kwestia jest taka, ze lekarka mi powiedziała, że po miesiącu mogę sama zwiększyć dawkę, ale przepisała mi tylko leki op 20mg. Rozumiem, że jak będę zwiększać to od razu do 2x20mg .....
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
11 sty 2011, 11:44

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 31 sty 2011, 14:58
No to przekrój tabletkę na pół ( chyba że to kapsułka) i zwiększaj o 10mg co drugi dzień, a później codziennie, później dołóż kolejne 10mg i będzie dobrze :smile:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez mimiM 31 sty 2011, 15:03
hhahahahah Linka dobra jesteś...
Ja się latami zbierałam, żeby iść do psychiatry, a Ty mi tu z dnia na dzień przepis na eksperyment podsuwasz :yeah:
Przecież ja mam takiego stracha, że masakra..... chociaż kurde nie wiem co gorsze, bać się brać, czy nie zwiększyć dawki i w strachu żyć!!!
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
11 sty 2011, 11:44

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 31 sty 2011, 15:13
:shock: jaki eksperyment? No to chyba logiczne że podwyższasz dawkę to powoli ? Przepoławiania tabletki cię tak zdziwiło czy co? Chyba lepsze to niż od razu brać 40 mg. Zrobisz jak zechcesz, ja brałam seronil 3 lata ( z przerwami) i tak podnosiłam dawkę....poza tym, bez przesady to "lekki" lek...najlżejszy z SSRI i nie ma się czego bać.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez mimiM 31 sty 2011, 15:17
Linka to miał być taki żart. Sorki, jeśli mnie to inaczej odebrałaś.
Wiesz, ja wogóle nie mam doświadczenia z tego typu lekami, dlatego dopytuję. Jedyne co brała do tej pory to apap i wit C.
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
11 sty 2011, 11:44

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 31 sty 2011, 15:20
No to spokojnie :smile: jak piszę, poważnie , fluoksetyna to najlżejszy z antydepresantów SSRI jest bezpieczny, nie uzależnia, bardzo długo wkręca się na obroty...czasem trzeba poczekać nawet 8 tygodni na efekty ale warto...stabilizuje powoli ale dość skuteczne. Dawki wąchają się od 20mg do 60-80mg.
Nie bój się, nie ma czego, to ma leczyć a nie zabijać....będzie lepiej :)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez kasia000 31 sty 2011, 15:23
A SERTRALINA NIE JEST LŻEJSZA ?
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Seronil

przez mimiM 31 sty 2011, 15:32
Pisałam wcześniej, że super się czuję i takie tam, ale od trzech dni jakby nastrój trochę podupadł, mimo że i tak jest zdecydowanie lepiej nież było. Oczywiście nie poddaję się, staram się myśleć pozytywnie, walczę!!!! Nie wiem, czy jeszcze czekać na rozkręcenie się leków, czy może już się zdążyłam do tej dawki przyzwyczaić.....hm, no nie mam pojęcia???
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
11 sty 2011, 11:44

Seronil

Avatar użytkownika
przez Lu_80 31 sty 2011, 21:21
Wkręca się 8 tygodni?
Może dlatego nie czuję się rewelacyjnie - toż to dopiero tydzień czwarty.......
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 12 gości

Przeskocz do