FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Seronil

przez eewaa 20 gru 2010, 09:17
hej jestem 15 dzień na seronilu i nadal dokucza mi potworna senność :(:( czy jest szansa ze ona minie?? Czuje się jakby lepiej ale i tak zmęczenie robi swoje :( Juz trace nadzieje i mysle o zmianie leku skoro ta senność występuje ...Czy ktoś tez tak miał i przeszło??? Prosze o odp pozdrawiam wszystkich :):):)
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
31 sie 2010, 16:12

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 20 gru 2010, 09:56
eewaa, Senności nie miałam, raczej pobudzenie. Jaką dawkę leku bierzesz?
Poczekaj jeszcze tydzień, dwa, wtedy przechodzą skutki uboczne, jeśli nie przejdzie warto skonsultować się z psychiatrą.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez Zenonek 20 gru 2010, 13:16
Mam pytanko do osob bioracych ten lek...

Otoz zazywam pol roku Zoloft na depresje nerwicowa (lęk)...Cos tam pomogl...Jednakze brak mi takiego "kopa", napedu do dzialania, do spotkan towarzyskich, pracy itp itd...

Slyszy sie, ze Fluo ze wszystkich SSRI najlepiej podnosi nastroj oraz naped... Jak tam na Was dzialala ? Rzeczywiscie odczuliscie wiekszy zapal do dzialania ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 20 gru 2010, 13:35
Zenonek, mogę wypowiedzieć się tylko za siebie, daje kopa, u mnie to na początku dawało niemiłe skutki - była akatyzja - ale mija po 2-3 tygodniach, w związku z tym lekka bezsenność. Daje tego kopa, poprawia nastrój, w związku z tym zwiększa pewność siebie.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez Zenonek 20 gru 2010, 13:55
linka,

Dzieki za odp. Byc moze teraz kiedy jestem juz w miare "wyrownany" to moglby byc lek dla mnie, bo wlasnie brakuje mi ochoty do spotkan, pracy etc....
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez stracony 20 gru 2010, 15:20
Senność mnie wykańcza. Początek brania seronilu to było jak przebudzenie się ze snu a teraz powoli znów się staczam. Coraz mniej energii, brak ochoty do działania, senność. Po podniesieniu dawki do 40mg było chwilkę lepiej ale znów jest gorzej. Koło 11 przed południem padam nagle "na pysk" ale już 2 godziny później jest stopniowo coraz lepiej. Psychicznie czuję się jeszcze dość dobrze ale dawne myślenie zaczyna mieć "przebłyski" a ja tak bardzo nie chcę do tej przeszłości wracać. No i coraz mniej podoba mi się otępienie umysłu. Przed braniem laków, choć czułem się fatalnie to jednocześnie potrafiłem zająć swój umysł, jak nic się nie działo powodowało to zjazd dobrego samopoczucia. W bardzo dawnych czasach była to dobra książka ale od paru lat zastąpiłem ją komputerem, internetem, filmami a będąc na spacerze słuchaniem muzyki. Teraz nie jest mi to już potrzebne tyle że zamiast tego pozostaje pustka. Nie chcę by moim głównym zajęciem było spanie lub często bezmyślne leżenie. Mobilizuję się do dawnych działań ale to teraz działa tylko na pół gwizdka. Ten lek działa też na uzależnienia( bulimia) więc może to u mnie jest efekt uboczny. Lekarz powiedział, że jeśli się nie poprawi to będzie zmiana lekarstwa lub być może całkowite odstawienie i tylko psychoterapia ( jakoś tego nie widzę ) Nie jest za tym aby podnosić dawkę ale aby móc jakoś funkcjonować do następnej wizyty zacząłem dzisiaj zażywać 60 mg, z tym że dziele dawkę na 3 brania, rano, przed południem i wieczorem.
próbował już ktoś tak ?
Na seronilu jestem od 4,5 miesięcy.
kiedyś dystymia, niedawno nerwica z silną depresją a teraz oby "tylko" dystymia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
21 cze 2010, 22:05

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 20 gru 2010, 15:29
zatracony, :-| dawek się nie dzieli.....bierz całość na raz. Skoro działa tak, to może zamiast rano bierz na noc. No a może to lek nie dla ciebie......
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez stracony 20 gru 2010, 15:53
Podzielona dawka gorzej działa? Jeśli mnie pamięć nie myli to przechodząc na 40 mg pani doktor mówiła o zażywaniu najpierw rano a potem przed południem ale, że wygodniej mi było na raz to tak zażywałem i też wg niej było dobrze. Natomiast ostrzegała, żeby nie brać za późno ( jak się zapomniało) bo można nie spać potem. No ale jak jestem stale senny i padam ostatnio kolo 20 to chyba warto spróbować.
Możliwe, że działał na mnie chwilowo ale przez ok połowę brania lekarstwa czułem się naprawdę świetnie.
kiedyś dystymia, niedawno nerwica z silną depresją a teraz oby "tylko" dystymia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
21 cze 2010, 22:05

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 20 gru 2010, 16:13
zatracony, To dziwne, mi lekarz kazał brać jedną dawkę jak jadłam 40 mg. :bezradny:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Fluoksetyna

Avatar użytkownika
przez Zombie 27 gru 2010, 18:04
hej,
jestem aktualnie pochłaniaczem Parogenu, biorę od 3 miesięcy, jednak ze względu na ciągłe obżeranie się słodyczami i przyrost wagi mój lekarz zalecił mi właśnie Fluo.
Troszkę się obawiam, czy to dobre rozwiązanie? jak myślicie?
Od kiedy jest ten spadek wagi?
“Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
04 paź 2010, 09:37
Lokalizacja
Poznań

Re: Fluoksetyna

przez Wujek_Dobra_Rada 27 gru 2010, 18:32
Zombie, Zależy na co się leczysz. Fluoksetyna jest napewno lekiem delikatniejszym.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Fluoksetyna

Avatar użytkownika
przez Zombie 27 gru 2010, 20:52
właśnie dzisiaj dostałam receptę na Andepin. W moim przypadku chodzi głównie o lęki....
“Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
04 paź 2010, 09:37
Lokalizacja
Poznań

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Lu_80 27 gru 2010, 23:55
Witajcie,

byłem 3 mies na 15mg Elicei na dobę, od jutra zmiana na 5mg leku Elicea i 20mg Seronilu (docelowo tylko 40mg samego Seronilu).
Ma poprawić nastawienie do życia w kierunku bardziej pozytywnego i zmniejszyć lęki społeczne (pochodna mojej nerwicy).
Tego cuda jeszcze nie brałem - brałem wieeeele innych leków, ale tego Seronilu akurat nie.
Zastanawiam się, co będzie się działo od jutra - trochę się cykam... :/
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Re: Fluoksetyna

Avatar użytkownika
przez Lu_80 27 gru 2010, 23:55
Witajcie,

byłem 3 mies na 15mg Elicei na dobę, od jutra zmiana na 5mg leku Elicea i 20mg Seronilu (docelowo tylko 40mg samego Seronilu).
Ma poprawić nastawienie do życia w kierunku bardziej pozytywnego i zmniejszyć lęki społeczne (pochodna mojej nerwicy).
Tego cuda jeszcze nie brałem - brałem wieeeele innych leków, ale tego Seronilu akurat nie.
Zastanawiam się, co będzie się działo od jutra - trochę się cykam... :/
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot], Psychotropka`89 i 42 gości

Przeskocz do