FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Bioxetin

przez Madzialenka 19 maja 2010, 20:00
Linka biorę dawkę 30mg od trzech tygodni a od dzisiaj zwiekszyłam ma 40.Myślisz,że pomoze?

[Dodane po edycji:]

A jeżeli nie będzie lepiej to znaczy ze lek nie działa?Piszesz,ze za czesto mam te wahania?
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 19 maja 2010, 20:14
Madzialenka, jakby miał nie działać to by się lepiej w ogóle nie zrobiło....myślę, że przy 40mg powinno być lepiej...jeśli nie to poradź się psychiatry czy zwiększacie do 60mg czy zmiana leku.....ale zdarzyć się może, że nie zatrybi. Na duże pocieszenie powiem ci, ze fluoksetyna (składnik aktywny Bioxetinu) to najsłabszy z leków SSRI - także nie masz się czego obawiać, na pewno znajdzie się coś bardziej selektywnego co ci pomoże. Skoro dobrze zareagowałaś na fluo - inne SSRI w razie czego powinny być pomocne.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez Madzialenka 19 maja 2010, 20:28
Linka bardzo Ci dziękuję!!!Cały czas boje sie,ze jestem na coś chora i stad mam te objawy,ale porobiłam duzo badan i wszystko wyszło ok.Dzisiaj zwiekszyłam na 40mg i źle się czuję,mam straszne zawroty i nudnosci czy to może być też od zwiekszenia dawki?Pozdrawiam!
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 19 maja 2010, 22:32
Pewnie, że może być od powiększenia dawki, ale takie skutki uboczne nie trwają długo, 2-3 dni i powinny ustąpić. Nie martw się, badania wyszły dobrze = to "tylko" nerwica. Spokojnie.....
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez Madzialenka 20 maja 2010, 15:14
Linka a myślisz,ze powinnam powtórzyć badania?W marcu zrobiłam morfologię,ob,tsh,hiv,borelioze,tomografie mózgu,badanie dna oka i pola widzenia i wszystko wyszło dobrze,więc dlaczego znów tak źle sie czuje?Ból i zawroty glowy,otepienie itp.Nie wiem na co sie jeszcze przebadać.Dzisiaj w pracy myslałam,ze nie dam rady a pracuje jako nauczycielka.Dlaczego mnie to spotkało?
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Re: Bioxetin

przez kasja 20 maja 2010, 18:45
madzialenka,ja też jestem nauczycielką, pracuję w przedszkolu z grupą 3-4-latków, obecnie mam 38 godzin tygodniowo bo kumpela na zwolnieniu do końca czerwca,,wiem że w naszym zawodzie to straszne, też wiele razy zadawałam sobie pytanie dlaczego ja?,i nie znalazłam odpowiedzi,,uczę się z tym zyc jak już Ci pisałam zrobiłam bład przerywajac leczenie ,,już tego nie powtórzę chocbym miała brac tabletki do końca życia , a mam na myśli antydepresanty takie jak bioxetin,,wczoraj w pracy miała 9 godzin o 12 poczułam taki ból brzucha że strach, słabo mi sie robiło,wszystko we mnie drżało,, no i brałam nospe, tribux i wszystko co mam nażoładek, o 14 chciałam isc do dyrektorki by mnie zwolniła do domu ale pomyslałam ze jeszcze wezmę afobam i po kilku minutach jak ręką odjął,,taka to podstepna ś,,,, ta nerwica, też robiłam tysiace badań przez te 10 lat ,mnóstwo czasu , stresu i pieniedzy ,,dlatego tak nam z tym ciezko bo wszyscy nam mówią -nic nie dolego wszystko ok. a człowiek myśli że umiera i faktycznie to fizycznie odczuwa.Mnie dobija taka pogoda jaka mamy, to dla mnie straszne,,a pomaga słońce praca w ogrodzie aktywny wypoczynek.Pozdrawiam
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Re: Bioxetin

Avatar użytkownika
przez linka 20 maja 2010, 18:48
Madzialenka, to co opisujesz to klasyczne objawy nerwicy - i na badaniach nic ci nie wyjdzie, bo to nerwica. Szkoda c zasu i kasy na badania, Ja bym na twoim miejscu znalazła dobrego psychologa i zaczęła terapię.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Bioxetin

przez Madzialenka 21 maja 2010, 15:37
Trzeci dzień biorę po dwie tabletki i czuję się strasznie:(Nie wiem czy to za silna dawka dla mnie i czy znów brać 30mg?Wizyta u psychiatry dopiero w środę.Nie wiem czy brać dalej 40 iprzeczekać czy zmniejszyć?
Offline
Posty
422
Dołączył(a)
07 kwi 2009, 14:00

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez filson 21 maja 2010, 18:43
Ja właśnie wziąłem pierwszą tabletkę. Stresuję się. Mam nadzieję, że skutki uboczne nie dadzą mi mocno w kość. Trzymajcie kciuki.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

Re: Seronil

przez Michaal 10 cze 2010, 13:52
Witam,

Biore fluoksetyne (to samo co seronil) 9 dzien na nerwice lekowa i depresje. To w zasadzie ostatni SSRI, ktory mi pozostal, ale czesto slysze tez, ze najlepszy. Jak na razie jest fatalnie. Leki strasznie mi sie nasilily, nie moge usiedziec w miejscu, serce mi szaleje, moja arytmia sie mocno nasilila, zasypiam o 6 nad ranem, czuje sie jakbym wypil z 10 kaw jednoczesnie. Najgrosze, ze zaraz mam egzaminy i chyba nie bede w stanie pojsc...ale zaciskam zeby i wierze ze warto przeczekac pierwszy miesiac.

Pozdrawiam
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
21 lut 2009, 15:05

Re: Seronil

przez Nenaja 10 cze 2010, 22:24
Po moim doświadczeniu z tym lekiem uznaję... (ale to tylko moje osobiste zdanie)...że jeśli chodzi o leczenie lęków, to się do tego nie nadaje. Na depresję pomaga, ale lęki się nasilają i jest strasznie, dlatego przeszłam na seroxat, jest o wiele lepiej. ale mam nadzieje, że sięmylę i Wam ten lek pomoże :)
Nenaja
Offline

Re: Seronil

przez Michaal 11 cze 2010, 00:15
A jak dlugo go bralas zanim odstawilas? Podobno dziala przeciwlekowo dopiero po jakims miesiacu?
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
21 lut 2009, 15:05

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez filson 11 cze 2010, 00:19
Ja biorę Seronil od 18 dni 20 mg. Mam wrażenie, że na początku działał na zasadzie placebo bo zbyt szybko poczułem się lepiej psychicznie choć fizycznie gorzej. Teraz jest różnie tzn. mam nasilenie natrętnych myśli, które powodują lęki. Mam nadzieję, że jeszcze trochę i będzie lepiej. Bardzo na to liczę!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

Re: Seronil

przez Nenaja 11 cze 2010, 01:30
ja brałam od kwietnia do 16 maja-potem wizyta u innego lekarza i seroxat... seronil wspominam koszmarnie, a już po pół tabletki seroxatu poczułam się o niebo lepiej:)
Nenaja
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do