FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Fluoksetyna

przez kasja 01 sty 2010, 10:59
u mnie było ok. Ale czas świateczny dał mi się we znaki.Powinniśmy się cieszyć że mamy świeta , wolne w pracy, a tu dopada mnie dół. Dlaczego tak się dzieje.
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Re: Fluoksetyna

przez zdesperowany1 01 sty 2010, 17:58
Dzisiaj juz 3 dnia mialem brac 40 mg fluoksetyny i jak narazie bez pobudzenia nawet cholerka spac sie chce;P


wszystko byloby okej gdyby nie to ze znow napiniaja mi sie miesnie jak po paroksetynie a glownie na karku i przez to od czasu do czasu mam tiki....:(

tez mieliscie problem z napietymi miesniami? Ja biore dodatkowo antycholinergiczny pridinol ale gowno daje
zdesperowany1
Offline

Re: Fluoksetyna

przez kasja 01 sty 2010, 19:37
od kiedy bierzesz antydepresant? dla mnie kazde wejście w antydepresant to był horror, wszystkie możliwe dolegliwości , trwały około 2 tygodnie, pózniej już tylko może być lepiej
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Fluoksetyna

przez zdesperowany1 01 sty 2010, 20:44
od 5 lat:P jeden bralem 9 miechow bo myslalem ze napiecie w koncu minie ale sie przeliczylem... Tak sie tylko zapytalem bo jest to juz moja ostatnia proba z lekami .Po fluoksetynie nie mam juz zadnej opcjii lekowej...Najbardziej skurcz miesni odczuwam na karku ..eh

[Dodane po edycji:]

ale mnie dzis wycielo ,tak miesnie spięte ze mowic mi ciezko...;]
zdesperowany1
Offline

Re: Seronil

przez WW_18 05 sty 2010, 17:40
Koncze 1 opakowanie seronilu, dawka 20 mg. Oprocz skutkow ubocznych warto dostrzec wiele pozytywow tego leku. Od kilku dni czuje sie stabilnie, by nie rzec wesolo ;) .
Na poczatku bylam nastawiona b. sceptycznie, ale zaczal dzialac. Moze to podswiadomosc? Niewazne, grunt ze przynosi efekt.
Skutki uboczne tj. kolatanie serca z nieustanna sennoscia, brak apetytu, rozkojarzenie, niesostrosc wzroku, zaczynaja ustepowac (choc nadal sa). Mimo wszystko nie przeszkadzaja w zyciu codziennym tak b. jak apatia, stany lekowe, niechec do zycia, placzliwosc czy chwiejnosc emocjonalna:)
I pic oczywiscie mozna: zarowno kawe jak i alkohol. Nie wplywa to na szybkosc upijania sie, a kawa nie dziala nagle jak amfetamina:))
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
05 sty 2010, 17:21

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez bowie 05 sty 2010, 17:45
Ja mam dawkę 10mg i wspomagam się Xanagem 2x 0,25mg. Czuje się dużo lepiej niż wcześniej, jednak nie jest to jeszcze to co powinno być.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
16 gru 2009, 09:50

Re: Seronil

przez WW_18 05 sty 2010, 18:00
Ciesze sie kazda pozytywna zmiana, ja juz nie wymagam by bylo tak jak powinno. Wystarczy znosnie;))
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
05 sty 2010, 17:21

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 05 sty 2010, 19:21
WW_18, alkoholu pić OCZYWIŚCIE NIE WOLNO....to jest substancja psychoaktywna i nie należy mieszać jej z lekami.......
Poza tym, jak piszesz to pisz O SOBIE, bo każdy ma inne reakcje i to, że na ciebie połączenia lakoholu i leków nie wpływa nie znaczy, ze nie wpłynie na kogoś innego :-|

Ja, cóż, piąty dzień na seronilu 10mg narazie i ewentualnie jak lezę do szkoły to jem 0,25 xanaxu, jak narazie nic pozytywnego nima - skutki uboczne za to są, brak apetytu, jadłowstręt no i z lekka zwiększone lęki i napięcie, ale nic to przeczekać trzeba i już.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez zdesperowany1 08 sty 2010, 13:08
9 dzien i czuje sie fatalnie ,napiete miesnie nic sie nie chce gorzej niz kiedykolwiek .Myslice ze mam zadzwonic do lekarza i jej powiedziec o tym? czy jeszcze poczekac?:(
zdesperowany1
Offline

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 08 sty 2010, 13:24
zdesperowany1, eh eh eh, fluoksetyna ma to do siebie że ma perfidne skutki uboczne przy "wchodzeniu" dlatego ja zawsze zaczynałam od 20mg a teraz jestem narazie na 10mg - 8 dzień więc zupełnie jak Ty ;)
Skutki uboczne powinny przejść po około 2 tygodniach, ja bym radziła tyle wytrzymać, no chyba, ze nie dajesz rady żyć - wtedy do lekarza.
Nie spodziewaj się też zbyt szybkiej poprawy stanu zdrowia - 4 do 8 tygodni to zwykle czas kiedy fluo zaczyna naprawdę działać.
Z tego co wiem bardzo szybko w krótkim czasie podniosłeś dawki, lekarzem to ja nie jestem ale już trzeci raz biorę ten lek i jakbym miała wejść na 40 czy 60 mg po 9 dniach to bym wykorkowała........
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez zdesperowany1 08 sty 2010, 13:26
nie no wytrzymam jeszcze troche:) ale jak po 3 tygodniach bede czul sie marnie to ja dziekuje..
zdesperowany1
Offline

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez linka 08 sty 2010, 13:29
zdesperowany1, 3 tygodnie mało, mało, mało ;) czekaj miesiąc - półtora - ja mniej więcej po takim czasie zwykle odczuwałam już poprawę, choć jak brałam fluo pierwszy raz to już po dwóch tygodniach czułam się troszku lepiej :smile:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

przez zdesperowany1 08 sty 2010, 13:30
ja mowie o efektach ubocznych:P a nie o pozytywnym dzialaniu .3 tygodnie to chyba wystarczajacy czas zeby sprawdzic czy efekty ubocznr puszcza?

swoja droga to mnie tez oczy bola ale to po antycholinergicznym akinetonie(co za gowno!)

[Dodane po edycji:]

a wlasnie linka Ty juz nawet po miesiecu z fluoksetyna nie bylas za bardzo pobudzona? bo ja sie boje tej akatyzji a poki co jest i jak nie wezme 0.25 mg afobamu to nic nie moge zrobic;P
zdesperowany1
Offline

Re: Seronil

przez WW_18 08 sty 2010, 22:38
Kazdy kto udziela sie na forum, pisze o swoich doswiadczeniach i nalezy brac na to poprawke np. odpornosc na dzialanie substancji chemicznych, jezeli ktos jest na nie podatny jednoczesnie oznacza to, ze lekow nie powinnien mieszac z alkoholem.
Moj post mial pokazac to, iz mozna brac leki a jednoczesnie nie rezygnowac z wielu rzeczy, poza tym latwo sprawdzic jaka jest reakcja organizmu na alkohol przy lekach (notabene wystarczy szklanka piwa i jezeli takowa ilosc zmienia w jakikolwiek sposob nasze sampoczucie, stan emocjonalny czy przynosi roznego rodzaju efekty neurologiczne odpowiedz bedzie prosta: nie wolno pic przy seronilu).
Wbrew pozorom jest to jeden z bezpieczniejszych lekow i jak kazda substancja chemiczna wymaga przyswojenia organizmu.
Pozdrawiam.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
05 sty 2010, 17:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], NoMoreDepression i 21 gości

Przeskocz do