RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy risperidon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
25
40%

Nie
6
10%

Zaszkodził
31
50%

 
Liczba głosów : 62

DISAPERID (Risperidon-Rispolept,Risset)

przez Andy18 20 lip 2009, 21:25
Jakie są wasze doświadczenia z tym lekiem. Ja brałem dwa dni i odstawiłem na własną odpowiedzialność. Miałem zawroty głowy, odruchy wymiotne, byłem otepiały, czułem się jakbym dostał obuchem w głowę.
Pojutrze mam wizytę u psychiatry i się z nim skonsultuję co do tego leku.
pozdrawiam

Dodam, że Disaperid jest to lek przeciwpsychotyczny. Stosowany jest w leczeniu schizofreni, ostrych i przewlekłych psychoz schizofrenicznych a także chorób z fazami mani.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
19 lut 2009, 19:51
Lokalizacja
Toruń

Re: Rispolept

przez julijanka 10 sie 2009, 22:45
Torendo, ponoć odpowiednik rispoleptu, w małych dawkach działa kojąco-
rzeczy mało ważne się "oddalają" , można nie zajmować się wyolbrzymionymi
sprawami które stają się mało ważne.
julijanka
Offline

Re: Ziperid

przez Pain 24 lis 2009, 14:29
Czy tak mało osób bierze Ziperyd, że ten temat jest tak ubogi? Dziś psychiatra przepisał mi ten lek. Mam go brać przez dwa tygodnie po pół tabletki na noc. Dostałam go od razu od lekarki, więc nie mam żadnej ulotki. Czy ktoś wie, jakie są skutki uboczne? Jak się czuliście po nim? Proszę o opinie, ponieważ bardzo się boję. Będę brać Ziperyd i ParoMerck. Są to moje pierwsze leki jakie kiedykolwiek brałam i czuję się zagubiona.
Offline
Posty
128
Dołączył(a)
13 lis 2009, 18:23
Lokalizacja
Solec Kujawski

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Ziperid

przez Pain 26 lis 2009, 19:12
Biorę Ziperid dopiero trzeci dzień, a do skutków ubocznych, które zaobserwowałam, mogę zaliczyć: niewyraźne widzenie (mruganie obrazu), katar i lekką senność, która dość szybko mija.
Offline
Posty
128
Dołączył(a)
13 lis 2009, 18:23
Lokalizacja
Solec Kujawski

Re: Rispolept

Avatar użytkownika
przez carola 02 lut 2010, 21:20
Czy ktoś z forumowiczów przyjmuje wspomniane już zastrzyki Rispolept Consta? Od tego tygodnia będę je miała serwowane co 2 tygodnie. Z tego co powiedział lekarz, osiągnie on swoje maksymalne stężenie po 2 tygodniach, więc na razie przyjmuję jeszcze tabletki. Nie jest łatwo nie zasnąć z tym i z tym :?
http://nieproszony-gosc.blog.onet.pl/ - mój blog o NN w moim życiu. Zapraszam

'Kiedy życie daje ci cytryny, nie rób lemoniady! Wścieknij się! "Nie chcę twoich głupich cytryn!"'
Avatar użytkownika
Offline
Samodestruktorka
Posty
394
Dołączył(a)
03 sty 2009, 22:33
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Rispolept

przez julijanka 09 lut 2010, 17:15
Miałem propozycję otrzymywania tych zastrzyków,ale zrezygnowałem, mając bardzo przykre doświadczenia z zastrzykiem
też o długotrwałym działaniu zwanym decaldol. Ja wiem ,że to coś jest innego,ale mając w lodówce dwie ampuły rispolept
-consta ,tak się źle poczułem ,w pewnym momencie przyszły mi wspomnienia-efekty działania decaldolu i dostałem takiej
"głupawicy",że jeden zastrzyk zrobiłem pluszowemu misiowi, drugi wywaliłem na przycmentarny śmietnik.
Teraz chodzę do innego lekarza,który zakwestionował diagnozę, biorę inne leki,jest na tyle lepiej że jestem bliski
napisania :x postu w temacie: krok do wolności.
julijanka
Offline

Re: Rispolept

Avatar użytkownika
przez bl4czek 10 lut 2010, 18:53
Powiem wam jedno, dzięki leku Rispolept wyszedłem na ludzi. gdy byłem mały, stwierdzono u mnie schizofrenie paranoidalną. Byłem agresywny, płaczliwy, duże wahania nastrojów, miałem sporo kłopotów i nie umiałem się dobrze komunikować( wstydliwość, brak kontaktu wzrokowego itp.) Po 5 latach terapi z Rispo stałem się normalnym nastolatkiem. Mam wiele rówieśników, mam zero problemu co do komunikacji, jestem spokojny- zero objawów schizofreni. Aż moja mama się dziwi, że jeszcze to pisze u mnie w kartotece. Mój lekarz sam powiedział, że gdy będę miał 18 lat to się pożegnam z napisem na papierku "schizofrenia paranoidalna". Teraz ostatnio męczą mnie straszne tiki nerwowe, depresja i grozi mi klinika. Ale co ja będę się wyżalał :D Chciałem tylko wam uświadomić, że Rispolept zrobił ze mnie świetnego człowieka ! Pozdrawiam :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
27 sie 2009, 10:02

Re: Rispolept

przez julijanka 13 lut 2010, 15:55
Carola , jak się czujesz po zastrzykach Rispolept-consta? Może ja następnym razem bez histerii na nie się zdecyduję?
:shock:
julijanka
Offline

Re: Rispolept

przez julijanka 17 lut 2010, 11:32
Jeszcze raz do Caroli.Przeczytałem Twoje blogi-są bardzo dobrze obrazujące to co czujesz po lekach i zastrzykach.
Ponieważ piszesz,że jesteś 16 letnią dziewczyną,więc przepraszam za natarczywość.
julijanka
Offline

RYSPOLIT

przez jantarek 23 lut 2010, 14:44
Dostałem Ryspolit 2mg czyli risperidon. Miał ktoś jakieś doświadczenia w leczeniu depresji z iluzjami itd?
jantarek
Offline

Re: RYSPOLIT

Avatar użytkownika
przez linka 23 lut 2010, 19:05
jantarek tu masz wszystkie dostępne na polskim rynku generyki zawierające risperidon i ewentualne linki jeśłi temat znajduje się na forum:

- Rispolept(rispolept-t2276.html?hilit=rispolept)
- Risset (risset-t3226.html?hilit=risset)
- Risperon(risperon-risperidonum-t12367.html?hilit=risperon)
- Ziperid(ziperid-t15508.html?hilit=ziperid)
- Rispolux(rispolux-t7986.html?hilit=rispolux)

Disaperid, Lioxam, Mepharis, Nodir, Risperatio, Rispofren, , Ryspolit, Speridan, Torendo Q-Tab, , Rispen.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Rispolept

Avatar użytkownika
przez carola 09 mar 2010, 13:49
julijanka, osobiście źle znoszę leczenie tymi zastrzykami. Nie dość że bolesne, to jeszcze tyle objawów ubocznych - po trzecim zastrzyku doszła nawet akatyzja. Lekarz jednak cały czas upiera się że to minie. Odnośnie bloga - dziękuję, staram się wyrazić chorobę jak najlepiej.
http://nieproszony-gosc.blog.onet.pl/ - mój blog o NN w moim życiu. Zapraszam

'Kiedy życie daje ci cytryny, nie rób lemoniady! Wścieknij się! "Nie chcę twoich głupich cytryn!"'
Avatar użytkownika
Offline
Samodestruktorka
Posty
394
Dołączył(a)
03 sty 2009, 22:33
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Rispolept

przez m_m4_84 18 mar 2010, 03:20
julijanka napisał(a):Miałem propozycję otrzymywania tych zastrzyków,ale zrezygnowałem, mając bardzo przykre doświadczenia z zastrzykiem
też o długotrwałym działaniu zwanym decaldol. Ja wiem ,że to coś jest innego,ale mając w lodówce dwie ampuły rispolept
-consta ,tak się źle poczułem ,w pewnym momencie przyszły mi wspomnienia-efekty działania decaldolu i dostałem takiej
"głupawicy",że jeden zastrzyk zrobiłem pluszowemu misiowi, drugi wywaliłem na przycmentarny śmietnik.
Teraz chodzę do innego lekarza,który zakwestionował diagnozę, biorę inne leki,jest na tyle lepiej że jestem bliski
napisania :x postu w temacie: krok do wolności.


Hej jakie leki dostalas ktore postawily cie na nogi i piszesz ze po nim sie tak super czujesz? a wogole na co beirzeesz leki? na jakie schoorzenie? bo ja tez mam przepisany rispolept juz drugi raz i zle sie po niim czuje taka zamulona. ja bralam go na nerwice natrectw i lekową i histeryczna,
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
03 mar 2010, 14:06

Re: Rispolept

przez lekopawel 18 mar 2010, 14:36
Witam serdecznie.

Zażywam ten lek od miesiąca, a podwyższoną dawkę (4mg na dobę) od prawie trzech tygodni. Czy ten lek długo się "rozkręca"? Ja mam po nim ciągle takie dziwne samopoczucie. Jakby lekkie odrealnienie i kłopoty z zebraniem się w sobie. Wszystko mi jedno i niewiele mi potrzeba. Jestem ciągle lekko pobudzony, a jednocześnie śpiący. Czy to jest od leku? Jak długo to się będzie utrzymywać?
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
14 maja 2009, 12:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

Przeskocz do