RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy risperidon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
25
40%

Nie
6
10%

Zaszkodził
31
50%

 
Liczba głosów : 62

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 28 kwi 2012, 19:24
może zapytaj na forum o opinię, ja mogę jedynie polecić psychiatrę z Gdańska, bo mam naprawdę dobrą lekarkę.
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez zakręcona 28 kwi 2012, 19:37
zamiescilam na forum moje pytanie w tej sprawie ale nalezie nikt mi nie odpowiedzial.
do Gdansaka mam zdecydowanie za daleko by jezdzic tam do psychiatry ale dziekuje
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
13 paź 2011, 22:01

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez coma 29 kwi 2012, 13:51
clone napisał(a):Sporo. Taka mieszanka nieźle musi obciążać organizm. Rispolept to straszne gówno, które wywołuje wiele skutków ubocznych i jednym z nich może być przyspieszone bicie serca. Sprawdź ciśnienie rano, po południu i wieczorem. Może to gdzieś cię nakieruje. Ja nie łykałbym czegoś co jeszcze bardziej może mi zaszkodzić.


biorę to trzy razy dziennie, mierze ciśnienie, ciśnie jest ok, ale serce sporo przyspiesza, do 110 na ogół, gdyby nie beta bloker ktory biorę to było by pewnie ze 130.... ale skoro to jest skutek uboczny to trudno :bezradny: jakoś dam radę... bałam się, że to jest jakaś nienormalna reakcja ...
coma
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez paulus 02 cze 2012, 10:49
Co mi jest? Zespół paranoidalny...

Brałem rispolept przez kilka miesięcy i rzeczywiście wyprowadził mnie z psychozy ale potraciłem wszystkie zainteresowania.
Nic mnie nie cieszy rzadko się uśmiecham. Zero energii życiowej.
Nie mogę oglądać telewizji, siedzieć przed komputerem dłużej niż kilkanaście minut bo mnie to po prostu okropnie nudzi.Wcześniej uwielbiałem komputer i telewizję czy rozmowy z ludźmi.
Próbowałem na siłę czytać np. książkę ale to jest bez sensu. Nic tylko leże od rana do wieczora i nie mogę się doczekać końca dnia. Gdy koleżanki siostry przechodzą przez mój pokój udaję że coś robię. Nie chce by widziały mnie dzień w dzień jak tylko leżę :x . . Lekarz zmienił mi rispolept na solian ale nic nie pomogło. Dalej czuję się jak jakieś zwierze nie człowiek :(. Czy ktoś wie czy po rispolepcie czy może to wynik choroby?
Ostatnio edytowano 02 cze 2012, 11:23 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono z działu Schizofrenia
F20.0

Naj­większym błędem ja­ki możesz po­pełnić, to myśle­nie, że żyjesz, gdy w rzeczy­wis­tości śpisz w pocze­kal­ni życia.
Offline
Posty
71
Dołączył(a)
02 cze 2012, 10:42
Lokalizacja
Z nad morza

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez on23 20 cze 2012, 18:35
paulus,
Myśle ze bardziej choroba cię zmieniła niż ten lek
Chciałem Ci powiedzieć tyle o tęsknocie o samotności o wspomnień potopie. O tym wszystkim czego mi brakuje i o pustce którą teraz czuje
Offline
Posty
223
Dołączył(a)
18 maja 2011, 16:58
Lokalizacja
zachodniopomorskie, lubuskie

Re: Rispolept

przez onaanonimowa 29 cze 2012, 18:24
Ja po tym leku śpie strasznie długo nawet w dzień, a nigdy tego nie robiłam. Obrazy mi się rozmazują. Jedym słowem lek fatalny.

-- 29 cze 2012, 18:26 --

Ktoś może wie czy po tym leku się tyje? Bo ja nie mam apetytu i jestem ciekawa czy po samym leku grozi mi przytycie?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
29 cze 2012, 17:53

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez on23 29 cze 2012, 18:39
onaanonimowa,
Po leku sie nie tyje :P bynajmniej u mnie tego nie za iobserwowałem


Z innej beczki :D
Czy ktoś z was z szedł z rispolept i sie gorzej czuł,nie mógł spać, czyli powrót nie ktorych objawów, ja np mialem go przypisanego dodatkowo jako zmniejszenie myslenia o swojej osobie chorobach itp. nie mam schizofreni tylko zaburzenia lekowe i somatyczne i odczułem ze gorzej sie czuje jak go nie przyjmuje. Trzy dni temu go odrzucilem - tak kazał lekarz
Chciałem Ci powiedzieć tyle o tęsknocie o samotności o wspomnień potopie. O tym wszystkim czego mi brakuje i o pustce którą teraz czuje
Offline
Posty
223
Dołączył(a)
18 maja 2011, 16:58
Lokalizacja
zachodniopomorskie, lubuskie

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez paulus 12 lip 2012, 09:04
Już wiem co mi było. Miałem po prostu źle dopasowane leki. Lekarz mi je zmienił i czuje się jak nowo narodzony :yeah: . Ale nigdy nie zapomnę tego ponad rocznego koszmaru.
F20.0

Naj­większym błędem ja­ki możesz po­pełnić, to myśle­nie, że żyjesz, gdy w rzeczy­wis­tości śpisz w pocze­kal­ni życia.
Offline
Posty
71
Dołączył(a)
02 cze 2012, 10:42
Lokalizacja
Z nad morza

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez on23 16 sie 2012, 14:09
Ja tez zero problemów po rispolept, wręcz przeciwnie, wróciłem do normalności, no prawie do :P
Chciałem Ci powiedzieć tyle o tęsknocie o samotności o wspomnień potopie. O tym wszystkim czego mi brakuje i o pustce którą teraz czuje
Offline
Posty
223
Dołączył(a)
18 maja 2011, 16:58
Lokalizacja
zachodniopomorskie, lubuskie

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez ktosxxx 02 wrz 2012, 14:19
czy taki lek jak rispolept moze zafalszowac rzeczywistosc?
nie biore go i normalnie funkcjonuje
jezdze samodem
chodze po lesie i wogole mam duzo checi na wysilek fizyczny
i czerpie z tego radosc
tyle niszcza mysli ze ma sie zycie zniszczone
tym ze sie nie ma partnerki i pracy
te mysli troche wykanczaja
ale tez za to szukam duzo gadam z kobietami w sieci itd

a jak wezme to chyba mam wszystkoi w dupie

czy branie mnie nie zniszczy bardziej ?
bo ten lek zmula uspakaja obniza poped sexualny
i nie mozna jezdzic samochodem po nim

jak szukac zony ? wtedy ? jak ma sie wszystko w dupie ?


ja nie biore to z radoscia biore psa do samochodu i jade potarfie lazic po lesie nawet 4 h
i mam tysiac pomyslow na to co mam robic tu chce pojechac gdzies tam chce to chce kupic tamto
Ostatnio edytowano 08 wrz 2012, 09:29 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono z działu Schizofrenia
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
02 wrz 2012, 13:40

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez rafeek 07 wrz 2012, 15:34
Osobiście nie polecam tego leku, w moim wypadku powodował ospałość, zmniejszenie aktywności, zero uczuć, niechęć do życia, gdyby nie ten lek, może bym nie zawalił, ulubionej szkoły, bo powodował gorsze skutki uboczne, niż te co powodowała choroba.
Ostatnio edytowano 08 wrz 2012, 09:30 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono z działu Schizofrenia
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
07 wrz 2012, 15:14

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez MałaNieśmiała 12 lis 2012, 17:31
Witam, ja niestety też się przeraziłam ulotką..przecież nie mam schizofrenii tylko depresję z nerwicą lękową, no i oczywiście jestem w kropce, mam brać 1/4 1mg na noc, czyli w sumie niby nic, do tego 2x dziennie sympramol. Jestem niskociśnieniowcem. Nam powinni w aptece te ulotki wyrzucać :(
Pozdrawiam.
Posty
1
Dołączył(a)
12 lis 2012, 17:16

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

Avatar użytkownika
przez depas 19 gru 2012, 13:03
Ulotka faktycznie nie zachęca, ale umówmy się - podobnie jest z prawie każdym psychotropem, zwłaszcza neuroleptyki mają całą gamę skutków ubocznych. Ktoś na tym forum słusznie kiedyś zauważył, że może lepiej byłoby tych ulotek w ogóle nie dołączać, tylko straszą i negatywnie nastawiają pacjenta, a wiadomo jak ważna jest wiara w sukces.
U mnie risperidon okazał się strzałem w dziesiątkę, od kiedy go biorę czuję się lepiej niż od lat, co jakiś czas zmieniając leki na nowe. Nie mam schizofrenii a zab. osobowości i depresję lękową. Ten lek nadał mi chęci do życia, dodał energii i motywacji, zmniejszył lęk i ilość obsesyjnych myśli i rozkminek narcystycznych. Biorę go w małej dawce 2x0,5mg, dodatkowo jeszcze Depakine, sertralinę i buspiron. Ten ostatni bardzo zmniejszył lęki, risperidon niemal je usunął.
Zdaję sobie oczywiście sprawę że ten lek, jak i każdy inny, inaczej działa na każdego - większość użytkowników tutaj ocenia go źle, i to jest najbardziej wkurzające w tych substancjach, to co dla jednego okaże się przysłowiowym strzałem w 10tkę, dla innego (albo nawet większości) będzie zupełnie nieskuteczne albo gorzej. Dlatego nie zostaje nic innego jak niestety żonglowanie psychotropami i eksperymentowanie.
Pozdrawiam.
paroksetyna 40mg
mianseryna 60mg
amisulpryd 200mg


RIP Robin Williams (1951-2014)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2135
Dołączył(a)
14 lip 2012, 14:55
Lokalizacja
Opole

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez nika_n 19 gru 2012, 13:25
Mnie Risset też wyciągnął z dołka. Dołka tak głębokiego, że skończył się szpitalem. Co prawda później zmieniłam leki na bardziej aktywizujące, ale dobrze wspominam początkowy okres Rissetu.
When every man is torn apart
With nightmares and with dreams,
Will no one lay the laurel wreath
As silence drowns the screams.
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
29 cze 2011, 17:52

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do