RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy risperidon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
25
40%

Nie
6
10%

Zaszkodził
31
50%

 
Liczba głosów : 62

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

Avatar użytkownika
przez misiek_1 15 mar 2012, 16:55
ja mam ketrel od kilku dni 3xdziennie po 25mg, śpi się super polecam!!! pani dr powiedziała,że jakbym nie spała po 25mg to zażyć 2tabl.czyli 50mg ale nie miałam takiej potrzeby, mam nadzieję, że wyciągnie mnie z tego doła do tego mam jeszcze anafranil na rano.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez clone 15 mar 2012, 17:04
ewa3700 napisał(a):Na sen się może nadawać. Podobno jednych zwala z nóg. A inni nie śpią. To zależy od człowieka. Nie jest drogi, to mozna wypróbować.


Najpierw występuje przymulenie, potem najczęściej mija. Po tym czasie miałem już większe problemy z zaśnięciem.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez Lukrecja28 23 kwi 2012, 16:14
Bralam Rispolept 2mg
Olzapin i velaxin
Jesli chodzi o rispolept pomogl mi na objawy wytworcze oraz mysli natretne.
Niestety skutki uboczne sa nie do zniesienia.Zawroty glowy, sennosc, otepienie,problemy z wybudzeniem sie po zasnieciu, ciezka glowa, problem ze snami i w ogole ze spaniem, dusznosci.
Odstawilam ten lek.
Lukrecja28
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 23 kwi 2012, 19:43
Próbowałam brać ten lek dwa razy, ale beznadziejnie się po nim czułam. Zawsze byłam osobą pełną pasji, wszystko mnie interesowało, lubiłam poznawać i uczyć się, miałam swoje hobby. A po rispolepcie straciłam wszystkie zainteresowania, nic mnie nie ciekawiło, wszystko mnie męczyło, życie było takie trudne, że musiałam zrezygnować z tego leku. Poza tym strasznie tyłam po tym leku, mimo że jadłam normalnie, a co tydzień miałam kilogram więcej. Na szczęście po zmianie leku na inny wróciłam do mojej prawidłowej wagi i wszystkie zainteresowania, pasje wróciły :smile:
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez passiflora 27 kwi 2012, 12:21
Biorę Rispolept 2 mg od listopada. Na początku było ciężko nie zasnąć. Przytyłam 5 kg, ale teraz zaczęłam zrzucać. Czasem mam wrażenie, że myślę tylko o jedzeniu. ;) Naprawdę mi pomógł. To, że utyłam czy że rano trudno mi się podnieść to nic w porównaniu z tym, o ile lepiej się czuję. Przestałam się "wkręcać", urojenia stopniowo znikają. Biorę go razem z setaloftem 50 mg. Rispolept biorę na wieczór, ale nie przed samym snem, tylko ok. 20:00, wtedy łatwiej rano wstać. Jest tylko jedno ale, od 4 miesięcy nie mam okresu. Powiedziałam o tym mojemu nowemu psychiatrze, ale to zignorował. Czy ktoś miał to samo? Proszę pomóżcie! Czuję się o tyle lepiej, ale nie chcę się kastrować chemicznie :P
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
26 kwi 2012, 21:26

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez clone 27 kwi 2012, 14:59
Niestety m.in. Rispolept powoduje takie zaburzenia, ale nie powiem ci, czy może to czymś zagrażać, gdy przez tak długi okres czasu nie miałaś okresu. Powinnaś zapytać o to ginekologa. On będzie się na tym znał.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez coma 28 kwi 2012, 14:44
strasznie mi serce wali po tym, mocno i szybko, to minie? help...
coma
Offline

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez clone 28 kwi 2012, 15:42
Jesteś pewna, że to po tym? Bierzesz coś oprócz tego?
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez coma 28 kwi 2012, 16:47
clone, no biorę, ale te problemy z sercem zaczęły się wlasnie jak p. doktor dolączyła mi rispolept, do tego biore coaxil, neurotop, perazyne i alprazolam
coma
Offline

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez clone 28 kwi 2012, 18:41
Sporo. Taka mieszanka nieźle musi obciążać organizm. Rispolept to straszne gówno, które wywołuje wiele skutków ubocznych i jednym z nich może być przyspieszone bicie serca. Sprawdź ciśnienie rano, po południu i wieczorem. Może to gdzieś cię nakieruje. Ja nie łykałbym czegoś co jeszcze bardziej może mi zaszkodzić.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 28 kwi 2012, 18:54
Strasznie dużo leków bierzesz, Coma. ja się potwornie źle po rispolepcie czułam, najlepiej postaraj się skontaktować z lekarką, może zapisze Ci coś innego.
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez zakręcona 28 kwi 2012, 19:01
witam wszystkich... moj syn ma adhd i pol roku bierze rispolept a do tego medikinet, po tym zetstawie zachowanie syna sie zmienilo do tego stopnia ze chlopiec zaczol sie wylaczac,zwieszac. zglosilam to wszystko psychiatrze ktory prowadzsi syna,powiedziala ze to nie moze byc po lekach i kazala mu brac je nadal. co Wy o tym sadzicie?
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
13 paź 2011, 22:01

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

Avatar użytkownika
przez czarnobiała mery 28 kwi 2012, 19:16
Rispolept to bardzo silny lek, mocno wyciszający, tłumiący emocje (podobnie jak wszystkie neuroleptyki). Jest to bardzo możliwe, że Twój syn wyłącza się właśnie po rispolepcie, sama biorę neuroleptyki i też jestem wyłączona i mocno wycofana. Nie wiem, może warto skonsultować się jeszcze z innym psychiatrą?
Posty
4573
Dołączył(a)
14 kwi 2012, 22:22

RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

przez zakręcona 28 kwi 2012, 19:20
dziekje za opinie...mam problem ze nalezieniem kompetentnego psychiatry dla syna
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
13 paź 2011, 22:01

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do