RISPERIDON (Rispolept,Disaperid,Risperon,Rispolux,Risset)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy risperidon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
25
40%

Nie
6
10%

Zaszkodził
31
50%

 
Liczba głosów : 62

RISPOLEPT (Risperidon)

Avatar użytkownika
przez hooain 31 sie 2011, 16:20
Także refleks jest mniejszy i mogą występować problemy przy uczeniu się.

To da się przełknąć. Również nadwrażliwość na światło. Dziś biorę pierwszą dawke - jeśli nie zejde z pikawą na luzie będę najszczęśliwszą istotą w przestrzeni, nawet bez asertinu.
ତ୍କୃ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2021
Dołączył(a)
10 sie 2011, 21:48

RISPOLEPT (Risperidon)

przez malwina77 31 sie 2011, 16:24
O, jeszcze zapomniałam o jednym skutku ubocznym. Faktycznie pojawia się nadwrażliwość na światło- nabawiłam się paskudnych przebarwień skóry po Tisercinie.
Tez go brałam na sen i depresje. Byl niezły ale za bardzo przymulał.
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

RISPOLEPT (Risperidon)

przez clone 31 sie 2011, 16:24
hooain,

Żeby poznać działanie leku, trzeba odczekać kilka tygodni, i tym samym, być może pewne skutki uboczne znikną albo zmaleją.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

RISPOLEPT (Risperidon)

Avatar użytkownika
przez hooain 31 sie 2011, 16:31
Dlatego nie będę o moich odczuciach pisać teraz, lecz po jakimś czasie, bo wiem, że "jakość" skutków jest zależna od okresu przyjmowania leku.
ତ୍କୃ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2021
Dołączył(a)
10 sie 2011, 21:48

RISPOLEPT (Risperidon)

przez xpiotrekx 25 wrz 2011, 15:58
Rispolept Consta 50mg +rispolept 2mg
witam. czy biorac rispolept w zastrzykach 50mg co 2tyg, moge dodatkowo brac rispolept w tabletkach 2mg dziennie?
po zastrzykach nie czuje sie tak dobrze jak po tabletkach, jednak lekarka upiera sie na te zastrzyki twierdzac ze sa lepsze. czy takie polaczenie moze mi zaszkodzic?
Ostatnio edytowano 25 wrz 2011, 21:37 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z w/w wątkiem z uwagi na treść Twojego postu
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 12:51

RISPOLEPT (Risperidon)

przez clone 26 wrz 2011, 08:56
Nie zaszkodzi, o ile dawka nie będzie za wysoka, jednak 50 mg o przedłużonym uwalnianiu powinno już w zupełności wystarczyć.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

RISPOLEPT (Risperidon)

Avatar użytkownika
przez hooain 29 wrz 2011, 18:37
Prawie miech z rispoleptem, kimam po nim jak suseł. Tyć nie tyję, nawet zrzuciłam pare kilosów, ale powodem była dieta. Mogę rzec jeszcze: lekkie otępienie mi towarzyszy, mam ciężkie powieki i zamulam ogólnie rzecz biorąc, mam również nieczęste zawroty głowy i problemy z równowagą. Tyle moich skarg i zażaleń. Jeśli już przytaczać przysłowia: nie taki diabeł straszny. Za uwagę dziękuję.
ତ୍କୃ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2021
Dołączył(a)
10 sie 2011, 21:48

RISPOLEPT (Risperidon)

przez xpiotrekx 29 paź 2011, 12:20
Wie ktos po jakim czasie przestaje dzialac rispolept consta? :why:
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 12:51

RISPOLEPT (Risperidon)

Avatar użytkownika
przez Pasman 29 paź 2011, 12:48
Heja.
Ostatnio lekarz zapisał mi rispolept. Wydawało mi się: o kolejne dropsy .. Ale gdy już go kupiłem to ogarnął mnie lęk , że przecież to dla schizofreników :-O. Boję się to brać, pomóżcie ...
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
762
Dołączył(a)
18 sty 2010, 05:32
Lokalizacja
Łódź

RISPOLEPT (Risperidon)

Avatar użytkownika
przez Guzik 30 paź 2011, 10:02
xpiotrekx napisał(a):Wie ktos po jakim czasie przestaje dzialac rispolept consta? :why:


po dwóch tygodniach? po miesiącu?

-- 30 paź 2011, 10:06 --

Pasman napisał(a):Heja.
Ostatnio lekarz zapisał mi rispolept. Wydawało mi się: o kolejne dropsy .. Ale gdy już go kupiłem to ogarnął mnie lęk , że przecież to dla schizofreników :-O. Boję się to brać, pomóżcie ...


Też się bałam. Neuroleptyki też stosuje się w leczeniu zaburzeń i chorób innych niż schizofrenia, tylko w innych dawkach. Nie ma czego się bać. Chociaż nie wiadomo czego się spodziewać, bo każdy reaguje na leki inaczej. Rispolept to był pierwszy neuroleptyk, który brałam i też byłam przerażona. U mnie się nie sprawdził, i próbowałam innych. Teraz wiem że neuroleptyki mogą bardziej pomóc niż np. antydepresanty. Powodzenia!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

RISPOLEPT (Risperidon)

przez clone 30 paź 2011, 23:38
Rispolept to nie tylko lek dla schizofreników. Można go też stosować w natręctwach.

-- 31 paź 2011, 09:10 --

A można wiedzieć na co się leczysz, jakie masz objawy?
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

RISPOLEPT (Risperidon)

Avatar użytkownika
przez Pasman 31 paź 2011, 17:09
Heja.

Przemogłem się :)) moje pierwsze wrażenia to że szybko znika mi zdenerwowanie :) natomiast opowieści o nasennym działaniu rispoleptu są przesadzone, od 2 dni nie śpię wogóle :( . Spróbowałem go wziąć od rana, zamuła była silna. pozostaje czekać jak działanie się rozwinie.

-- 31 paź 2011 --

Dodam tylko że biorę 0,5mg
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
762
Dołączył(a)
18 sty 2010, 05:32
Lokalizacja
Łódź

RISPOLEPT (Risperidon)

przez clone 31 paź 2011, 17:15
Na ulotce jest napisane, że Rispolept może powodować bezsenność. U mnie tak było, a co inne twierdzi psychiatra.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

RISPOLEPT (Risperidon)

Avatar użytkownika
przez Guzik 31 paź 2011, 18:04
clone napisał(a):Na ulotce jest napisane, że Rispolept może powodować bezsenność. U mnie tak było, a co inne twierdzi psychiatra.


Mój psychiatra nigdy mi nie powiedział że to niemożliwe, że.... U każdego reakcje na dane leki są tak różne, że trudno przewidzieć, czy na kogoś będzie działał nasennie czy uniemożliwiał spanie. Mnie rispolept mulił za dnia. Jak było w nocy to nie wiem. Wtedy chyba brałam też leki stricte na sen.

-- 31 paź 2011, 18:06 --

Pasman napisał(a):Heja.

Przemogłem się :)) moje pierwsze wrażenia to że szybko znika mi zdenerwowanie :) natomiast opowieści o nasennym działaniu rispoleptu są przesadzone, od 2 dni nie śpię wogóle :( .


Może ta bezsenność to jakiś początkowy skutek uboczny? Może to minie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 47 gości

Przeskocz do